Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zo lang ik geen professionele apparatuur met bijhorende bevestigingsstandaarden gebruik maak ik me weinig zorgen
Deze mooie wegen wou ik toch vastleggen. Dankzij m'n automaat is dat een makkie bovendien. Maar dan mag hij wel niet in manueel staan
Schakelt die niet automatisch op als je toerental naar de max. gaat ??
Als ik me in manueel zet en bv. in 1 rij zonder opschakelen dan schakelt de bak zelf op naarmate de toeren/snelheid stijgt. (Dit om stukken te vermijden).
Als ik me in manueel zet en bv. in 1 rij zonder opschakelen dan schakelt de bak zelf op naarmate de toeren/snelheid stijgt. (Dit om stukken te vermijden).
Terugschakelen doet mijne automatisch als ik in manueel sta, maar opschakelen weet ik eigenlijk niet, nog niet getest.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja hoor, maar aan veel hogere toerentallen.
Bij gewone rijstijl schakelt hij aan 2000 t/m normaal gezien, in manueel pas aan 4500 t/m, en da's niet zo fijn als je gewoontjes optrekt
Zoals je zei dus: als toerental naar max gaat.
langs de verkeerde kant van een volle/stippelijn van rijvak willen veranderen en zo de rest achter je nodeloos ophouden. dagelijkse kost op de ring van antwerpen.
Te snel willen invoegen en zo enkele 100 m onbenut laten voor mensen die ook naar huis willen...
Bij gewone rijstijl schakelt hij aan 2000 t/m normaal gezien, in manueel pas aan 4500 t/m, en da's niet zo fijn als je gewoontjes optrekt
Bij de M-DKG bak in de E9* M3 gebeurt dat niet. Daar blijf je gewoon in de begrenzer bonken in de manuele stand.
Is ideaal bij het naar de schouwing rijden, maar de snelheid dan wel juist beneden het punt van opschakelen houden. Gegarandeerd een propere uitlaat.
Mensen die rap voor u inschieten, en daarna belachelijk traag gaan rijden. Gisteren zeker 3x voor gehad op nog geen uur tijd
Of iets in dezelfde aard, mensen die voorbij steken en dan traag voor u beginnen rijden. Dan gade die terug voorbij en effe later gaan ze u weer voorbij om terug traag voor u te beginnen rijden.
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Of iets in dezelfde aard, mensen die voorbij steken en dan traag voor u beginnen rijden. Dan gade die terug voorbij en effe later gaan ze u weer voorbij om terug traag voor u te beginnen rijden.
Comment