Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vindt het jammer dat niet iedereen zijn lichten wat eerder aan doet.
    Het scheelt toch een PAK in zichtbaarheid, ook al regent het niet maar gewoon wat donker bewolkt zelfs dan helpt het al.!
    En dan zijn er die denken dat hun dimlichten zullen helpen -,-
    Waarvoor dienen eigenlijk uw standlichten ? (om langs te weg te STAAN ?)
    Uw lichten vroegtijdig aansteken, kben er 100% zeker van dat het ongelukkig en rare stoten kan voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Dan vallen de moto's niet meer op. Laat het maar uit

Mistlampen zeker?
      néje standlichten, eerste stand voor uw lichten.. (waarvoor dient dit)

Moto's vallen toch nog evenveel op met hun 1ne grote licht
      en een mistlamp is nog feller -,-

Comment

• update:

Mensen die met standlichten in de regen rijden en denken dat ze zo beter gezien worden, zet verdorie uw dimlichten aan.
        Mensen die zonder lichten rijden in bewolkt/ regen achtig weer.
        Auto's worden zoveel beter zichtbaar.

sorry voor de overlatst DDke door de dingen niet juist te zeggen.
        efkes dit erbij genomen :http://verkeerweb.be/tcontr/art28_29.html
        Last edited by ; 27/07/2011, 12:04.

Comment

• gerrit de wereldverbeteraar is precies weer in form.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            gerrit de wereldverbeteraar is precies weer in form.....
            Gisteren was ik aan het kijken hoe CAS de kleppen van de 2.7 cab stelde
            toen was het eventjes stil.
            Wel een ergernis battle tussen Daxter en CAS, een camionettechauffeur en een trucker wat wil je

Comment

• Daxter ok, maar wie is CAS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                Daxter ok, maar wie is CAS ?
                een trucker zonder zorgen en ergernissen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Studies hebben aangewezen dat moto's minder zichtbaar zijn als auto's met hun lampen aanrijden.
                  Welke studies?

(omdat ik weet heb van studies mbt DRL's die geen negatieve gevolgen hebben voor motorrijders, maar wel voor fietsers en voetgangers).

Comment

• en nogmaals: mochten ze nu eens allemaal hun lichten effectief aansteken .... wekelijks zie ik er minstens eentje die zonder licht rijdt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik ergerde me gisterenavond aan mensen die op een onverlichte snelweg 's met hun mistlichten aan rijden, terwijl er geen mist is. Of erger nog, hun grootlichten opzetten terwijl er toch vrij veel verkeer is, omdat ze de onverlichte snelweg niet gewoon zijn.
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                        Ik ergerde me gisterenavond aan mensen die op een onverlichte snelweg 's met hun mistlichten aan rijden, terwijl er geen mist is. Of erger nog, hun grootlichten opzetten terwijl er toch vrij veel verkeer is, omdat ze de onverlichte snelweg niet gewoon zijn.
                        Ik vindt het toch ook wat raar als ik de weg niet ken, en het is pikdonker.
                        Ik zet dan meestal mijn dimlichten op stand 2 of 3 ( voor wanneer er passagiers inzitten dat je dit dan kan afstellen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Van die onnozele mensen die hun auto op 2 parkeerplaatsen zetten terwijl heel de parking vol staat, als ge schrik hebt voor krassen gaat dan op een parking verder staan of komt me de fiets.

moesten de idioten van deze aardbol een beetje zorg dragen voor andermans auto's, wij "onnozele mensen" zouden geen twee plaatsen tegelijk innemen.

een ondertussen ferm beschadigde mercedeseigenaar
                          bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            Ik vindt het toch ook wat raar als ik de weg niet ken, en het is pikdonker.
                            Ik zet dan meestal mijn dimlichten op stand 2 of 3 ( voor wanneer er passagiers inzitten dat je dit dan kan afstellen)
                            Gij zet u dimlichten dan lager
                            Dan ziet ge nog minder

Stand 0 is de standaard, daarop worden ze afgesteld.
                            Als er veel gewicht in de auto komt, passagiers achteraan of bagage dan gaan de lichten hoger komen (acherkant zakt, voorkant gaat omhoog), de lichten gaan dan verblinden, en daarom is die knop om ze lager te kunnen zetten.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              Ik ergerde me gisterenavond aan mensen die op een onverlichte snelweg 's met hun mistlichten aan rijden, terwijl er geen mist is. Of erger nog, hun grootlichten opzetten terwijl er toch vrij veel verkeer is, omdat ze de onverlichte snelweg niet gewoon zijn.
                              Ik rij eigenlijk liever op onverlichte wegen dan op verlichte wegen
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• En dit was niet enkel omdat het rood was, daarna reed ze gewoon verder met de keffer tussen de armen..
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                                  En dit was niet enkel omdat het rood was, daarna reed ze gewoon verder met de keffer tussen de armen..
                                  Hing er een L vanachter op de wagen? Dat zou het dan meteen kunnen verklaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Gij zet u dimlichten dan lager
                                    Dan ziet ge nog minder

Stand 0 is de standaard, daarop worden ze afgesteld.
                                    Als er veel gewicht in de auto komt, passagiers achteraan of bagage dan gaan de lichten hoger komen (acherkant zakt, voorkant gaat omhoog), de lichten gaan dan verblinden, en daarom is die knop om ze lager te kunnen zetten.
                                    'k was het ook aan het bedenken nadien ik het typte.
                                    Maar als ik hem op stand 3 (helemaal omhoog zeker?) zet dan denk ik toch dat het anderen verblind, en ik zet ze meestal op 2 omdat ik de weg toch ken en opt gemak rij, als 'k de weg niet ken staat em wel op 't hoogste 0 of 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                      Hing er een L vanachter op de wagen? Dat zou het dan meteen kunnen verklaren
                                      Nope, was een dame van rond de 60 schat ik.
                                      Ocharme dat beest als die vrouw is onverwachts aan haar stuur moet draaien, nek over ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexanderG Bekijk Berichten
                                        Nope, was een dame van rond de 60 schat ik.
                                        Ocharme dat beest als die vrouw is onverwachts aan haar stuur moet draaien, nek over ofzo
                                        Ja, maar misschien was ze hare hond aan het leren rijden . Vandaar dat ik doelde op die L

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                          Ja, maar misschien was ze hare hond aan het leren rijden . Vandaar dat ik doelde op die L
                                          Duidelijke humor dat iedereen onmiddellijk snapt

Comment

Working...
                                          X