Oorspronkelijk geplaatst door nico911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten@ hierboven ze stonden al 0.2 lager. 1.8bar wat normaal 2bar moet zyn. Enfin 1.5bar dan maar proberen. In moorsele doen ze idd ook de koffer open. Ik ga sebiet ke kijken waar ik wat extra kilos kan stoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs thans simpel, de druk in de banden wat zachter zetten en je geraakt erdoor zonder problemen.
edit: zoals ksirk hierboven ook al zei dus...Last edited by betaveloce; 12/08/2011, 10:39.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMisschien vroeg die zich wel af waarom dat jij niet op het uiterste rechtse vak reed (als je dit al zou kunnen)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDaarnet phaarde iemand naar mij. maar mijn grootlicht stond niet aan.
maar stond wel op stand 0
er zat ook niemand in de wagen waardoor ze hoog stonden.
Zouden mijn lichten dan slecht afgesteld staan?
't is ambetant op stand 1 zie ik niet ver.
De afstelling van de koplampen eens checken, kan idd geen kwaad. Ik vind het ook enorm irritant als ik een tegenligger met slecht afgestelde koplampen tegenkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIs normaal dat uw lichten op stand 0 staan. De andere standen zijn voor het geval er achteraan in (of aan) de wagen belasting aanwezig is, waardoor hij achteraan meer doorzakt.
De afstelling van de koplampen eens checken, kan idd geen kwaad. Ik vind het ook enorm irritant als ik een tegenligger met slecht afgestelde koplampen tegenkom.
Altijd 1tje hoger ofzo.
Mss werden ze afgesteld op stand 1?
Comment
-
naart schijnt moogt ge geen moto-plaat vooraan hange. Maw, I'm screwed!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtennaart schijnt moogt ge geen moto-plaat vooraan hange. Maw, I'm screwed!
Ik heb recent nog het allerkleinste op een auto gehangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtennaart schijnt moogt ge geen moto-plaat vooraan hange. Maw, I'm screwed!
B(a)RF X'D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenOok geen geluk met uw nr. plaat
B(a)RF X'D
Zuigt zowiezo, iedereen herkende mij door de combinatie van ne knalrooie volvo en de SUV plaat. Heeft zelfs bekendheid in Holland
Vind het een stomme nummerplaat in vergelijk met de vorige
BAP 191
RPQ 171
SUV 735
en dan nu deze
ma ben al blij da het geen "BMW" is geworde. Normaal had ik er zo 1, maar omda mijn gegevens nog ni aangepast waren in het rijksregister (of DIV kon het in elk geval toch ni zien) hebbe ze alles teruggestuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtennog ni eens aan gedacht!
Zuigt zowiezo, iedereen herkende mij door de combinatie van ne knalrooie volvo en de SUV plaat. Heeft zelfs bekendheid in Holland
Vind het een stomme nummerplaat in vergelijk met de vorige
BAP 191
RPQ 171
SUV 735
en dan nu deze
ma ben al blij da het geen "BMW" is geworde. Normaal had ik er zo 1, maar omda mijn gegevens nog ni aangepast waren in het rijksregister (of DIV kon het in elk geval toch ni zien) hebbe ze alles teruggestuurd
Comment
-
Momenteel 130km file op de Vlaamse autosnelwegen! Ik erger me dood! Ik moet iedere dag van Antwerpen naar Brussel en terug. 2 dagen per week rijdt mijn 7 maanden oude dochter ook nog eens mee... Leuk hoor die files hier in ons Belgenland!!
Wegens werken aan het viaduct van Vilvoorde is er een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de E19 ipv de A12. Nu zijn er werken op de E19 in Kontich... Ja, je raadt het al... Er is een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de A12!!
KOMAAAAAN!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Empress Bekijk BerichtenMomenteel 130km file op de Vlaamse autosnelwegen! Ik erger me dood! Ik moet iedere dag van Antwerpen naar Brussel en terug. 2 dagen per week rijdt mijn 7 maanden oude dochter ook nog eens mee... Leuk hoor die files hier in ons Belgenland!!
Wegens werken aan het viaduct van Vilvoorde is er een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de E19 ipv de A12. Nu zijn er werken op de E19 in Kontich... Ja, je raadt het al... Er is een alternatieve route om naar Antwerpen te rijden: de A12!!
KOMAAAAAN!
West-vlaanderen, waar je de vogeltjes hoort fluiten langs de snelwegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk wil bmw plaat, maarja met oldtimer plaat lukt dit namelijk niet -,-
btw: problem solved
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
West-vlaanderen, waar je de vogeltjes hoort fluiten langs de snelwegen2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenwaarom ni?
btw: problem solved
]
Ik vind het veel beter zoals jij het laat zien zenne... maarja,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWaar kun je ergens zien welke maten je mag gebruiken? Moet het geen exacte kopie zijn (dus met die blauw B inbegrepen?).
Ik vind het veel beter zoals jij het laat zien zenne... maarja,
Gerrit: "Ooeehyeaa"
Comment
Comment