Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
    vanmorgen op den e17 weer nen slimmen gehad; ik rij op tweede vak kijk in mijn spiegel en daar rijdt een audi a6 op derde vak al ganse tijd op zelfde afstand (een50-70m achter mij). Zet mijn knipperlicht aan ga naar links; eens ik op op derde vak zit kijk ik door middenspiegel zit dat kalf op mijnen achterbumper te flikkeren met zijn lichten. eens de auto voorbij ga ik weer naar tweede vak. komt hij mij voorbij; komt naar rechts en begint og eens te remmen. dan zie ik zijn nummerplaat en twas zo een TXL plaatje maw een taxipipo. Jammer genoeg stond er geen naam van taxibedrijf op of ze hadden daar zeker een telefoontje gekregen.

Had hij gewoon zijn snelheid aangehouden en niet rap het gaatje willen dichtrijden had ik
    hem geen moment aan het hinderen geweest. Nogal goed dat ik geen opvliegende persoon ben of ik had nog eens op mijn rem gestaan toen hij begon te flikkeren.
    Misschien vroeg die zich wel af waarom dat jij niet op het uiterste rechtse vak reed (als je dit al zou kunnen)?
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• @ hierboven ze stonden al 0.2 lager. 1.8bar wat normaal 2bar moet zyn. Enfin 1.5bar dan maar proberen. In moorsele doen ze idd ook de koffer open. Ik ga sebiet ke kijken waar ik wat extra kilos kan stoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
        @ hierboven ze stonden al 0.2 lager. 1.8bar wat normaal 2bar moet zyn. Enfin 1.5bar dan maar proberen. In moorsele doen ze idd ook de koffer open. Ik ga sebiet ke kijken waar ik wat extra kilos kan stoppen.
        Zorg dat de wagen ook volgetankt is, dat is ook extra gewicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Is thans simpel, de druk in de banden wat zachter zetten en je geraakt erdoor zonder problemen.
          idd, en zeker zien dat de auto is volgetankt, kan ook al een heel verschil maken

edit: zoals ksirk hierboven ook al zei dus...
          Last edited by betaveloce; 12/08/2011, 10:39.
          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Misschien vroeg die zich wel af waarom dat jij niet op het uiterste rechtse vak reed (als je dit al zou kunnen)?
            Ik ben geen middenvakrijder en vrachtwagens op de pechstrook duwen ga ik niet proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Daarnet phaarde iemand naar mij. maar mijn grootlicht stond niet aan.
              maar stond wel op stand 0
              er zat ook niemand in de wagen waardoor ze hoog stonden.
              Zouden mijn lichten dan slecht afgesteld staan?
              't is ambetant op stand 1 zie ik niet ver.
              Is normaal dat uw lichten op stand 0 staan. De andere standen zijn voor het geval er achteraan in (of aan) de wagen belasting aanwezig is, waardoor hij achteraan meer doorzakt.
              De afstelling van de koplampen eens checken, kan idd geen kwaad. Ik vind het ook enorm irritant als ik een tegenligger met slecht afgestelde koplampen tegenkom.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Is normaal dat uw lichten op stand 0 staan. De andere standen zijn voor het geval er achteraan in (of aan) de wagen belasting aanwezig is, waardoor hij achteraan meer doorzakt.
                De afstelling van de koplampen eens checken, kan idd geen kwaad. Ik vind het ook enorm irritant als ik een tegenligger met slecht afgestelde koplampen tegenkom.
                aléja 'k heb het nu nog maar 1 keertje tegengekomen en het is nog niet lang dat ik mijn lichten op stand 0 zet
                Altijd 1tje hoger ofzo.

Mss werden ze afgesteld op stand 1?

Comment

• naart schijnt moogt ge geen moto-plaat vooraan hange. Maw, I'm screwed!
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                    naart schijnt moogt ge geen moto-plaat vooraan hange. Maw, I'm screwed!
                    Er zijn nog twee andere formaten die je na goedkeuring mag hangen.

Ik heb recent nog het allerkleinste op een auto gehangen.

Comment

• 2? ik dacht da er in totaal maar 2 waren? die da ik nu heb en dan is er 1 die smaller is, maar dubbel zo hoog.

Comment

naart schijnt moogt ge geen moto-plaat vooraan hange. Maw, I'm screwed!
                        Ook geen geluk met uw nr. plaat

B(a)RF X'D

Comment

Ook geen geluk met uw nr. plaat

B(a)RF X'D
                          nog ni eens aan gedacht!

Zuigt zowiezo, iedereen herkende mij door de combinatie van ne knalrooie volvo en de SUV plaat. Heeft zelfs bekendheid in Holland
                          Vind het een stomme nummerplaat in vergelijk met de vorige

BAP 191
                          RPQ 171
                          SUV 735
                          en dan nu deze

ma ben al blij da het geen "BMW" is geworde. Normaal had ik er zo 1, maar omda mijn gegevens nog ni aangepast waren in het rijksregister (of DIV kon het in elk geval toch ni zien) hebbe ze alles teruggestuurd

Comment

nog ni eens aan gedacht!

Zuigt zowiezo, iedereen herkende mij door de combinatie van ne knalrooie volvo en de SUV plaat. Heeft zelfs bekendheid in Holland
                            Vind het een stomme nummerplaat in vergelijk met de vorige

BAP 191
                            RPQ 171
                            SUV 735
                            en dan nu deze

ma ben al blij da het geen "BMW" is geworde. Normaal had ik er zo 1, maar omda mijn gegevens nog ni aangepast waren in het rijksregister (of DIV kon het in elk geval toch ni zien) hebbe ze alles teruggestuurd
                            Ik wil bmw plaat, maarja met oldtimer plaat lukt dit namelijk niet -,-

Comment

• Momenteel 130km file op de Vlaamse autosnelwegen! Ik erger me dood! Ik moet iedere dag van Antwerpen naar Brussel en terug. 2 dagen per week rijdt mijn 7 maanden oude dochter ook nog eens mee... Leuk hoor die files hier in ons Belgenland!!

Wegens werken aan het viaduct van Vilvoorde is er een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de E19 ipv de A12. Nu zijn er werken op de E19 in Kontich... Ja, je raadt het al... Er is een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de A12!!

KOMAAAAAN!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Empress Bekijk Berichten
                                Momenteel 130km file op de Vlaamse autosnelwegen! Ik erger me dood! Ik moet iedere dag van Antwerpen naar Brussel en terug. 2 dagen per week rijdt mijn 7 maanden oude dochter ook nog eens mee... Leuk hoor die files hier in ons Belgenland!!

Wegens werken aan het viaduct van Vilvoorde is er een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de E19 ipv de A12. Nu zijn er werken op de E19 in Kontich... Ja, je raadt het al... Er is een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de A12!!

KOMAAAAAN!
                                Antwerpen ist stad en al de rest was parking?

West-vlaanderen, waar je de vogeltjes hoort fluiten langs de snelwegen

Comment

Ik wil bmw plaat, maarja met oldtimer plaat lukt dit namelijk niet -,-
                                  waarom ni?

btw: problem solved

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten

West-vlaanderen, waar je de vogeltjes hoort fluiten langs de snelwegen
                                    Behalve dan deze middag waar alles dicht stond op de E40 tussen Oostkamp en Aalter voor een ongeval dat om 6u vanmorgen gebeurd was...
                                    2.0 JTDm

Comment

waarom ni?

btw: problem solved
                                      ]
                                      Waar kun je ergens zien welke maten je mag gebruiken? Moet het geen exacte kopie zijn (dus met die blauw B inbegrepen?).
                                      Ik vind het veel beter zoals jij het laat zien zenne... maarja,
                                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Omdat een oldtimerplaat met een O begint
                                        mijn plaat is dus OYA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                          Waar kun je ergens zien welke maten je mag gebruiken? Moet het geen exacte kopie zijn (dus met die blauw B inbegrepen?).
                                          Ik vind het veel beter zoals jij het laat zien zenne... maarja,
                                          ik weet van nix, zal het wel wete als ze mij tegenhoude...

Gerrit: "Ooeehyeaa"

Comment

Working...
                                          X