Het kruispunt aan de Tervuursepoort in Leuven is vrij druk. Gisterenmorgen kwam ik er toe en stonden er een paar smurfen 't verkeer te regelen. Even later had ik door waarom, alle lichten bleven gewoon op rood staan. De flitspalen draaiden daar overuren In de loop van de voormiddag zijn de lichten helemaal uitgevallen, ze blijven allemaal oranje knipperen. Ik vraag hier op kantoor of ze willen bellen naar de politie omdat te melden. En dat gaat zo:
"Hallo, hier met firma x aan de Tervuursepoort"
"Ahja, 't is zeker om te zeggen dat de lichten daar kapot zijn. Ja we werken eraan madammeke! *klik*"
Ondertussen zijn we dag 2, helaas geen verbetering. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren eer er hier een ongeval gebeurd. In zo'n gevallen zou de politie moeten ingrijpen en het verkeer regelen, maar dat doen ze blijkbaar wanneer het echt niet anders kan...
"Hallo, hier met firma x aan de Tervuursepoort"
"Ahja, 't is zeker om te zeggen dat de lichten daar kapot zijn. Ja we werken eraan madammeke! *klik*"
Ondertussen zijn we dag 2, helaas geen verbetering. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren eer er hier een ongeval gebeurd. In zo'n gevallen zou de politie moeten ingrijpen en het verkeer regelen, maar dat doen ze blijkbaar wanneer het echt niet anders kan...
Comment