Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @pjh: je bent gewonnen zonder deel te nemen

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vannacht een fietser zonder licht en helemaal donker gekleed, wat bezielt zo'n mensen toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        @pjh: je bent gewonnen zonder deel te nemen
        Tommie vroeg me je te wijzen op de uitdrukking: 'je hebt gewonnen'.

Comment

• ach potverdikke, wil je tommie bedanken?
          Hij heeft het zo goed voor met ons

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik erger me meer en meer aan die vliegen die altijd hun SH*T achterlaten op de zilveren E39 van mijn vrouw!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
              Ik erger me meer en meer aan die vliegen die altijd hun SH*T achterlaten op de zilveren E39 van mijn vrouw!!
              Beter op haar auto dan op uw vrouw

Comment

onnozelaars die de bochten afsnijden op bergwegen.
                En niet eentje, maar velen. Meestal domme toeristen die niet verder kijken dan de bocht lang is.
                Frankrijk geweest? Is gewoon zo in Frankrijk, ze snijden elke blinde bocht en schrikken zich dan rot omdat er een tegenligger komt. Collega heeft zo eens een in de ravijn zien storten, vrouwmens sneed bocht en schrok van de camion, week uit, maar ietske te ver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  De jogger op de rijweg in een halfblinde bocht die tegen het verkeer inliep en me teken deed dat ik trager moest rijden.
                  Doet me denken aan een maand of twee geleden. Ik met de koersfiets op de baan, uiterst rechts aanhoudend net voor een lange bocht naar rechts met bijna geen zicht. Komt er uit die bocht eerst een lul met een quad die langs de verkeerde kant van de weg reed. Ik moest dus naar het midden van de niet zo brede weg wijken. En dan kwam er een tegenligger (auto) aan die begon te toeteren omdat ik in het midden van de weg reed. Ja ... En allicht had die persoon in de auto die traag rijdende quad nog niet eens gezien, mede door de lengte van die bocht. Dacht allicht dat ik een zot was die op verkeerde momenten in het midden van de weg reed ...
                  Last edited by Beta; 21/07/2011, 19:52.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    Tommie vroeg me je te wijzen op de uitdrukking: 'je hebt gewonnen'.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    ach potverdikke, wil je tommie bedanken?
                    Hij heeft het zo goed voor met ons

Bank vooruit, kus van de juf !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk Berichten
                      Ik erger me meer en meer aan die vliegen die altijd hun SH*T achterlaten op de zilveren E39 van mijn vrouw!!
                      Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      Beter op haar auto dan op uw vrouw
                      Daarvoor moet ik toch eerst een foto van de vrouw zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Frankrijk geweest? Is gewoon zo in Frankrijk, ze snijden elke blinde bocht en schrikken zich dan rot omdat er een tegenligger komt. Collega heeft zo eens een in de ravijn zien storten, vrouwmens sneed bocht en schrok van de camion, week uit, maar ietske te ver.
                        'k zit er momenteel nog
                        Heb een filmpje waar op 't laatste nog zo een pipo voor mij reed. Soms kon ik hem haast rechts voorbij in de bocht. Want hij reed dan nog eens een stuk trager dan ik
                        Als ik thuis ben en ik eraan denk, zal ik het eens uploaden.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Eergisteren een kerel die wiet zat te roken achter het stuur. Zijn rijstijl was er ook naar: slalommen, bruusk remmen zonder reden.

Comment

'k zit er momenteel nog
                            Heb een filmpje waar op 't laatste nog zo een pipo voor mij reed. Soms kon ik hem haast rechts voorbij in de bocht. Want hij reed dan nog eens een stuk trager dan ik
                            Ik zal u er wel aan herinneren wanneer kom je terug ?

Comment

• Van die onnozele mensen die hun auto op 2 parkeerplaatsen zetten terwijl heel de parking vol staat, als ge schrik hebt voor krassen gaat dan op een parking verder staan of komt me de fiets.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Van die onnozele mensen die hun auto op 2 parkeerplaatsen zetten terwijl heel de parking vol staat, als ge schrik hebt voor krassen gaat dan op een parking verder staan of komt me de fiets.
                                mss moeten ze iets uitvinden in de trend van de carbra, zie ik ook steeds meer rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  mss moeten ze iets uitvinden in de trend van de carbra, zie ik ook steeds meer rondrijden
                                  Dat bestaat al lang: ge kunt transparante folie aanbrengen die de lak beschermd. Maar zien doe je dat altijd natuurlijk.

Vroeger hadden wagens ook rubberen stootranden op de deuren, maar dat was te lelijk zeker hé
                                  Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                  www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                    Dat bestaat al lang: ge kunt transparante folie aanbrengen die de lak beschermd. Maar zien doe je dat altijd natuurlijk.

Vroeger hadden wagens ook rubberen stootranden op de deuren, maar dat was te lelijk zeker hé
                                    plastiek nu toch ook nog?

Maar meestal zit dat dan op de verkeerde plaats

Eigenlijk zou iedereen aan het uiterste punt van zijn deur een klein beetje doorzicht rubber gel moeten hebben !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                      plastiek nu toch ook nog?

Maar meestal zit dat dan op de verkeerde plaats

Eigenlijk zou iedereen aan het uiterste punt van zijn deur een klein beetje doorzicht rubber gel moeten hebben !!!
                                      Ja maar die plastieken, gelakte stootranden doen hun werk niet meer blijkt... De oude stootranden vermeden ook schade aan andere voertuigen, want normaal zou je ze raken met die stootrand als je de deur te enthousiast opengooide. Rubber is zachter dan lak, dus normaal weinig of geen schade
                                      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                      www.meevliegen.be

Comment

• eighties stuff to the rescue!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

'k zit er momenteel nog
                                          Waar zit je juist?

Comment

Working...
                                          X