Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie is er nu ook zo zot om op iemand anders in te rijden.
    Voor mijn part mag die wat in d'n bak gaan zitten. (crapuul)
    Denk dat mijn voet door die deur zou zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
      Tim,

Het is gebruikelijk de persoon met naam en toenaam + wagentype met zoveel mogelijk details te vermelden op dit forum.

De AW-knokploeg doet de rest .

Nee, serieus, ik zou het er ook niet bij laten.
      Dat mag ik niet doen hé. Ga ik ook niet doen.
      Wel zet ik hier een nietsbetekenend versje ;-)

Dimitri is ne rus
      Snijers Is in een andere schrijfwijze de naam van mijn garage
      Zwarte lola is een carnaval nummer
      Alfa is de eerste letter uit het radiografisch alfabet
      Romeo de 18e
      156SW is een type van AR
      NTP-357 Weet ik veel wat voor code dat is.
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
        vraag gewoonweg een algemen vergadering aan met de medeeigenaars; als die aan jouw kant staan en ontsla hem als syndicus
        voor de rest leuk brokje voor een advocaat; als jullie verklaarden dat je wel degelijk op die auto geschopt hebt (met de kleine schade volgens politierapport). En een aangifte pas maanden later gedaan is kan je hier wsl wel bekomen dat de rechtbank zal oordelen dat de 'redelijke termijn van aangifte" hier zwaar overtreden is.

of de andere manier is zeggen dat je eens zal maken dat em effectief 750€ schade zal hebben als em de aanklacht niet laat vallen (maar dat laatste heb je niet van mij)

Das al lang gebeurt! Hij is geen syndicus meer, en dat is ook wat hem kwaad gemaakt heeft.

Ik zeg het, heel dat verhaal hé.... kzou het neerschrijven, maar dan heb ik nog 5 forum pagina's nodig.

Het ding is dat ik een redelijk rechtvaardfigheidsgevoel heb. En dat hij ons eerst ten onrechte terroriseerde, daar ondanks alles ook ongestraft mee wegkomt. En dan nu dat IK zou moeten betalen?

Dit terwijl dat kelderverhaal met die WC afvoer mij PAKKEN geld en moeite heeft gekost!!! Ik heb eigenhandig 6K euro voorgeschoten voor de kosten, gedurende een jaar. Aangezien hij toen officieel syndicus was moesten ze hem wettelijk op de hoogte houden van expertises etc. die hij dan doodleuk annuleerde en verzette naar 3 maand later enzo Hij belde mensen waaronder mijn advocaat gewoon op om hen uit te schelden en te vragen hoe stom ze ni waren dat ze het voor mij opnamen?!

Uiteindelijk heb ik men centen min of meer terug van de verzekering, maar zonder intrest op men voorgeschoten bedrag, en de schilderkosten voor de waterschade werden van 1300€ naar 400€ gebracht "omdat het te lang heeft aangesleept en vermeden had kunnen worden"

Ik had beter destijds zijn kloten aan een nageltje gehangen en hem aansprakelijk gesteld als syndicus die in gebreke bleef. Hij was met niets in orde en had geen (wettelijk verplichte!) verzekering EN werd in 't zwart betaald. Maar toen dacht ik nog "tis en blijft een buur hé".

Heeft ook een half jaar thuis gezeten met "psychologische problemen". Als dan zone gast u eerst staat uit te kafferen en te bedreigen, en dan op u inrijdt... dan heb ik daar oprecht schrik van!

Maar ja...

Volgende week eens met men advocaat gaan praten...
        www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Als jij daar tijd/geld/goesting in hebt om dat voor de rechtbank te slepen zou ik dat doen.
          Met die emails heb je toch al een groot bewijs in handen.
          We zullen bekijken wat de opties zijn.

Minstens zal ik een tegenexpertise laten uitvoeren die de huidige "kosten" herleiden. Kost me ook weer geld, en wordt mogelijk nuloperatie, maar tis toch geld dat niet naar hem zal gaan, en waardoor hij minder zal ontvangen. dus voor mij de moeite waard!
          www.meevliegen.be

Comment

• Jij moet dichter worden .

Mijn ouders hebben zo'n achterbuur. Zit al meer dan een jaar thuis op doktersvoorschrift (pyschologische shit, bewijst maar eens iets), midden in zijn 50'er jaren, elke maand kiest hij een buur uit om een of ander klachtje neer te leggen.

Onlangs was't mijn ouders hun toer, en ondanks het akkoord van de 6 andere eigenaars van de percelen die aan mijn ouders hun stuk grenzen, ging hij eens een klachtje neerleggen tegen de nieuwe afsluiting.

Zo'n mensen bot doen vangen via de officiële weg duurt lang, kost wat centen, maar het geeft enorm véél voldoening .

Wat ik hiermee wil zeggen: ondanks mijn opmerking en je gedichtje, gebruik je verstand en naai hem via je advocaat je staat recht in je schoenen volgens mij!
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
              Ik had beter destijds
              hem afgeslagen met zachte maar zware objecten die geen letsels achterlaten.

Op een deur stampen helpt niet. Zelfs die auto heeft daar gene pijn van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                Jij moet dichter worden .

Mijn ouders hebben zo'n achterbuur. Zit al meer dan een jaar thuis op doktersvoorschrift (pyschologische shit, bewijst maar eens iets), midden in zijn 50'er jaren, elke maand kiest hij een buur uit om een of ander klachtje neer te leggen.

Onlangs was't mijn ouders hun toer, en ondanks het akkoord van de 6 andere eigenaars van de percelen die aan mijn ouders hun stuk grenzen, ging hij eens een klachtje neerleggen tegen de nieuwe afsluiting.

Zo'n mensen bot doen vangen via de officiële weg duurt lang, kost wat centen, maar het geeft enorm véél voldoening .

Wat ik hiermee wil zeggen: ondanks mijn opmerking en je gedichtje, gebruik je verstand en naai hem via je advocaat je staat recht in je schoenen volgens mij!
                Jaja, ik ben tegen geweld hoor, die schop was ook een verkeerde reactie, en ik heb dat dan ook zo verklaard omdat ik dacht "eerlijk duurt het langst"
                Later besefte ik dan "we leven in Belgie"

Maar soit, ik weet dat ik recht in men schoenen sta en er niet moet komen op een achterbakse laffe manier. Had ik niet zelf verklaard dat ik die schop had gezet, dan had hij nu helemaal geen zaak. Maar ja, goeie les alweer....
                Last edited by Timmeke-Tim; 01/09/2011, 16:03.
                www.meevliegen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  hem afgeslagen met zachte maar zware objecten die geen letsels achterlaten.

Op een deur stampen helpt niet. Zelfs die auto heeft daar gene pijn van.
                  't wordt tijd dat ze nog eens wat telefoonboekken uitdelen idd.
                  www.meevliegen.be

Comment

• of 1 sok met zand

maar ik ben tegen geweld

Comment

• Ge had zenne spiegel d'r af moeten kloppen, en dan aangegeven dat hij tegen u was gereden en dat ge last had van uwen arm d'r door, dan kon hij dokken.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        of 1 sok met zand

maar ik ben tegen geweld
                        toksok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                          't wordt tijd dat ze nog eens wat telefoonboekken uitdelen idd.
                          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          of 1 sok met zand

maar ik ben tegen geweld
                          Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                          toksok
                          Ik ben ook tegen geweld maar ik zou toch nen telefoonkabel bezigen om hem ne keer ne goeien "trok" te verkopen. (Telefoonkabel wel eentje van 200 paar éh, Het moet de moeite zijn).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                            Ik ben ook tegen geweld maar ik zou toch nen telefoonkabel bezigen om hem ne keer ne goeien "trok" te verkopen. (Telefoonkabel wel eentje van 200 paar éh, Het moet de moeite zijn).
                            Of een streepje koperkabel van bij den NMBS. Die liggen toch voor het oprapen. Wel een geisoleerde tang meenemen.

Comment

• Waarom allemaal zo dik.
                              een dun draadje, dat snijdt nogal

Comment

• gewoon vermelden dat die veeg daar komt omdat je je evenwicht verloor door zijn poging tot aanrijding zal te laat zijn zeker?
                                je hebt hopelijk op dat eerste verslag toch iets laten vermelden over die poging tot? want daar lachen ze ook niet mee.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Vrachtwagens met rijbewijs B die 100 km/u kunnen en vervolgens op het derde vak gaan inhalen. Op dat moment zit de autostrade dus dicht door 3 vrachtwagens op een rij, heel ergerlijk. Het is precies het laatste jaar dat die serieus aan populariteit aan het winnen zijn.

Foto van vrachtwagen rijwbewijs b:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk Berichten
                                    Vrachtwagens met rijbewijs B die 100 km/u kunnen en vervolgens op het derde vak gaan inhalen. Op dat moment zit de autostrade dus dicht door 3 vrachtwagens op een rij, heel ergerlijk. Het is precies het laatste jaar dat die serieus aan populariteit aan het winnen zijn.

Foto van vrachtwagen rijwbewijs b:
                                    Die kunnen wel wat sneller als 100 km/u

Nog zo iets, die "mini-trailers" die je met een BE mag beturen, d'r zijn mensen die met zo een dingen rijden die amper kunnen rijden met een auto met een aanhangwagen achter

Mini-trailer:
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Nog zo iets, die "mini-trailers" die je met een BE mag beturen, d'r zijn mensen die met zo een dingen rijden die amper kunnen rijden met een auto met een aanhangwagen achter

Mini-trailer:

Zoiets moet toch aanzien worden als vrachtwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Zoiets moet toch aanzien worden als vrachtwagen
                                        Dat vind ik ook, maar dat is het dus niet.
                                        En je ziet ze de laatste tijd meer en meer op de weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Mini-trailer:
                                          Ze zullen vast wel sneller kunnen maar hun acceleratie tijdens het inhalen van een vrachtwagen blijft ergerlijk traag, maar ja, dat heb je bij autobestuurders dan ook weer.

Comment

Working...
                                          X