@pjh: je bent gewonnen zonder deel te nemen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten@pjh: je bent gewonnen zonder deel te nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk BerichtenIk erger me meer en meer aan die vliegen die altijd hun SH*T achterlaten op de zilveren E39 van mijn vrouw!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenonnozelaars die de bochten afsnijden op bergwegen.
En niet eentje, maar velen. Meestal domme toeristen die niet verder kijken dan de bocht lang is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDe jogger op de rijweg in een halfblinde bocht die tegen het verkeer inliep en me teken deed dat ik trager moest rijden.Last edited by Beta; 21/07/2011, 19:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenTommie vroeg me je te wijzen op de uitdrukking: 'je hebt gewonnen'.Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenach potverdikke, wil je tommie bedanken?
Hij heeft het zo goed voor met ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk BerichtenIk erger me meer en meer aan die vliegen die altijd hun SH*T achterlaten op de zilveren E39 van mijn vrouw!!Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenBeter op haar auto dan op uw vrouw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenFrankrijk geweest? Is gewoon zo in Frankrijk, ze snijden elke blinde bocht en schrikken zich dan rot omdat er een tegenligger komt. Collega heeft zo eens een in de ravijn zien storten, vrouwmens sneed bocht en schrok van de camion, week uit, maar ietske te ver.
Heb een filmpje waar op 't laatste nog zo een pipo voor mij reed. Soms kon ik hem haast rechts voorbij in de bocht. Want hij reed dan nog eens een stuk trager dan ik
Als ik thuis ben en ik eraan denk, zal ik het eens uploaden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten'k zit er momenteel nog
Heb een filmpje waar op 't laatste nog zo een pipo voor mij reed. Soms kon ik hem haast rechts voorbij in de bocht. Want hij reed dan nog eens een stuk trager dan ik
Als ik thuis ben en ik eraan denk, zal ik het eens uploaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVan die onnozele mensen die hun auto op 2 parkeerplaatsen zetten terwijl heel de parking vol staat, als ge schrik hebt voor krassen gaat dan op een parking verder staan of komt me de fiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmss moeten ze iets uitvinden in de trend van de carbra, zie ik ook steeds meer rondrijden
Vroeger hadden wagens ook rubberen stootranden op de deuren, maar dat was te lelijk zeker hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk BerichtenDat bestaat al lang: ge kunt transparante folie aanbrengen die de lak beschermd. Maar zien doe je dat altijd natuurlijk.
Vroeger hadden wagens ook rubberen stootranden op de deuren, maar dat was te lelijk zeker hé
Maar meestal zit dat dan op de verkeerde plaats
Eigenlijk zou iedereen aan het uiterste punt van zijn deur een klein beetje doorzicht rubber gel moeten hebben !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenplastiek nu toch ook nog?
Maar meestal zit dat dan op de verkeerde plaats
Eigenlijk zou iedereen aan het uiterste punt van zijn deur een klein beetje doorzicht rubber gel moeten hebben !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten'k zit er momenteel nog
Als ik thuis ben en ik eraan denk, zal ik het eens uploaden.
Comment
Comment