thx floor, ben ik niet de enig die met een onaangepaste bak de autoroute opwil
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenWooter heeft gelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenzo lang ik geen professionele apparatuur met bijhorende bevestigingsstandaarden gebruik maak ik me weinig zorgen
Deze mooie wegen wou ik toch vastleggen. Dankzij m'n automaat is dat een makkie bovendien. Maar dan mag hij wel niet in manueel staan
Als ik me in manueel zet en bv. in 1 rij zonder opschakelen dan schakelt de bak zelf op naarmate de toeren/snelheid stijgt. (Dit om stukken te vermijden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals een z4 moest rijden als een truck of terreinwagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSchakelt die niet automatisch op als je toerental naar de max. gaat ??
Als ik me in manueel zet en bv. in 1 rij zonder opschakelen dan schakelt de bak zelf op naarmate de toeren/snelheid stijgt. (Dit om stukken te vermijden).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTerugschakelen doet mijne automatisch als ik in manueel sta, maar opschakelen weet ik eigenlijk niet, nog niet getest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTerugschakelen doet mijne automatisch als ik in manueel sta, maar opschakelen weet ik eigenlijk niet, nog niet getest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSchakelt die niet automatisch op als je toerental naar de max. gaat ??
Als ik me in manueel zet en bv. in 1 rij zonder opschakelen dan schakelt de bak zelf op naarmate de toeren/snelheid stijgt. (Dit om stukken te vermijden).
Bij gewone rijstijl schakelt hij aan 2000 t/m normaal gezien, in manueel pas aan 4500 t/m, en da's niet zo fijn als je gewoontjes optrekt
Zoals je zei dus: als toerental naar max gaat.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenJa hoor, maar aan veel hogere toerentallen.
Bij gewone rijstijl schakelt hij aan 2000 t/m normaal gezien, in manueel pas aan 4500 t/m, en da's niet zo fijn als je gewoontjes optrekt
Zoals je zei dus: als toerental naar max gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichteneighties stuff to the rescue!
En geen overbodige luxe trouwens, die deuren zijn HUGE!
Wou ze er in het begin af gooien maar heb toch maar besloten ze te laten hangen nadat ik 3 keer een muur geraakt heb bij het uitstappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMijn mazda heeft dat.
En geen overbodige luxe trouwens, die deuren zijn HUGE!
Wou ze er in het begin af gooien maar heb toch maar besloten ze te laten hangen nadat ik 3 keer een muur geraakt heb bij het uitstappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenJa hoor, maar aan veel hogere toerentallen.
Zoals je zei dus: als toerental naar max gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenMensen die rap voor u inschieten, en daarna belachelijk traag gaan rijden. Gisteren zeker 3x voor gehad op nog geen uur tijdOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOf iets in dezelfde aard, mensen die voorbij steken en dan traag voor u beginnen rijden. Dan gade die terug voorbij en effe later gaan ze u weer voorbij om terug traag voor u te beginnen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMss was dat gewoon een ex van u.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
Dan een wijf op Radio 1 deze week: "Ik erger mij aan vrachtwagens die me rechts inhalen op de snelweg!"
Stomme trut, ga van dat linkervak af!
Comment
Comment