Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Hmja je hebt ongezond maar trust me, soms kun je gewoon niet anders. Net zoals gerrit zit ik in hetzelfde straatje. Alles eten en drinken in overvloed (soms ook wel ongezond maar nog steeds geen gram) en geen grammetje bijkomen is toch wel soms frustrerend. Graag zou ik het ook liever anders zien, maar gewoon niet mogelijk. Komt daarbij ook wel dat ik regelmatig sport beoefen.
    Ik weet nog dat ik een jaar of 5 terug 63 woog voor 1m78, en ik was echt mager. Dan wil ik niet weten hoe mager iemand is die 12cm groter is en maar 3kg meer weegt

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Wat betreft die bmi geef ik je deels gelijk; ok, niet bepaald de beste factor naar ondergewicht toe, maar overgewicht toch meestal wel.
    Een vetpercentage-meter voor ondergewicht met buikomtrek en dergelijke zijn meer gewettigd...
    Naar overgewicht ook niet. Je kan perfect gezond zijn, met een laag vetpercentage, en teveel scoren op BMI .. Als iemand echt overgewicht heeft zie je het ook gewoon, heb je zelf geen BMI score voor nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      aah we zitten hier met een poetsenbakker
      had dit gisteren ook, dan rij je in 2de aan 2000 toeren -,- mss klein beetje meer
      aan 30 waar 50 en je ziet ze ALTIJD met hun hoofd van links naar rechts (om persoonlijker te parten met passagier) en die handen zwieren om vanalles uit te leggen.
      Inderdaad, of hun sigaret aan het rollen, of aan het bellen, echt lastig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Naar overgewicht ook niet. Je kan perfect gezond zijn, met een laag vetpercentage, en teveel scoren op BMI .. Als iemand echt overgewicht heeft zie je het ook gewoon, heb je zelf geen BMI score voor nodig
        Geef ik je gelijk in, doch ik had het op een ander aspect daar naar bepaalde criteria toch met BMI rekening wordt gehouden voor oa bepaalde operaties mits relatie met buikomtrek en subjectieve indruk natuurlijk
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          Inderdaad, of hun sigaret aan het rollen, of aan het bellen, echt lastig
          Vooral al veel neuspeuteraars gezien ook
          Een reden om geen 2dehands wagen te kopen

Comment

Lukt niet, kan enkel kiezen tussen 2 of 3 als maximale stand, D, N, R of P.

Zit op zo'n momenten echt in m'n stuur te knijpen omdat ik me erger aan zo'n situaties en moet altijd extra op m'n gas duwen om dat te compenseren wanneer hij weg is

zet hem in sportstand :-)
            bmw 116d sportshatch

Comment

• Maakt dat verschil?

Comment

Maakt dat verschil?

geen idee, maar in sportstand schakelt hij trager

maar wat was je probleem alweer?
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Eens proberen dan Ik dacht altijd dat het enige verschil was dat hij in economystand in eerste vertrok en in standaardstand in tweede, maar vergiste me precies

Comment

Eens proberen dan Ik dacht altijd dat het enige verschil was dat hij in economystand in eerste vertrok en in standaardstand in tweede, maar vergiste me precies

het is alweer lang geleden dat ik in sports reed, maar ik dacht dat hij altijd hogere toeren deed vooraleer te schakelen... ik kan mij vergissen hoor :-)
                    bmw 116d sportshatch

Comment

• tis economisch en standaard !!!!

op constante snelheid doet dat nix, dacht ik eigelijk, reed wel met de benzines in s omdat die sowieso altijd te sloom zijn in e
                      s vertrekt ook in 2de, alleen als je redelijk wat gas geeft gaat die naar zijn 1
                      e vetrekt ook in zijn 1, als je ineens de kd-knop indrukt

maar heel het fenomeen is mij onbekend, als je constant rijdt heb ik nog geeneen benz bak weten aarzelen

en ik heb ermee gereden, toch efkes, die boite deed het goed, vond ik

Comment

• Ik rijd altijd in E en toch is hij nog vrij gulzig

Comment

• @ ene honds uitziende dik agentje die voorbij zaterdagmiddag op de Ring rond Bru aan de oprit van de E19 stond kegeltjes weg te halen en het nummerplaat opzettelijk opschreef omdat m'n nicht in alle ontwetendheid in het midden van leegstaand oprit stond: bedankt dat je me voor de rechtbank heb gedaagd

Comment

• Ik reed deze middag op de A12 thv stabroek en ik was een aantal vrachtwagens aan het inhalen, komt er een motard tussen mij en de vrachtwagen gereden om ons in te halen Moest die camion een beetje uitwijken waar daar wel meer gebeurd door de slechte baan was hij wel platjes geweest. 5 seconden wachten was teveel gevraagd?
                            BMW X5 45e

Comment

• Ze zijn aan het werken op de E313 tussen Wommelgem en Ranst richting Hasselt. De linkse rijstrook wordt er afgeleid naar de andere kant van de middenberm, rechts blijven er twee rijstroken over.

Nu het probleem: als je een paar kilometer verderop de afslag naar de E34 richting Turnhout wil nemen, dan kan dat niet als je in Wommelgem de linkse strook genomen hebt, want die komt pas terug naar de "juiste" kant van de middenberm ná de splitsing.

Het groffe is dat dit helemaal niet staat aangegeven bij het begin van de werken, en mensen dus verrast worden dat ze de E34 niet kunnen nemen. Ik zie nu al twee dagen na mekaar mensen dwaze stoten uithalen, zoals 2 stroken snelweg dwars kruisen om over het gearceerde deel alsnog de afrit te nemen. Ik vraag me af hoe lang het duurt eer de eerste er verongelukt
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
                                @ ene honds uitziende dik agentje die voorbij zaterdagmiddag op de Ring rond Bru aan de oprit van de E19 stond kegeltjes weg te halen en het nummerplaat opzettelijk opschreef omdat m'n nicht in alle ontwetendheid in het midden van leegstaand oprit stond: bedankt dat je me voor de rechtbank heb gedaagd
                                snap em ni...

Fotoke van paar dage gelede:
                                De flikke en het goeie voorbeeld (2vrouwen die al gibberend de combi uitstappe om naar het gebouw aan de overkant te gaan)
                                Privé terrein EN dan nog is een duidelijk 2 verbodsborden (overkant en aan hun bus zelf)... Leuvense flikke...

Comment

• @janvkn: dat was aan het stuk aan de afrit Wijnegem ook een hele tijd. Wij kozen toen ook het linkerbaanvak, want 't zou wel aangegeven zijn als we de afrit niet kunnen nemen'. n paar km verder zijn we de afrit voorbijgesjeesd. Dichtstbijzijnde was toen Oelegem op de E34, zijn we daar maar afgereden en er in de andere richting terug op...
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    @janvkn: dat was aan het stuk aan de afrit Wijnegem ook een hele tijd. Wij kozen toen ook het linkerbaanvak, want 't zou wel aangegeven zijn als we de afrit niet kunnen nemen'. n paar km verder zijn we de afrit voorbijgesjeesd. Dichtstbijzijnde was toen Oelegem op de E34, zijn we daar maar afgereden en er in de andere richting terug op...
                                    De afrit Wijnegem staat nu wel aangegeven op de borden, maar dat je de E34 vanop de linkse strook niet kan nemen staat nergens aangegeven.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      Ze zijn aan het werken op de E313 tussen Wommelgem en Ranst richting Hasselt. De linkse rijstrook wordt er afgeleid naar de andere kant van de middenberm, rechts blijven er twee rijstroken over.

Nu het probleem: als je een paar kilometer verderop de afslag naar de E34 richting Turnhout wil nemen, dan kan dat niet als je in Wommelgem de linkse strook genomen hebt, want die komt pas terug naar de "juiste" kant van de middenberm ná de splitsing.

Het groffe is dat dit helemaal niet staat aangegeven bij het begin van de werken, en mensen dus verrast worden dat ze de E34 niet kunnen nemen. Ik zie nu al twee dagen na mekaar mensen dwaze stoten uithalen, zoals 2 stroken snelweg dwars kruisen om over het gearceerde deel alsnog de afrit te nemen. Ik vraag me af hoe lang het duurt eer de eerste er verongelukt
                                      Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      De afrit Wijnegem staat nu wel aangegeven op de borden, maar dat je de E34 vanop de linkse strook niet kan nemen staat nergens aangegeven.
                                      lol, net deze ochtend eens op gelet, want ik moet binnen een paar dagen richting Oelegem ipv zoals anders richting Hasselt. Ik rijd liefst van al op dat meest linkse vak, en ik heb eens bekeken of ik dan nog er af zou geraken, en inderdaad, op normale wijze kan dat net niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ze zeiden het net tijdens de verkeersinfo op de radio, dat je daarvoor moet oppassen
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• 'k ben teruggekeerd over Brussel, dus al wat leek op 'Antwerpen' negeerde ik professioneel

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X