Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaterdag is er een roadbook in Turnhout, zal uit mijn ogen moeten zien dan om er goed te geraken. Zal maar op het rechterrijvak blijven om problemen waar mogelijk uit te sluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      lol, net deze ochtend eens op gelet, want ik moet binnen een paar dagen richting Oelegem ipv zoals anders richting Hasselt. Ik rijd liefst van al op dat meest linkse vak, en ik heb eens bekeken of ik dan nog er af zou geraken, en inderdaad, op normale wijze kan dat net niet.
      Ge kunt eigenlijk beter rechts blijven rijden. Ik zie daar veel mensen achter elkaar hangen op dat linkse vak terwijl er rechts amper verkeer is.
      BMW X5 45e

Comment

• Deze morgend een blonde trut met eene Hyundai Terracan (VXL 235) die van het linker vak ineens naar rechts kwam (op de N80 in Sint-Truiden tussen de lichten aan de Tongerse Steenweg en de lichten aan de Mercedes garage).
        Klein detail, ik reed daar op dat rechter vak, met mijn voordeur ongeveer ter hoogte van haar achterdeur.
        Ik heb me naar rechts kunnen smijten, maar het heeft geene millimeter gescheeld.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Deze morgend een blonde trut met eene Hyundai Terracan (VXL 235) die van het linker vak ineens naar rechts kwam (op de N80 in Sint-Truiden tussen de lichten aan de Tongerse Steenweg en de lichten aan de Mercedes garage).
          Klein detail, ik reed daar op dat rechter vak, met mijn voordeur ongeveer ter hoogte van haar achterdeur.
          Ik heb me naar rechts kunnen smijten, maar het heeft geene millimeter gescheeld.
          Awel op weg naar Antwerpen hebben wij dit ook tegengekomen
          Wagen gaat plots naar rechts terwijl daar iemand op het eerste vak rijdt.
          't was dan nog maar aan 70 door de werken
          Man verstrooide mensen niet te doen.
          Ik dacht echt dat die daar op ging rijden hé

Wij zaten daar met 3 van wtf wtf wtf doet die nu!!

Comment

• Gisteren bijna een ongeval gehad door 2 bling-bling golfkes die los door het rood reden. Voor mij was het al een seconde of 3 groen.
            En dan -uiteraard- een stomme blik krijgen van wat-the-fuck-ben-jij-aan-het-doen
            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
            1990 Volvo 344
            1991 Mercedes W124 230CE
            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
            1980 Volkswagen Derby CLS
            1990 Mercedes W124 230CE
            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• ik erger mij er gewoon aan dat er bijna altijd te veel volk op de baan is.

keep the f*ck away from my roads, you slow monkeys!
              bmw 116d sportshatch

Comment

• als de plezier reizigers al eens thuis bleven

of minder de auto namen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  als de plezier reizigers al eens thuis bleven

of minder de auto namen

of idioten die denken dat (i) pinken optioneel is als ze (ii) naar het linkerbaanvak willen gaan (iii) waarbij ze verwachten dat de linkerbaanvakauto wel zal remmen om een botsing te vermijden.

ja flipo met je stomme peugeot, ik heb het tegen jou. hopelijk heb je je middenvinger verrokken (wel leuk, want nu weet ik dat mijn getoeter duidelijk hoorbaar is, ook op de autostrade).
                  bmw 116d sportshatch

Comment

• drie vakken, middenvakrijdende bomma in een picasso 1st gen, ikke uiteraard op eerste vak, zij een fractie trager dan ik.
                    Dus ik blijf zo lang mogelijk op 't eerste en dan kort achter (want ge kent dat, je gaat naar 't derde vak en ze versnellen licht) van 't eerste naar 't derde, en kort bij haar neus ook van drie naar één. Allemaal heel erg veilig hoor.
                    De teef knipperde met haar lichten
                    Wat een air ....

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

drie vakken, middenvakrijdende bomma in een picasso 1st gen, ikke uiteraard op eerste vak, zij een fractie trager dan ik.
                      Dus ik blijf zo lang mogelijk op 't eerste en dan kort achter (want ge kent dat, je gaat naar 't derde vak en ze versnellen licht) van 't eerste naar 't derde, en kort bij haar neus ook van drie naar één. Allemaal heel erg veilig hoor.
                      Wat een air ....
                      Dat overkomt mij ook vaak in zo'n gevallen.

Comment

drie vakken, middenvakrijdende bomma in een picasso 1st gen, ikke uiteraard op eerste vak, zij een fractie trager dan ik.
                        Wat een air ....
                        Dat is normaal tegenwoordig. Vorige week nog gehad. Een lang stuk baan vmax 70 en één of ander kalf in zo'n lelijke opel reed 60. Komen we op een stuk waar je kan voorbijsteken en geeft ze gas bij terwijl ik voorbijsteek. Ze begon te knipperen met haar lichten, dus heb ook maar eens mijn 4 pinkers opgestoken, waarna ze furieus nog meer knipperde en ik goed kon lachen.

Comment

• Some people...

Ik rij +- 80 op de R8 in Kortrijk als er zich plots een Renault Modus zich voor mij gooit om nog voor mij te staan aan de lichten iets verderop.

't Kot volledig moeten toesmijten, wegens wat elektronica zever geen abs ter beschikking --> beginnen schuiven, pompend beginnen remmen en tegensturen.

Uiteindelijk zonder schade in de graskant beland MAAR GODVERDOMME

Flatspots op m'n voorbanden, die zijn ook rijp voor de vuilbak...

Als je daar 2 dikke vette strepen rubber ziet op de baan, ze zijn van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                            ...Komen we op een stuk waar je kan voorbijsteken en geeft ze gas bij terwijl ik voorbijsteek. ...
                            dàt kom ik ook dus meer en meer tegen he, vooral op secundaire wegen.
                            Onlangs enen met een Mondeo die wat treuzelde en ik kon nog voorbij, maar daarna was een bocht. Ik zie hem in zijn linkerspiegel naar mij kijken en hij geeft gas bij. Dus echt met de bedoeling "ge moet gij hier niet meer voorbijsteken, wacht, 'k zal 't ne keer doen mislukken".
                            Maar ... met een Volvo spot men niet! Dat zijn dan die keren dat ik blij ben meer pk's te hebben.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

dàt kom ik ook dus meer en meer tegen he, vooral op secundaire wegen.
                              Onlangs enen met een Mondeo die wat treuzelde en ik kon nog voorbij, maar daarna was een bocht. Ik zie hem in zijn linkerspiegel naar mij kijken en hij geeft gas bij. Dus echt met de bedoeling "ge moet gij hier niet meer voorbijsteken, wacht, 'k zal 't ne keer doen mislukken".
                              Maar ... met een Volvo spot men niet! Dat zijn dan die keren dat ik blij ben meer pk's te hebben.
                              Ik woon in een straatje linksaf van een grote steenweg, de "afslag" is maar een 100 meter verder dan een kruispunt met verkeerslichten. Het is ook niet echt goed zichtbaar dat daar een straatje is, mensen die het daar niet kennen rijden er zo voorbij. Op de steenweg heb je een middenvak, je mag er eigenlijk niet inhalen (gearceerde stukjes om de x meter, af en toe ook paaltjes), maar wordt natuurlijk veel gedaan. Vlak na die lichten zet ik dus mijn pinker op naar links en ga naar dat middenvak om iets verder linksaf te slaan, maar hoe vaak het al gebeurd is dat de auto voor mij plots stevig op zijn gas gaat staan , denken ze altijd dat ik hen wil inhalen . Is zelfs al gebeurd dat er zo eentje zich nog voor mij werpt op dat middenvak om zíjn voorligger(s) opeens te willen inhalen. Zo twintig meter verder sla ik dan rustig mijn straatje in en zie ik hem in de verte wat "verloren" rijden op dat middenvak .

Comment

• asociaal rijgedrag dus, als ik al zie dat iemand constant in mijn spiegels komt piepen, dan vertraag ik zowiezo al wat.
                                Dat hij maar doet als hij de weg beter kent
                                Ik kom dit eigenlijk wel niet veel tegen.
                                Meestal merk ik op dat er niemand achter mij rijdt (how comes?)

Comment

• ik zou ook een kilometer afstand houden van jou.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• aan de Jimny die n half uur geleden met dimlichten langs de verkeerde kant van een vluchtheuvel kwam aangebold. Ik kwam van het ronde punt en moest net die straat in. Ik dacht dat er iemand in zat die niet doorhad dat ik eraan kwam, want die bleef maar doorbollen. Ik ben dan maar gestopt waar die nog langs me doorkon en zag toen een blonde del die aan het bellen was aan het stuur...
                                    Ge vraagt u af hoe sommige mensen hun rijbewijs halen.

Achteraf bekeken had ik moeten stoppen en haar de weg versperren, maar ik had schrik dat die gewoon op mij zou knallen.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Volgens mij beginnen pinkers en vooral zijspiegels een zeer dure optie te worden

Vorige week mocht ik nog alles toesmijten. Ik zie voor mij een tractor puffen aan 60 met daarachter een auto, op een baan waar je 90 mag. Ik besluit ze dus in te halen, maar tijdens mijn manouvre beslist die debiel ook maar eens voorbij te steken, zonder in zijn zijspiegels te kijken en zonder pinker, met als gevolg dat ik alles mocht toesmijten. Niet te geloven

En dan nog dinsdag in Sint-Truiden. Ik rij achter iemand die veel te bruusk een smalle straat in rijdt, waar ik ook moest zijn. Daar stond een bus geparkeerd, waardoor de auto voor mij achteruit moest rijden om weg te komen. Dit deed hij dan ook, maar zonder in zijn zijspiegel of achteruitkijkspiegel te kijken....

Had ik niet als een gek beginnen te claxoneren, dan kon ik nu mijn bumper op de container smijten

Comment

• Het is de laatsten tijd echt erg aan't worden op de weg.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• da's al heel lang zo

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X