Ergernis van gisteren: mensen die met hevige regenval het vertikken van hun lichten op te zetten en dan ( toevallig) in een donkere wagen rondrijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenja dat ook, en ik vind trouwens dat ze die uren waar vrachtwagens niet mogen inhalen mogen verruimen inhalende truckers veroorzaken ook veel opstoppingen op de autostrade.
dat inhaalverbod nie enkel op 2vak's autostrades maar ook op 3vak autostrades !!
Buite de Franse en de Engelse, zijn de Hollanders daar ook vreeee goe in. Ma die zitte meestal op't middenste vak te lanterfanten
Comment
-
ik erger me aan mijn lompe zelve
Gisteren bij het vervangen van men mistlichten handleidingsboek even bovengehaald en die nadien op pa zijn autodak gelegd om die ff weg te leggen.
nadien vergeten wegsteken.
komt die zonet thuis met mijn mapje in zen handen met al mijn documenten en onderhoudsboekje etc, lag op zijn dak blijkbaar. pas gezien als hij aangekomen was op zijn bestemming.
alles zit er gelukkig nog in behalve mijn handleidingsboek van 280 pagina's ofzo.
even mailen naar dealer wat me dit gaat kosten voor een nieuw2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEr rijdt meer volk op het linkervak terwijl het rechtervak leeg is in België, dan in Noord-Amerika.
Comment
-
dat moet nu ne keer stoppen met al die excusen om niet op het eerste vak te rijden.
En al wie nog 't onnozele "spoorvorming" aanhaalt: al eens van Gent naar Antwerpen gereden op de E17? Meer spoorvorming op 't tweede dan op 't eerste op vele stukken.
Dankzij u, asociale rijder. Dus ga maar vlug naar vak 1. En kijk voldoende in je spiegels, dan kan je steeds mooi invoegen op 't tweede zonder te moeten remmen achter de camions.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEr rijdt meer volk op het linkervak terwijl het rechtervak leeg is in België, dan in Noord-Amerika.
(wettelijk gezien steek ik die auto dan ook ni voorbij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendat vraag ik me ook af, als je nu volhoudt dat die man vertraagde, is er dan nog sprake van rechts inhalen?
En wat is druk verkeer ? ...
Voorbijrijden: op uw vak blijven.
als ik op mijn vak blijf, doe ik nix mis, blijven er auto's op het 2de vange hange en rij ik ze op die manier voorbij, is er geen probleem.
Wanneer is er wel een probleem; ik zit op 2de vak achter ne mens da blijft plakke terwijl het 1ste leeg is. Ik ga die persoon langs het eerst vak voorbij en ga daarna terug op het 2de vak rijden. Dan heb ik de bestuurder (langs rechts) voorbijgestoken en bega ik wel een fout.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik steek ook rechts voorbij, ben me steeds wel bewust dat ik fout ben
Als ik op het 3de vak zit en de 2 andere vakken zijn op dat moment leeg, ma die voor mij wilt ni opschuiven, dan zal ik zelden langs rechts voorbij gaan. Want als ik da dan toch zou doen en terug op het 3de vak zou gaan rijden, heb ik hem langs rechts voorbij gestoken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenErgernis van gisteren: proffen die in hun lessen en in hun FAQ zetten dat ze geen jaartallen vragen en dat dat ook niet de essentie is. Op het examen, MC met giscorrectie, vraag 38: "In welke maand werd dienst X opgericht".... Aaaaargh!
Comment
-
op het einde van de A19 werken zijn gedaan 2 vakken om de ring van Ieper op te rijden.
Ik was de achterste van de 3, ik ging naar 2de vak gaan ,ané camionettje voor mij ging naar 2de vak, ahnja an dien dikke vito gaat ook naar 't linkervak.
Ik naar 't rechter vak, planché aangezet, stomme soepkiekens
We stonden dus bijna met 3 op het linker vak Als dat niet links rijden is zeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMensen die WAAAAAAYYY too dicht rijden in de regen,
Hele tijd terug ben ik in de gietende regen van Turnhout naar Waasmunster gemoeten tijdens de ochtendspits. Ik heb in de file gestaan vanaf de E34 Oelegem tot na de Kennedytunnel. Ik was om gek te komen!
Soit, ik was 160 aan't doen (oké, in dat regenweer was dat misschien lichtjes overdreven) en plots komt er een oud model Pan-European voor mij rijden. Ik smijt alles dicht, maar ik kwam inderdaad zéér kort op die motard, ik zag het zelf al even niet goed komen
Heeft die nog het lef van zich om te draaien en teken te doen dat ik kalm aan moest doen. En dan verschieten ze ervan dat ze over hun kloten worden gereden
Alles is dus relatief, ook dicht rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenSorry hoor, maar 't is niet omdat het plots een beetje drupt dat je meteen alles moet toesmijten en aan 100 per uur links moet rijden.
Hele tijd terug ben ik in de gietende regen van Turnhout naar Waasmunster gemoeten tijdens de ochtendspits. Ik heb in de file gestaan vanaf de E34 Oelegem tot na de Kennedytunnel. Ik was om gek te komen!
Soit, ik was 160 aan't doen (oké, in dat regenweer was dat misschien lichtjes overdreven) en plots komt er een oud model Pan-European voor mij rijden. Ik smijt alles dicht, maar ik kwam inderdaad zéér kort op die motard, ik zag het zelf al even niet goed komen
Heeft die nog het lef van zich om te draaien en teken te doen dat ik kalm aan moest doen. En dan verschieten ze ervan dat ze over hun kloten worden gereden
Alles is dus relatief, ook dicht rijden
en het was zot glad, mijn abs sloeg wreed veel aan, of ik heb al lang niet meer in de regen gereden.
Als het regent rij ik nog steeds de max. toegelaten snelheid, maar met meer afstand.
en natuurlijk op sommige plaatsen voorzichtiger waar je het wel weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenis dan ook geen jaartal
Comment
-
Uw ABS slaat aan tijdens het rijden, terwijl ge niet remt? Naar de garage ermee!
Uw ABS slaat aan tijdens remmen? Meerdere keren? Slechte banden, of te hoge snelheid/te weinig afstand.
Ik heb dat dus niet aan de hand.
Wat die met z'n Pan kwam doen is ook vreemd, motorfietsen hebben heel wat minder problemen met aquaplaning, en vanop zo een motorfiets zit je hoger en zie je meer omdat je niet verblind wordt door de sprays van auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenUw ABS slaat aan tijdens het rijden, terwijl ge niet remt? Naar de garage ermee!
Uw ABS slaat aan tijdens remmen? Meerdere keren? Slechte banden, of te hoge snelheid/te weinig afstand.
Ik heb dat dus niet aan de hand.
Wat die met z'n Pan kwam doen is ook vreemd, motorfietsen hebben heel wat minder problemen met aquaplaning, en vanop zo een motorfiets zit je hoger en zie je meer omdat je niet verblind wordt door de sprays van auto's.
En ABS activeerde veel sneller dan veracht
indien ik geen abs had zou ik al aan het schuiven geweest zijn
kan het ook zijn dat je abs vlugger aanslaat als enkel de achterste banden wat ten einde profiel zitten en niet goed meer het water aflaten dus ook?
voorraan zijn 't nog maar nieuwe.
ze staan mss wat te plat niet genoeg Bar ?
zijn achterste wilde precies ook wa uitbreken tijdens het remmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenop minder dan 5 meter aan 70?
en het was zot glad, mijn abs sloeg wreed veel aan, of ik heb al lang niet meer in de regen gereden.
Als het regent rij ik nog steeds de max. toegelaten snelheid, maar met meer afstand.
en natuurlijk op sommige plaatsen voorzichtiger waar je het wel weet.
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWat die met z'n Pan kwam doen is ook vreemd, motorfietsen hebben heel wat minder problemen met aquaplaning, en vanop zo een motorfiets zit je hoger en zie je meer omdat je niet verblind wordt door de sprays van auto's.
't Was zo'n type met een fluovestje met ne rugzak over en een topcase
Comment
Comment