Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Al da geneut over afstand houden. Zolang ik de achterlichten van mijne voorganger zie, ben ik NIET aan het bumperkleven

Hij kwam van het middenste vak naar links om een voorligger in te halen. 't Is niet dat hij pinkt, dat hij voorrang heeft. En als hij deftig zou gekeken hebben, had hij gezien dat ik zeer snel aan kwam. Da's toch wat die mannen allemaal beweren: "niemand schat onze snelheid juist in." Hij had gewoon mooi moeten wachten tot ik langs was.
    't Was zo'n type met een fluovestje met ne rugzak over en een topcase
    Dit is al niet de eerste post dat ik lees van jou waarin je zegt dat je snel afkwam (gewoon een opmerk geen verdere discussie nodig )

Er is gewoon niemand die kijkt..
    Gisteren het was al van ver aangeduid dat de A19 verandert naar 1 rijstrook
    Fransman ging het nog forceren om camion voorbij te gaan, HELAAS er stonden wa paaltjes op het 2de vak
    'k heb rap gephaard naar dien pippo dattem daar niet stond op het 2de vak Stil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
      ik zeg het, als ik van plan ben mij aan de toegelaten snelheid te houde, blijf ik meestal gewoon op het eerst vak en steek de auto's op't eerst vak reglementair voorbij. Da ik daardoor soms auto's op het 2de rijvak langs rechts voorbij rijdt is mijn probleem ni
      (wettelijk gezien steek ik die auto dan ook ni voorbij)
      ²

In tegenstelling tot andere debielen houd ik mij aan de wetgeving: zo rechts mogelijk rijden, tenzij om in te halen. Vaak is de rechter strook de snelste: kilometers plek! En je rijdt heelder trossen idioten op het middenvak en linkervak vlot voorbij
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Ten dele waar.

Een groep kijkt niet. Die zie ik vaak voor mijn motorfiets invoegen.

Maar een nog grotere groep kijkt wel, en gaat dan toch naar links. Die zie ik voor mijn auto invoegen.

Wat betreft motorrijders... Hoe feller het vestje, hoe meer commentaar

Comment

Dit is al niet de eerste post dat ik lees van jou waarin je zegt dat je snel afkwam (gewoon een opmerk geen verdere discussie nodig )

Gisteren het was al van ver aangeduid dat de A19 verandert naar 1 rijstrook
          Fransman ging het nog forceren om camion voorbij te gaan, HELAAS er stonden wa paaltjes op het 2de vak
          'k heb rap gephaard naar dien pippo dattem daar niet stond op het 2de vak Stil.
          Ge geeft het antwoord zelf al in de eerste zin van de tweede alinea... Enja, ik ben zo vrij om eerlijk toe te geven dat ik (te) snel aan kwam rijden. Precies of gij rijdt nooit (te) snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Ten dele waar.

Maar een nog grotere groep kijkt wel, en gaat dan toch naar links. Die zie ik voor mijn auto invoegen.

Wat betreft motorrijders... Hoe feller het vestje, hoe meer commentaar
            Ik zweer u, den dag dat ik er éne vanonder mijne auto moet sleuren en die draagt zo geen vestje dat mij een spontane epilepsie-aanval bezorgt zeg ik gewoon dat hij er maar wél eentje had moeten dragen

Comment

néje néje, bij het remmen hé, ma 'k was het aan het uittesten hoe glad het was ^^
              En ABS activeerde veel sneller dan veracht
              indien ik geen abs had zou ik al aan het schuiven geweest zijn

kan het ook zijn dat je abs vlugger aanslaat als enkel de achterste banden wat ten einde profiel zitten en niet goed meer het water aflaten dus ook?
              voorraan zijn 't nog maar nieuwe.
              ze staan mss wat te plat niet genoeg Bar ?
              zijn achterste wilde precies ook wa uitbreken tijdens het remmen
              ABS is geen goeie test

Vanzeleven nog ne maat gehad die dacht zo de grip te kunnen testen... alles leek goed, tot we iets verder uitstapten aan een pas gebeurt ongeval en allen op onze zak gingen van pure glattigheid

Uwe ABS activeert meestal omdat je slecht en fout remt, niet omdat het te glad is!

Uw achterste dat "wa uitbreekt" bij het remmen met ABS?! da zou ni mogen.

En uw versleten banden achteraan leggen is het stomste wat ge kunt doen, die bepalen immers de stabiliteit van uw wagen! Vooraan gripverlies: min of meer te recoveren. Achteraan gripverlies: 9/10 foute boel indien onverwacht!

Let ook op het type banden. Op mijn vorige wagen 4 nieuwe GT radials laten gooien. Leek een OK bandje tot de eerste regen: ik heb haast meer grip op sneeuw dan in de regen
              www.meevliegen.be

Comment

't Was zo'n type met een fluovestje met ne rugzak over en een topcase
                Hey! Ik had ook altijd een fluoke en ne rugzak aan

Maar ik was meestal ondertussen ulle alletwee vlot aan't inhalen over de rechterstrook
                Last edited by Timmeke-Tim; 25/08/2011, 15:21.
                www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                  Hey! Ik had ook altijd een fluoke en ne rugzak aan

Maar ik was meestal ondertussen ulle alletwee vlot aan't inhalen over de rechterstrook
                  Dan heeft dat fluoke niet veel zin hè
                  Rijd je ook ne Pan?

De man waarover ik het heb was wat ouder en had een démodée helm aan met ditto bril

Comment

Dan heeft dat fluoke niet veel zin hè
                    Waarom denk je dat ik géén fluoke draag?

Comment

Wat die met z'n Pan kwam doen is ook vreemd, motorfietsen hebben heel wat minder problemen met aquaplaning, en vanop zo een motorfiets zit je hoger en zie je meer omdat je niet verblind wordt door de sprays van auto's.
                      moto heeft idd minder last van aquaplanning (toch als't deftige banden zijn), maar minder last van sprays?? That's the first... Tot vorig jaar reed ik dagelijks met mene moto (nee geen flue vestje ) ma als't er nat bij lag en ni hard regende, dan zag je juist geen zak door die spray want da bleef schoon op uw vizier hange. Als't hard genoeg regent, dan hebt ge daar weer eve veel last van als in ne auto.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Al da geneut over afstand houden. Zolang ik de achterlichten van mijne voorganger zie, ben ik NIET aan het bumperkleven
                      ? juist wel toch?

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      't Is niet dat hij pinkt, dat hij voorrang heeft. En als hij deftig zou gekeken hebben, had hij gezien dat ik zeer snel aan kwam. Da's toch wat die mannen allemaal beweren: "niemand schat onze snelheid juist in." Hij had gewoon mooi moeten wachten tot ik langs was.
                      klopt, ma als ik met auto (of moto) iemand anders wil voorbij steken en er is plek genoeg doe ik da. Als gij aan een normale snelheid rijdt, hebt ge tijd genoeg om te reageren. Doe ik natuurlijk ni als ge al vlakbij zijt wil ma zegge, er zijn genoeg gasten die 160+ doen en een km op voorhand zien da er iemand een inhaalmanoeuvre gaat doen en dan ma in die mens zen gat gaan plakke ja awel, dan kunne ze dik men **** kusse en rij ik nog wa trager
                      Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Ten dele waar.

+1

Comment

Waarom denk je dat ik géén fluoke draag?
                        die dinge flappere irritant hard in de winter deed ik da wel geregeld aan, omda de mense dan precies nog allemaal aan't slape waren achter hun stuur

Comment

? juist wel toch?
                          Ja, uiteraard. Zal dat ook alleen maar doen als er rechts plaats is en ze links blijven rijden. Hoewel ik daar meestal al geen geduld meer voor heb. Dan beginnen ze te remmen en noem maar op. Gewoon langs rechts erlangs

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                          klopt, ma als ik met auto (of moto) iemand anders wil voorbij steken en er is plek genoeg doe ik da. Als gij aan een normale snelheid rijdt, hebt ge tijd genoeg om te reageren. Doe ik natuurlijk ni als ge al vlakbij zijt wil ma zegge, er zijn genoeg gasten die 160+ doen en een km op voorhand zien da er iemand een inhaalmanoeuvre gaat doen en dan ma in die mens zen gat gaan plakke ja awel, dan kunne ze dik men **** kusse en rij ik nog wa trager
                          Als ik aan 160 kom aanzetten en op ongeveer 100 meter van die Pan ben, die dan beslist om eventjes voor mij te komen, dan heb ik op dat ogenblik eigenlijk al niet meer veel zin om te remmen.
                          Uiteraard houd ik in als ik zie dat er iemand gaat inhalen, maar dan moet je ook de kans krijgen om te kunnen vertragen

En voor ik alle motards hier over mij krijg: ik heb zelf 4 moto's gereden dus ik kan me wel inleven. Maar acties zoals ik hierboven zei... Laat ze die dan maar castreren met nen botte lepel !

Comment

Ja, uiteraard. Zal dat ook alleen maar doen als er rechts plaats is en ze links blijven rijden. Hoewel ik daar meestal al geen geduld meer voor heb. Dan beginnen ze te remmen en noem maar op. Gewoon langs rechts erlangs

Als ik aan 160 kom aanzetten en op ongeveer 100 meter van die Pan ben, die dan beslist om eventjes voor mij te komen, dan heb ik op dat ogenblik eigenlijk al niet meer veel zin om te remmen.
                            Uiteraard houd ik in als ik zie dat er iemand gaat inhalen, maar dan moet je ook de kans krijgen om te kunnen vertragen

En voor ik alle motards hier over mij krijg: ik heb zelf 4 moto's gereden dus ik kan me wel inleven. Maar acties zoals ik hierboven zei... Laat ze die dan maar castreren met nen botte lepel !
                            hehe true! bij mij ni anders ze al heb ik redelijk wa geduld als het gaat om langs rechts voorbij te gaan, vooral met de moto dan. Ben paar jaar terug gegrepe geweest tijdens een file, en ge gaat zien, op't moment da gij dan toch langs rechts wilt gaan beseffe zij plots da het rechter rijvak leeg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                              ABS is geen goeie test

Vanzeleven nog ne maat gehad die dacht zo de grip te kunnen testen... alles leek goed, tot we iets verder uitstapten aan een pas gebeurt ongeval en allen op onze zak gingen van pure glattigheid

Uwe ABS activeert meestal omdat je slecht en fout remt, niet omdat het te glad is!

Uw achterste dat "wa uitbreekt" bij het remmen met ABS?! da zou ni mogen.

En uw versleten banden achteraan leggen is het stomste wat ge kunt doen, die bepalen immers de stabiliteit van uw wagen! Vooraan gripverlies: min of meer te recoveren. Achteraan gripverlies: 9/10 foute boel indien onverwacht!

Let ook op het type banden. Op mijn vorige wagen 4 nieuwe GT radials laten gooien. Leek een OK bandje tot de eerste regen: ik heb haast meer grip op sneeuw dan in de regen
                              ja bv. op ijs werkt abs niet hoor dat weet ik wel, ja de slechte banden vanvoor worden meestal naar achter gelegd
                              Kga eens mijn profieldiepte bekijken

Comment

moto heeft idd minder last van aquaplanning (toch als't deftige banden zijn), maar minder last van sprays?? That's the first... Tot vorig jaar reed ik dagelijks met mene moto (nee geen flue vestje ) ma als't er nat bij lag en ni hard regende, dan zag je juist geen zak door die spray want da bleef schoon op uw vizier hange. Als't hard genoeg regent, dan hebt ge daar weer eve veel last van als in ne auto.
                                Betere moto kopen

Nee, mijn RT met het scherm in de hoogste stand zorgt ervoor dat wind dan naar beneden waait op mijn helm, en het water er dus afblaast. Ideaal.

En dat is dus voor de regen. Opspattend water van auto's komt niet zo hoog, dus ik kijk daar boven.

Op mijn Suzukike had ik dat minder, maar die fiets was ook kleiner.

Comment

ja bv. op ijs werkt abs niet hoor dat weet ik wel, ja de slechte banden vanvoor worden meestal naar achter gelegd
                                  Kga eens mijn profieldiepte bekijken
                                  ja, feit, wilde ik ook zegge. Ma het feit da uw ABS opspringt betekend eigenlijk da ge te hard remt en da uw wiele zonder de ABS zouden blokkeren. Maja, op ijs zijde altij gekl**t
                                  Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Betere moto kopen

Nee, mijn RT met het scherm in de hoogste stand zorgt ervoor dat wind dan naar beneden waait op mijn helm, en het water er dus afblaast. Ideaal.

En dat is dus voor de regen. Opspattend water van auto's komt niet zo hoog, dus ik kijk daar boven.

Op mijn Suzukike had ik dat minder, maar die fiets was ook kleiner.
                                  ja zo'n bompa moto-heeft een groter scherm hé
                                  Mijn K1200S (2008 had een standaard (klein) schermke en vertikte het omda te verandere
                                  Hoe het op mijne Suzuki was weet ik al ni meer, weet alleen da ik het altij pokke koud had met regenweer en zeiknat was als ik aankwam
                                  Last edited by ; 25/08/2011, 16:00.

Comment

ja zo'n bompa moto-heeft een groter scherm hé
                                    Droogjes

Comment

• Bompa bompa, ik zit lekker rechtop en rij gastjes op zo van die sportmotorekes eruit, die op hun tank liggen

Pas als ik de R1200R van de dealer als vervangmoto meekrijg weet ik weer hoe lastig die wind is

Comment

• hehehehe deed ik ook met ne S zulle :-p ma op den RT zult ge idd wel wa rechter zitten!
                                        Heb bewust de S daarvoor gekocht, veel luxe en comfort, ma genoeg racerkes die moeste afhaken :-p

Had nog overwogen om zo'n GT te kopen, ma vond die toch wel te lomp voor tss de file

Comment

• Kan er mij iemand zeggen waar het probleem zit, want ik snap het niet?

Kort verhaal lang: mijn ex is afgelopen zondag met mijn bankkaart gaan lopen (gestolen dus). De flikken lachten mij een beetje uit en wilden de klacht wegens diefstal lastens haar niet op papier zetten.
                                          'k Zou nu naar die pipo moeten teruggaan en zeggen dat ze toch op hun centjes moeten wachten

Comment

Working...
                                          X