Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zulke wagens worden meestal verhuurd "zonder" chauffeur aan mensen zoals hier op het forum, m.a.w. die gewoon zijn van links te rijden, en gewoontes worden slecht afgeleerd, zeker als het maar een éénmalige bedoening is.

Comment

• omdat die karren karrevrachten aan vermogen ondertussen hebben

Comment

• Eerste volle week van september. Weer lekker druk op de baan en... wegenwerken op de E17 Gent-Antwerpen.

Je kunt geen beter tijdstip nemen...

Comment

• Ben zondag gaan tanken aan de Colruyt in St-Truiden, Toen het mijn beurt was reed ik tot aan de eerste pomp omdat ik 95 tank en deze niet is aan de tweede pomp. Begon die achter mij te roepen en te tieren dat ik verder moest rijden zodat hij ook kon tanken, diesel danwel, Ik wijs heel kalm naar de 95 oct op de pomp en maak hem duidelijk dat dit is wat ik moet hebben, kwaad steekt die me voorbij om dan achteruit naar de pomp voor mij te komen, Sukkel.

Comment

• hehe, da probleem herken ik met 98 oct al vind ik da eerder grappig dan ergerlijk

Comment

• 't Ja, typisch België.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                't Ja, typisch België.

Ge moet uwen achteruit vitesse ook nekeer testen eh atenza ^^

Comment

• Het is idd e ramp in de regio riho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Ge moet uwen achteruit vitesse ook nekeer testen eh atenza ^^
                    Met een auto moet je vooruit rijden. Achteruit versnelling dient om te parkeren.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Dank aan de zattekl*ten die vannacht in de buurt tientallen bloembakken bovenop geparkeerde auto's hebben gezet
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                        Dank aan de zattekl*ten die vannacht in de buurt tientallen bloembakken bovenop geparkeerde auto's hebben gezet
                        'n mens kan z'n eigendom al niet meer veilig buitenzetten.

Comment

't Ja, typisch België.

Ze doen ginder wel veel moeite om het gebruik van de fiets te promoten ...

Comment

Met een auto moet je vooruit rijden. Achteruit versnelling dient om te parkeren.
                            Bwa, heb met de C4 vorige zomer tegen 40 km/h achetruit gereden
                            (wel op prive terrein)
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• je schrijft ook al bijna achteruit. Nog even oefenen en je kan het.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Bwa, heb met de C4 vorige zomer tegen 40 km/h achetruit gereden
                                (wel op prive terrein)
                                't gaat ook nogal rap op onze lange oprit xD
                                en dan achteruit en met die rechte vertanding da tjiept nogal éh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  je schrijft ook al bijna achteruit. Nog even oefenen en je kan het.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het zwaantje dat er blijkbaar voldoening uithaalde om 100 auto's die fout geparkeerd stonden in een straat bij Matexpo één voor één op de bon te slingeren. Die kerel draagt wel enorm bij tot de verkeersveiligheid . Hij zou beter boeven gaan vangen zoals de mensen zeggen. Twee jaar geleden was ik er ook bij, dus heb ik mij wijselijk een beetje verder gezet.

Comment

• De politie van Poperinge. Gisteren een kerel strontzat op zijn moto zien stappen, duurde 10 minuten voor hij hem gestart kreeg en reed daarna tegen de muur van een winkel (op een meter van waar hij geparkeerd stond). De politie is 3x voorbijgekomen tijdens het gebeuren en vertraagde zelfs om het te zien, maar ondernam niets. 1 vd 3 keren reed er ook een foorkraam met ledstrips en mistlampen achter een van die combi's, maar dat mocht ook al. Die motokerel hebben de mannen van 't café dan laten oppikken door zijn vrouw.
                                      Zolang je maar niet te snel rijdt is het goed zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        De politie van Poperinge. Gisteren een kerel strontzat op zijn moto zien stappen, duurde 10 minuten voor hij hem gestart kreeg en reed daarna tegen de muur van een winkel (op een meter van waar hij geparkeerd stond). De politie is 3x voorbijgekomen tijdens het gebeuren en vertraagde zelfs om het te zien, maar ondernam niets. 1 vd 3 keren reed er ook een foorkraam met ledstrips en mistlampen achter een van die combi's, maar dat mocht ook al. Die motokerel hebben de mannen van 't café dan laten oppikken door zijn vrouw.
                                        Zolang je maar niet te snel rijdt is het goed zeker?
                                        De politie van Antwerpen:

Op 8 augustus word ik beboet omdat ik hier achter mijn hoek op een vak voor voor te sorteren, niet pink. 50 euro.
                                        Gisteren, exact dezelfde plaats, voor mij zone nieuwe Octavia met blauwe bumpers. Zonder te pinken gewoon het kruispunt over. Vlak achter dat kruispunt is het politiestation (Quinten Matsyslei voor de locals) en ze smijt daar -zonder richting aan te geven- alles toe om haar dwars te zetten op een 2vaksbaan om haar met haar kont mooi tot tegen het voetpad te parkeren. En dan heeft dat nog de prententie van vies naar mij te kijken omdat ik -expres- wat te laat heb geremd

Comment

• Van vrijdag : mensen met op hun achterruit de sticker "te voet of met de fiets was u er al geweest!".

Waarom
                                          1. zijn de mensen met die sticker op hun achterruit zonder uitzondering dik en/of oud?
                                          2. staan die altijd voor jou in de file?

Comment

Working...
                                          X