Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
owja, 't is juist. da's een robotje dat doet wat een schakelende mens normaal doet. Dus traditioneel ontkoppelen en alles.
Mja, 'k blijf het raar vinden.
Euh, je zet hem in D en om te blijven stilstaan aan de lichten trek je de handrem op?
'ik doe dat zo' of niet, dat is NIET de bedoeling.
Nee, alleen bij een helling aan de lichten trek ik de handrem op, anders niet.
En als ik lang moet stilstaan zet ik hem gewoon in N (neutraal)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
als iedereen aar eigen goeddunken een aantal regels minder belangrijk vindt, blijven we natuurlijk lekker belgisch bezig
(ik overtreed bewust 1 regel waar ik me voor schaam, smijt peuken op de grond)
So? Ik geef geen waardeoordeel naar wat de overheid moet doen. Ik zeg enkel dat ik niet dramatisch veel emotionele schade oploop als iemand mij inhaalt.
Peuken, dat is nu een ander verhaal zie... Daar verwijs ik je graag naar de gaten gebrand in de achterbank van mijn oude Audi cabriolet, of het gezellige effect dat dat heeft als zo een peuk in het leren pak van een motorrijder blijft hangen.
Als je wil stilstaan met een automaat, zet je 'm in P. Je handrem optrekken terwijl je in D staat is dom, want aan de ene kant heb je je motor die tegen je aandrijving duwt, en aan de andere kant je remtrommels die je auto tegenhouden.
Peuken, dat is nu een ander verhaal zie... Daar verwijs ik je graag naar de gaten gebrand in de achterbank van mijn oude Audi cabriolet, of het gezellige effect dat dat heeft als zo een peuk in het leren pak van een motorrijder blijft hangen.
nja, simpel antw. Het past ni, dus ja, een nieuw formaat plaat, moet met toelating van de keuring, ma als die da ni willen... flikke moge daar gerust is probere moeilijk over te doen, rechtsbijstand is toch handig hé
Peuken, dat is nu een ander verhaal zie... Daar verwijs ik je graag naar de gaten gebrand in de achterbank van mijn oude Audi cabriolet, of het gezellige effect dat dat heeft als zo een peuk in het leren pak van een motorrijder blijft hangen.
ja awel, da klopt idd! Als als motorijder zo'n saf tege u krijgt, kan u garandere, das ni plezant! Voor't zelfde geld staat uw vizier op een kiertje en hebt ge het aan uw rekker
Als je wil stilstaan met een automaat, zet je 'm in P. Je handrem optrekken terwijl je in D staat is; dom, want aan de ene kant heb je je motor die tegen je aandrijving duwt, en aan de andere kant je remtrommels die je auto tegenhouden.
Ik heb geen P (gerobotiseerde versnellingsbak).
Die "trekt" ook niet vanzelf, zonder gas geven gaat die geen millimeter vooruit (tenzij je bergaf staan)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
De vakantieperiode op de snelwegen = Record aantal linksrijders
Afgrijselijk !
Niet in het minst Engelsen of Fransen.
ze zouden daar beter meer op controleren en beboeten.. zouden ze veeeeel meer geld met verdienen.. en dan is die linkse baan zo lekker vrij om te PLANKEN
ze zouden daar beter meer op controleren en beboeten.. zouden ze veeeeel meer geld met verdienen.. en dan is die linkse baan zo lekker vrij om te PLANKEN
Daar zouden ze inderdaad veel geld mee verdienen !
Niet zozeer om te planken, maar om files te voorkomen
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Daar zouden ze inderdaad veel geld mee verdienen !
Niet zozeer om te planken, maar om files te voorkomen
ja dat ook, en ik vind trouwens dat ze die uren waar vrachtwagens niet mogen inhalen mogen verruimen inhalende truckers veroorzaken ook veel opstoppingen op de autostrade.
dat inhaalverbod nie enkel op 2vak's autostrades maar ook op 3vak autostrades !!
Ja, zoals een gewone schakelbak he.
Of in versnelling, maar dan zonder handrem op te trekken.
Om te kunnen starten moet hij in neutraal staan en moet het rempedaal ingetrapt worden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik ken de regels niet, en weet niet wat er wel en niet mag.
Maar zie vaak vrachtwagens waar een "60" op staat en die rijden ook meestal meer.
Ook op aanhangers van traktoren staat vaak "20" en ook die rijden meestal wel wat sneller.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment