Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTF??????????????? da is echt om u te klote da ze da doen. Of waarde weer tege 160 aan't rijde :-p en zochte ze iets anders om u mee te pakke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
      WTF??????????????? da is echt om u te klote da ze da doen. Of waarde weer tege 160 aan't rijde :-p en zochte ze iets anders om u mee te pakke
      Ochja, de flikken hier in Antwerpen

Ik had hier thuis dan een super lastige situatie met mijn ex die ik niet buiten kreeg, die overigens niet werkte, die mij sloeg (jawel), en als ik ze weg duwde, kwamen ze mij halen want ik sloeg haar zogezegd. Soit, ze konden dus écht niets doen om mij te helpen.
      En dan krijg je nu dit op je neus, terwijl 1 week eerder beide zijruiten van de Vito zijn ingeslagen.

Kutflikken !

Comment

• Nu lees ik op internet, dat als er én een pijl staat én verkeerslichten (wat het geval is), dat je dan niet hoeft te pinken. Kan mij iemand dit bevestigen?

Comment

Had nog overwogen om zo'n GT te kopen, ma vond die toch wel te lomp voor tss de file
          Ik kan niet over de GT spreken, maar de RT gaat belachelijk makkelijk scheef en traag. Enkel de GS is nog meer een speelding.

Maar rechtuit kan zo een RT ook. Niks plezanter als op cruise control iedereen voorbij rijden met beide handen op de tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            Nu lees ik op internet, dat als er én een pijl staat én verkeerslichten (wat het geval is), dat je dan niet hoeft te pinken. Kan mij iemand dit bevestigen?
            Nee. Bord D1 duid een verplichte richtingsverandering aan, maar bij een richtingsverandering (verplicht of niet) moet je nog altijd richting aangeven.

Enkel bij onderstaande combinatie hoeft dat niet, voor zover je de voorrangsweg (de dikkere streep) volgt:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Nee. Bord D1 duidT een verplichte richtingsverandering aan, maar bij een richtingsverandering (verplicht of niet) moet je nog altijd richting aangeven.
              Op dat kruispunt staat zo geen bord, toch niet in die richting. Je kan zowel links als rechtdoor als rechts, maar enkel lichten en pijlen op de grond.

Comment

• Tough luck. Pinken.

Comment

Tough luck. Pinken.
                  Ik gun het ze gewoon niet, écht niet. 'k Heb er ne geweldige afkeer van gekregen laatste weken.

Comment

• 50€ voor de korte pijn. Zonder goeie argumenten wordt dat al snel 300€ en een vlekje op uw attest van goed gedrag en zeden.

Comment

50€ voor de korte pijn. Zonder goeie argumenten wordt dat al snel 300€ en een vlekje op uw attest van goed gedrag en zeden.
                      Nja, 'k weet het wel dat dat het verstandigst is. Maar toch, ik kan het maar moeilijk verkroppen

Comment

Bompa bompa, ik zit lekker rechtop en rij gastjes op zo van die sportmotorekes eruit, die op hun tank liggen

Pas als ik de R1200R van de dealer als vervangmoto meekrijg weet ik weer hoe lastig die wind is
                        Ik kan echt niet recht zitten in de pug 406 =/ mijn hoofdsteun staat altijd ver naar achter =/
                        ik kan geen vuist maken tussen dak en m'n hoofd.
                        zetel staat op het laagst.
                        Die auto is dus te klein voor mij?

Comment

Ik kan niet over de GT spreken, maar de RT gaat belachelijk makkelijk scheef en traag. Enkel de GS is nog meer een speelding.

Maar rechtuit kan zo een RT ook. Niks plezanter als op cruise control iedereen voorbij rijden met beide handen op de tank
                          den RT heeft toch ma iets van een 100pk, ni? ik wilde het iets sportiever (had de GS heel sterk overwoge ma had ni veel zin in ne "dakar-moto" )
                          Denk da de RR het meest wendbare zal zijn, gevolgd door de K1200R of S en de GS. Die R is ook wel zalig speelgoed ze!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Op dat kruispunt staat zo geen bord, toch niet in die richting. Je kan zowel links als rechtdoor als rechts, maar enkel lichten en pijlen op de grond.
                          voor voorsortering? dan moet da idd ni volgens mij...

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          50€ voor de korte pijn. Zonder goeie argumenten wordt dat al snel 300€ en een vlekje op uw attest van goed gedrag en zeden.
                          verkeersovertredingen komen ni op uw G&Z anders zou ik al lang men werk verloren zijn

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          Ik kan echt niet recht zitten in de pug 406 =/ mijn hoofdsteun staat altijd ver naar achter =/
                          ik kan geen vuist maken tussen dak en m'n hoofd.
                          zetel staat op het laagst.
                          Die auto is dus te klein voor mij?
                          nee gij te groot heb hetzelfde probleem bij al men auto's
                          Ma ze hadde ook wel allemaal een schuifdak, met uitzondering van 1ne, en daar had ik een klein beetje meer plek

Comment

voor voorsortering? dan moet da idd ni volgens mij...
                            Maar 'k zou zekerheid moeten hebben !

Comment

• ga gewoon checke op een ander flikke bureau?

Comment

ga gewoon checke op een ander flikke bureau?
                                Zou me verwonderen dat die dat zomaar weten. 't Is niet dat Flik A mij beboet en flik B zegt dat het niet moet. Daar heb ik niet veel aan, ik wil zekerheid zwart op wit

Comment

• tuurlijk wete die da. Als die ene flik u wilt klote, wete het tenminste en kunt ge het via uw verzekering aanvechten.
                                  Want op zich moet ge idd altij uw pinker gebruike, mits wa uitzonderingen waarsch. Ma da vermeld hij natuurlijk ni op zijn PV hé

Comment

Zoiets komt niet op uw attest van goed gedrag en zeden hoor

Comment

• Ik heb er al jaren geen meer nodig gehad

Het gaat wel op het strafregister, zodat de volgende rechter weet wat ge mispeuterd hebt.

Alleszins niet bevorderlijk voor de feestvreugde.

En euh, voor richtingsverandering na voorsorteren moet je echt wel richting aangeven hoor.

Comment

• ze hebben daar ook niets beters te doen zeker
                                        Ok ik erger mij daar wel aan als iemand niet pinkt, maar op een voorgesorteerd vak
                                        ne mens kan da nu toch ne keer vergeten, of soms valt da uit als ge teveel uw stuur draait.

Zo weet ik een rotonde waar ik voor de rotonde pinker aansteek,eerste aflag op rotonde.
                                        En vanaf dat je dan weer teveel terug naar links gedraaid bent dan slaat hij terug af dan zet je hem weer op, en dan moet je nog eens naar links pinken ^^

Comment

tuurlijk wete die da. Als die ene flik u wilt klote, wete het tenminste en kunt ge het via uw verzekering aanvechten.
                                          Want op zich moet ge idd altij uw pinker gebruike, mits wa uitzonderingen waarsch. Ma da vermeld hij natuurlijk ni op zijn PV hé
                                          Dat denkt gij, de gemiddelde flik weet niet eens waar er voorrang van recht is
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X