Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
    jawel ze, in Lummen zijn ze nu met 1 bezig
    die opmerking zag ik zoooo keihard afkomen
    Maar da's geen rond punt niet meer he, dat zijn lange opritten en afritten die in mekaar overvloeien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      die opmerking zag ik zoooo keihard afkomen
      Maar da's geen rond punt niet meer he, dat zijn lange opritten en afritten die in mekaar overvloeien.
      ma het was er wel EN ge zijt het al tegenkomen hehe

Timothy: die krijge een boete omda:
      Weet gij hoe zeer da da kan doen als der zone mens van pakweg doorsnee(nieuwe)Belg 120kg tege uw smoel vliegt? Of wa voor ne bluts da op zen minst al ni gaat geven.

Dus boete

Comment

ma het was er wel
        neen, toen was dat een autostrade die ne fermen bocht maakte

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk Berichten
          Nu, degenen die geen gordel droegen hadden de keuze: oftewel een kleine boete betalen, of in zo'n 'tuimelwagen' gaan zitten.
          Ze moeten dan toch wel zonder gordel in die tuimelwagen gaan zitten, hoop ik?
          AutoMinded.be

Comment

neen, toen was dat een autostrade die ne fermen bocht maakte
            en die da ni stopte zeker als ge afslag miste?

Comment

• Vanaf 1982 tot heden, E 40 gebruiker, Wetteren - Jette. Edoch nooit zoveel nieuwe ervaringen ( negatief dan ), ondervonden, dan de laatste maanden. Totaal gebrek aan snelwegervaring, delirant!!!!!! Dagelijks!!!!!!!
              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                Hollanders hebben die ziekte over het algemeen het ergste. Die kijken niet eens, hendeltje over en afzetten maar. De rest moet maar zien dat ze kunnen wijken of remmen
                Ik doe bijna dagelijks snelweg in Nederland, en dat is inderdaad een gewoonte daar, vaak bij de oudere bevolking die tegen 100 per uur een vrachtwagen voorbij moeten.
                Tegen mijn vriendin zeg ik soms dat ze die mentaliteit moet overnemen aangezien ze meestal te vriendelijk is voor de auto's op het linkerbaanvak.

Comment

• in belgie hoopt 'de snelste' voorrang af te dwingen, in holland zoals op de skipiste : de traagste

mentaliteit is een raar ding

Comment

• ik lag altij met die manne die in mijne bumper komen hange als ik iemand aan't voorbij steken ben tege 120-130
                    Ene keer dat ik die auto voorbij ben schuif ik braafkes terug op, om dan te wacht tot em naast mij is. Om vervolgens met ne dikke smile effe los weg te sprinte van die sukkel Daarna terug braafkes 120. Die hun gezicht als ze ni kunne volgen haha hilarisch!

moet zegge, ik rij nog zelde op de snelweg (ik rij ook gwn een pak minder dan voorbije jaren) en mijn stressniveau is enorm gezakt!

Comment

ik lag altij met die manne die in mijne bumper komen hange als ik iemand aan't voorbij steken ben tege 120-130
                      Ene keer dat ik die auto voorbij ben schuif ik braafkes terug op, om dan te wacht tot em naast mij is. Om vervolgens met ne dikke smile effe los weg te sprinte van die sukkel Daarna terug braafkes 120. Die hun gezicht als ze ni kunne volgen haha hilarisch!

moet zegge, ik rij nog zelde op de snelweg (ik rij ook gwn een pak minder dan voorbije jaren) en mijn stressniveau is enorm gezakt!
                      Ik lach net met het omgekeerde. Mannekes die denken van ik rij diene Polo daar is direct af en toch blijft die schoon volgen.

Mijn grote ergernis van vandaag: PINKEN GVD! Ik rij op het rechter vak en ga naar het midden vak omdat er iemand op rijdt, natuurlijk zonder pinken of iets meteen van de oprit naar het midden (rechts was helemaal leeg).
                      Als mogen toeslagen en is goed geclaxoneerd staat die mij zo vies te bezien van alé wa krijgt diene nu?! Ja ik had het tege u Blonde in de BWM. Kzit ni graag in andermans gat.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• ik ga nooit aan de kant voor een auto die geen knipperlicht gebruikt op een oprit
                        Boeren worden behandeld als boeren.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ik ga nooit aan de kant voor een auto die geen knipperlicht gebruikt op een oprit
                          Boeren worden behandeld als boeren.
                          Achja dan kunnen ze niet zeggen dat die jonge snotneuzen met hun tjoeningbakskes associalen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                            Achja dan kunnen ze niet zeggen dat die jonge snotneuzen met hun tjoeningbakskes associalen zijn.
                            ik zie geen verband, verklaar u nader...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ik lag altij met die manne die in mijne bumper komen hange als ik iemand aan't voorbij steken ben tege 120-130

Moest je die mensen eerst verwittigen dat je eens plank gas gaat geven zodat ze tegelijk met u kunnen reageren dan zouden er misschien nog meer zijn die U losrijden. De tijd die nodig is om uw bedoeling door te hebben is voldoende om u een serieuze voorsprong te geven, daarna terug naar 120 bewijst niks. Dus volgens mij gewoon wat spielerei dat tot niks dient.

Comment

ik zie geen verband, verklaar u nader...
                                Over het algemeen staan de ''tjoeners'' daar toch bekend om. Al vind ik niet echt dat mijn Polo tjoening is maar wordt toch meteen zo bestempeld omdat er geen OEM velg onderligt en verlaagd is-> wordt ik ook meteen bestempeld als typische tjoener met de daarbij horende vooroordelen. (Dit is eigl ook wel één van mijn grote ergernissen)
                                Last edited by IbifaHo; 13/09/2011, 21:44.

Comment

• en waar is de link met het gebruiken van knipperlichten bij het oprijden van een oprit van de autosnelweg?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    in belgie hoopt 'de snelste' voorrang af te dwingen, in holland zoals op de skipiste : de traagste

mentaliteit is een raar ding
                                    In Ndl heb je met nog een ander fenomeen : het beleerde vingertje.

Rij eens met een kar achter je gat in ndl. Al die oude mensen gaan je direct gaan afremmen tot 80km/h! Zelfs al steekt er een camion hun langs rechts voorbij, 80km/h gaan ze jou proberen te doen rijden.

Oude, domme hollanders, die 80km/h regel is afgeschaft omdat jullie brooddozen die jullie altijd meesleuren het vrachtverkeer ophouden. Het is nu 90km/h! Ken je regels, wees dan belerend.

Over domme hollanders gesproken : er stond maandag een tesla op mijn werk (in de parkeergarage). De eigenaar had die in het stopcontact gestoken. Net na de middag kwam die mens tegen de receptioniste klagen dat de "Belgische stopcontacten blijkbaar niet werken. Mijn auto is niet opgeladen en nochtans was hij goed aangesloten. Zuigen die stopcontacten hier soms de stroom uit je auto?".
                                    Toevallig was de electrieker aanwezig (moest allerlei lampen vervangen) en die zei dat het stopcontact niet werkt in de parkeergarage en dat hij dat afgeplakt heeft met gele isolatietape in kruisvorm.
                                    Diene hollander : "Och ik dacht dat dit versiering was"...

(dit laatste is niet echt een ergernis, maar eerder dommekloot van de week, maar om de ergernis van de voorbije dagen te verzachten ... )

Comment

en waar is de link met het gebruiken van knipperlichten bij het oprijden van een oprit van de autosnelweg?
                                      Gewoon over een woordenwissel die ik vandaag had met een diender van de staat. Reed al een hele tijd voor mij en draait plots een parking op zonder pinken of niets, daarom dat ik hem erover vroeg of dat tegenwoordig ook al een optie op politiewagen is. Begon hij over de tjoeners dit en dat en dat pinkers bij de tjoenerkes alleen nog gebruikt word om er US lights van te maken, alles zwart moet gespoten zijn of gewoon weg gewerkt worden. Dat ze dan ook niet meer kunnen gebruikt worden om te pinken en dus richting aan te duiden -> vandaar associaal gedrag tegenover andere bestuurders. Had ik er mss in de post boven ook moeten bij zetten.

Comment

• ja want dat kon ik niet rieken he.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                        X