Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Maar dat is dan wel 1 km/h te snel nà correctie. En houd er ook nog even rekening mee dat een kilometerteller ook meer aangeeft dan je werkelijk rijdt.
    Dat in rekening houdende (ongeveer 7km/h)

Daarom dat er zoveel an 40 en aan 80 rijden zeker?

Comment

• En, al gemeld b&v?

Comment

• ik vraag me toch af waarom sommige chauffeurs hun mistlichten opzetten als ze op de autostrade in de file staan, echt storend

Comment

• Pipo's die op een T-kruispunt (allez eigenlijk een kruispunt, maar de straat recht tegenover hen is eenrichting) die niet pinken.
          Leuk met je fiets. Waar moet je er naast gaan staan?
          Deze ochtend weer van dat, hij wou links afslaan en het was mijn fout dat ik links van hem stond. Hij heeft het geweten, traag fietsen en rechtdoor laten rijden, plots zag hij het in ... Eikel

Comment

• als ik zie dat ie niet pinkt aan een kruispunt, haal ik niet in met de fiets. ik vind dat overigens ergerlijk, als je staat te wachten om af te draaien aan een kruispunt en er komt je doodleuk een fietser voorbij die denkt dat hij sneller is. (al zet ik wel altijd mijn richtingaanwijzer aan)
            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
              Dan met de wagen van't werk opweg naar huis van Baarle Hertog in Turnhout nog 85 gereden op een stukske waar ge 70 moogt Die weg springt een keer of 10 tussen 70 en 90.
              Ook 50€..
              Ik neem die weg ook regelmatig. Je mag er volgens mij nergens 90.

Op het stuk op Nederlands grondgebied mag je wel 80, en ter hoogte van Weelde-Statie is er een stukje waar je maar 50 mag, maar 90 is nergens toegestaan.
              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                als ik zie dat ie niet pinkt aan een kruispunt, haal ik niet in met de fiets. ik vind dat overigens ergerlijk, als je staat te wachten om af te draaien aan een kruispunt en er komt je doodleuk een fietser voorbij die denkt dat hij sneller is. (al zet ik wel altijd mijn richtingaanwijzer aan)
                Het is wel zo dat fietsers de eerste meters sneller zijn dan auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                  Pipo's die op een T-kruispunt (allez eigenlijk een kruispunt, maar de straat recht tegenover hen is eenrichting) die niet pinken.
                  Leuk met je fiets. Waar moet je er naast gaan staan?
                  Deze ochtend weer van dat, hij wou links afslaan en het was mijn fout dat ik links van hem stond. Hij heeft het geweten, traag fietsen en rechtdoor laten rijden, plots zag hij het in ... Eikel
                  er gewoon voor gaan staat!

Comment

als ik zie dat ie niet pinkt aan een kruispunt, haal ik niet in met de fiets. ik vind dat overigens ergerlijk, als je staat te wachten om af te draaien aan een kruispunt en er komt je doodleuk een fietser voorbij die denkt dat hij sneller is. (al zet ik wel altijd mijn richtingaanwijzer aan)
                    Als ze stil staan aan de lichten en ik moet rechtdoor ben ik zeker dat ik sneller ben, zeker omdat de overkant wel rechtdoor mag.
                    Trouwens ik sta liever niet aan de kant die ze moeten inslaan kwestie van elkaar niet te hinderen en dat ik niet platgereden ben, want het is daar ook een school : papa's en mama's rijden daar volgens het principe : mijn kindje veilig, ander kindje plat....
                    Als ze niet pinken ga ik ervanuit dat ze rechtdoor tegen een gevel of een andere auto rijden, niet mijn probleem, als ze willen afslaan moeten ze maar pinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                      Als ze stil staan aan de lichten en ik moet rechtdoor ben ik zeker dat ik sneller ben, zeker omdat de overkant wel rechtdoor mag.
                      Trouwens ik sta liever niet aan de kant die ze moeten inslaan kwestie van elkaar niet te hinderen en dat ik niet platgereden ben, want het is daar ook een school : papa's en mama's rijden daar volgens het principe : mijn kindje veilig, ander kindje plat....
                      Als ze niet pinken ga ik ervanuit dat ze rechtdoor tegen een gevel of een andere auto rijden, niet mijn probleem, als ze willen afslaan moeten ze maar pinken.
                      dat klinkt wel realistisch en defensief...

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                      Het is wel zo dat fietsers de eerste meters sneller zijn dan auto's.
                      kan wel maar ik lijk altijd de dromers en de onoplettenden naast mij te krijgen.
                      Last edited by svenio_g; 28/09/2011, 14:48.
                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Ik neem die weg ook regelmatig. Je mag er volgens mij nergens 90.

Op het stuk op Nederlands grondgebied mag je wel 80, en ter hoogte van Weelde-Statie is er een stukje waar je maar 50 mag, maar 90 is nergens toegestaan.
                        Het was niet tussen Turnhout en Baarle, maar tussen Turnhout en geel. Daar verspringt het continu
                        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                        www.meevliegen.be

Comment

dat klinkt wel realistisch en defensief...
                          Jah, ik weet wel dat ze dat niet gaan doen, nemen ze de andere kant heb ik goed gegokt, nemen ze mijn kant, mogen ze toch wel efjes wachten.
                          (niet te lang, want het licht blijft niet lang groen en de mensen erna willen ook doorrijden)

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                          kan wel maar ik lijk altijd de dromers en de onoplettenden naast mij te krijgen.
                          Mja die soort heb je overal (helaas), zoals je ook het soort hebt dat net voor jou staat en nog net door het oranje kan rijden en jij mag nog een rondje wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterb Bekijk Berichten
                            ik vraag me toch af waarom sommige chauffeurs hun mistlichten opzetten als ze op de autostrade in de file staan, echt storend
                            deze ochtend zo een A4 voor me, amai, die zijn mistlichten waren echt irritant. In tweevoud bovendien. Echter geen mist meer te bespeuren, maar 'k kreeg hoofdpijn van z'n rode stralers.
                            Enkele keren knipperen met de pharen en dan de voorste mistlichten aan en uit, en hij begreep het.
                            Good boy. Heb m'n hand opgestoken als bedankt.

De kerel die het gat wou toerijden toen ik hem langs rechts voorbijstak had pech. Ik had meer pk's

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              er gewoon voor gaan staat!
                              Niet alle kruispunten zijn zo gemaakt dat dat mogelijk is.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Coureurs zonder volgwagen op de openbare weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                                  Coureurs zonder volgwagen op de openbare weg
                                  Dat noemen ze wielertoeristen
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Coureurs met volgwagen die op het jaagpad rijden waar helemaal geen autos mogen rijden
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                                      Coureurs zonder volgwagen op de openbare weg

Auto's geparkeerd op het fietspad
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        deze ochtend zo een A4 voor me, amai, die zijn mistlichten waren echt irritant. In tweevoud bovendien. Echter geen mist meer te bespeuren, maar 'k kreeg hoofdpijn van z'n rode stralers.
                                        Enkele keren knipperen met de pharen en dan de voorste mistlichten aan en uit, en hij begreep het.
                                        Good boy. Heb m'n hand opgestoken als bedankt.

De kerel die het gat wou toerijden toen ik hem langs rechts voorbijstak had pech. Ik had meer pk's
                                        Mag niet hé!
                                        2008 Mercedes Viano
                                        2012 Citroen DS3

Comment

• Fietske die z'n driehoeksjes negeerde op de plaats die ik al een paar keer vermeld heb, die rotonde.
                                          'k had er bijna tegen gereden door opnieuw te vertrekken nadat hij half gestopt was.
                                          maar dan vertrok hij terug en mocht ik terug remmen.

Comment

Working...
                                          X