Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komkom... Als je wagen moeite heeft met de rechter rijstrook, is het misschien niet aangeraden om er dan wel mee op de linker rijstrook te rijden.

Comment

• kon je in mijn geval wel eens gelijk in hebben ik hield het met de g ook bij 100 voor bekeken, maar hier kwam een ram-eigenaar laatst ook klagen dat 365 mm op de rechterstrook niet altijd even aangewezen was

Comment

• Mijn E36 heeft énorm veel last van spoorvorming, mede door de relatief brede banden.

Als ik in de regen de wisselaar in Zwijnaarde, komende van Brussel, naar Gent Centrum neem en dus minstens 3 vakken naar links moet, dan moet ik mijn stuur écht vasthouden of je hangt in de vangrail.

Ik kan zelfs op een droge autosnelweg in de sporen gaan rijden dat het oncomfortabel wordt, maar rij er dan toch gewoon naast? (ofwel kort bij de witte lijn van de pechstrook gaan rijden, ofwel kort op de stippellijn links gaan rijden. Geen probleem dan!).
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• ja, met auto's met een vrij direct stuur en weinig zijwindgevoelig is dat allemaal te doen
          ik zou niet komen zeveren als het niet echt bangelijk zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            hier gaan we weer
            niet elke auto heeft daar evenveel last van

een c220 bvb niet
            Een Impreza wel, en toch houdt die nog steeds baan op het eerste.
            In een vrachtwagen is spoorvorming zelfs nog veel harder te voelen, maar die rijden toch ook niet allemaal op het middenvak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              hier gaan we weer
              niet elke auto heeft daar evenveel last van

een c220 bvb niet
              en op de E17 is er meer spoorvorming op het tweede vak dan op het eerste, maar dat heeft nog geen enen gemerkt.

Het zijn drogredenen zeg ik, zoals nonchalance in dt-fouten als dyslexie bestempeld worden door de grootste luieriken eerst.

En bobo en alle anderen die pro negeren van de wetgeving omtrent uiterst rechts houden zijn: let eens op wie er allemaal op het middenvak en derde vak rijdt.
              Als jullie hier nog lang blijven zeveren, trek ik van allemaal een foto, tot ik er 100 heb (1 weekje max). Als er daar 5 tussen zitten met een probleem rond spoorgevoeligheid is het veel.
              Last edited by Bompa; 29/08/2011, 17:15.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik blijf rechts hoor, maar als het op 1 of ander moment naar mijn mening gevaarlijk wordt versas ik even naar de andere strook

vrachtwagens an sich, allez mijn brandweerwagen toch, hebben nog minder probs met zulk weer als luxvoituren, ik hinder ni graag die grote mannen

Comment

• dat klinkt al wat gematigder, ik heb wat moeite met positieve discriminatie.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Persoon voor mij reed voor ik begon filmen bijna over het voetpad
                    je ziet hem ook eventjes op het fietspad rijden.
                    LOL @ spoorvorming op die baan.
                    Plots had hij het door dat ik hem volgde denk ik ^^
                    vanaf 9min. wordt de muziek nog interresant
                    Dat zo'n mensen nog met de wagen MOGEN rijden.

Comment

• De wildgroei aan snelheidsaanduidingen. Op een paar kilometer borden van 70, borden zone 70, borden van 50, borden zone 50, borden bebouwde kom, vaste zone 30-borden, variabele zone 30-borden. Op de duur weet je toch echt niet meer hoe snel je nu eigenlijk mag rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                        De wildgroei aan snelheidsaanduidingen. Op een paar kilometer borden van 70, borden zone 70, borden van 50, borden zone 50, borden bebouwde kom, vaste zone 30-borden, variabele zone 30-borden. Op de duur weet je toch echt niet meer hoe snel je nu eigenlijk mag rijden...
                        Is in Duitsland niet anders hoor. Op de A31 richting Emden mag je over een afstand van nog geen 5 km: onbeperkt > 120 > 80 > 50 > 100 > 80 > 50 > 120 > 100 > onbeperkt...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 2 pipo's in ne 3serie die in men kont zaten in Menen vanmiddag ik bol aan 50 door (bebouwde kom) steken ze me voor op een voorsorteervak om dan direct te moeten remmen om te tanken. Ge zou ze van de baan willen knallen zulke mensen.

En alst mensen zijn vant forum leert de regels volgen de openbare weg is geen nurburgring!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                            2 pipo's in ne 3serie die in men kont zaten in Menen vanmiddag ik bol aan 50 door (bebouwde kom) steken ze me voor op een voorsorteervak om dan direct te moeten remmen om te tanken. Ge zou ze van de baan willen knallen zulke mensen.

En alst mensen zijn vant forum leert de regels volgen de openbare weg is geen nurburgring!!
                            = simpele geesten
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Verklaar u nader?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                                Verklaar u nader?
                                Wat als jij nu moest voorsorteren en je bent een persoon die geen spiegels heeft, sommige mensen kennen de functie van spiegels nu eenmaal niet . Bam

Comment

• Ahn op die manier. Ja idd zover had ik nog niet gedacht.

Comment

• Een complete randdebiel hebben als buur, die dan ook nog eens door de één of andere pipo tot syndicus van de blok aangesteld wordt en die, aangezien hij amper zijn eigen naam kan schrijven, er niets van bakt.

Dan in zijn gat gebeten is omdat we hem zijn goestingske niet laten doen en problemen zelf maar oplossen bij gebrek aan enige interesse/inzet van zijn kant.
                                    (Geurhinder die wij rapporteerde vanuit de kelder, nadat ik uiteindelijk zelf in de kelder ben gekropen omdat ik het moe was na een jaar, bleek het een niet aangesloten WC afvoer te zijn...)

Uiteindelijk boycotte hij de boel en heeft hij ons en andere buren zelfs openlijk bedreigd.

En nu komt het auto-gerelateerde;

In Februari rijdt hij van de oprit, terwijl ik die opwandelde. Hij komt achter de hoek en ziet mij, geeft plankgas en rijdt opzettelijk op mij af (en stuurt daarom ook rakelings naast de muur)

Ik kan mij nog net tegen de muur drukken zodat hij enkel mijn arm raakt met zen spiegel en zij... Dan lacht hij er mij nog wat mee uit ook, ik zo stom om uit frustratie met men sleffers een trapje tegen zen auto te zetten. Geen schade: een veegje van de rubberzool op de carrosserie wel.

Hoop gezever, maar aangifte gaan doen. STOM geweest om alles eerlijk te verklaren...

Krijg ik van zijn rechtsbijstand een leuke brief met de aanmaning binnen de 10 dagen 1200€ over te schrijven voor de schade aan zijn wagen?!

Brief terug via mijn verzekering met daarin FU.

Nu weer terug ene, met expertiseverslag, alles bij elkaar nog 730€ .

Raad van mijn verzekeraar: best betalen, want je hebt het zelf verklaard en geen rechtsbijstand aangezien ik het opzettelijk deed...

Het feit gebeurde in Feb. Hij ging pas aangifte doen in mei... Ondertussen heeft hij met zijn deur ook ergens anders tegengezeten want er zit een goei deuk in en er ztonden al een boel krassen op. Dat probeert hij dus nu allemaal op mij te verhalen

Mijn idee: Rerchtbank! Ik heb pakken mails waarin hij ons uitmaakt en bedreigd. EN getuigen die hem duidelijk hebben horen zeggen dat hij "ons kapot zou maken"
                                    Benieuwd wat de rechter er van vindt dat iemand bewust inrijdt op een voetganger.

Van het hele gebeuren zijn geen getuigen. Helaas voor mij, ook voor hem, want dat hij maar bewijst dat die schade van mij afkomstig is.
                                    Op politierapport staat ook duidelijk "geen deuken aangetroffen, schade beperkt tot een rubberveeg afkomstig van een zool" Het expertiseverslag dat zogezegd rekening houdt met eerdere schade heeft het over bekleding verwijderen, uitdeuken/herstellen etc....
                                    Last edited by Timmeke-Tim; 01/09/2011, 11:35.
                                    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                    www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                      Een complete randdebiel hebben als buur, die dan ook nog eens door de één of andere pipo tot syndicus van de blok aangesteld wordt en die, aangezien hij amper zijn eigen naam kan schrijven, er niets van bakt.

Dan in zijn gat gebeten is omdat we hem zijn goestingske niet laten doen en problemen zelf maar oplossen bij gebrek aan enige interesse/inzet van zijn kant.
                                      (Geurhinder die wij rapporteerde vanuit de kelder, nadat ik uiteindelijk zelf in de kelder ben gekropen omdat ik het moe was na een jaar, bleek het een niet aangesloten WC afvoer te zijn...)

Uiteindelijk boycotte hij de boel en heeft hij ons en andere buren zelfs openlijk bedreigd.

En nu komt het auto-gerelateerde;

In Februari rijdt hij van de oprit, terwijl ik die opwandelde. Hij komt achter de hoek en ziet mij, geeft plankgas en rijdt opzettelijk op mij af (en stuurt daarom ook rakelings naast de muur)

Ik kan mij nog net tegen de muur drukken zodat hij enkel mijn arm raakt met zen spiegel en zij... Dan lacht hij er mij nog wat mee uit ook, ik zo stom om uit frustratie met men sleffers een trapje tegen zen auto te zetten. Geen schade: een veegje van de rubberzool op de carrosserie wel.

Hoop gezever, maar aangifte gaan doen. STOM geweest om alles eerlijk te verklaren...

Krijg ik van zijn rechtsbijstand een leuke brief met de aanmaning binnen de 10 dagen 1200€ over te schrijven voor de schade aan zijn wagen?!

Brief terug via mijn verzekering met daarin FU.

Nu weer terug ene, met expertiseverslag, alles bij elkaar nog 730€ .

Raad van mijn verzekeraar: best betalen, want je hebt het zelf verklaard en geen rechtsbijstand aangezien ik het opzettelijk deed...

Het feit gebeurde in Feb. Hij ging pas aangifte doen in mei... Ondertussen heeft hij met zijn deur ook ergens anders tegengezeten want er zit een goei deuk in en er ztonden al een boel krassen op. Dat probeert hij dus nu allemaal op mij te verhalen

Mijn idee: Rerchtbank! Ik heb pakken mails waarin hij ons uitmaakt en bedreigd. EN getuigen die hem duidelijk hebben horen zeggen dat hij "ons kapot zou maken"
                                      Benieuwd wat de rechter er van vindt dat iemand bewust inrijdt op een voetganger.

Van het hele gebeuren zijn geen getuigen. Helaas voor mij, ook voor hem, want dat hij maar bewijst dat die schade van mij afkomstig is.
                                      Op politierapport staat ook duidelijk "geen deuken aangetroffen, schade beperkt tot een rubberveeg afkomstig van een zool" Het expertiseverslag dat zogezegd rekening houdt met eerdere schade heeft het over bekleding verwijderen, uitdeuken/herstellen etc....
                                      Als jij daar tijd/geld/goesting in hebt om dat voor de rechtbank te slepen zou ik dat doen.
                                      Met die emails heb je toch al een groot bewijs in handen.

Comment

• Tim,

Het is gebruikelijk de persoon met naam en toenaam + wagentype met zoveel mogelijk details te vermelden op dit forum.

De AW-knokploeg doet de rest .

Nee, serieus, ik zou het er ook niet bij laten.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• vraag gewoonweg een algemen vergadering aan met de medeeigenaars; als die aan jouw kant staan en ontsla hem als syndicus
                                          voor de rest leuk brokje voor een advocaat; als jullie verklaarden dat je wel degelijk op die auto geschopt hebt (met de kleine schade volgens politierapport). En een aangifte pas maanden later gedaan is kan je hier wsl wel bekomen dat de rechtbank zal oordelen dat de 'redelijke termijn van aangifte" hier zwaar overtreden is.

of de andere manier is zeggen dat je eens zal maken dat em effectief 750€ schade zal hebben als em de aanklacht niet laat vallen (maar dat laatste heb je niet van mij)

Comment

Working...
                                          X