Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zwaai altijd naar de lieve mensen die met hun lichten knipperen. Je weet nooit dat het was om te zeggen dat ze je kennen.

Ofwel als tijdje terug; zit daar ook enen met de lichten te knipperen (was niet naar mij). Mens was heel agressief aan het rijden maar schoot eigenlijk niks op. Die gaat van de snelweg aan dezelfde pomp als ik. Terwijl we staan te tanken staan we naast elkaar. Zeg ik tegen die mens "mijnheer denk dat je eens naar je lichten moet laten kijken; zag daarnet op de snelweg dat die constant aan en afspringen, waarschijnlijk slecht contactje". Die wist niet waar em stond, rood tot achter zijn oren. mijn passagiers in den auto lagen te rollen van het lachen.
    Last edited by ; 03/10/2011, 13:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      't is nog erger als da gebeurt op een 2vaks -,-'
      dan mag ik weer op de (rem)
      meestal anticipeer ik. maar ik mag toch weer optrekken wat niet zuinig is
      ja ik lijk op uw kap te zitten sorry eh gerrit, maar als je echt zou anticiperen en niet op de rem gaat, laat rollen, doe je nog zuiniger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ja ik lijk op uw kap te zitten sorry eh gerrit, maar als je echt zou anticiperen en niet op de rem gaat, laat rollen, doe je nog zuiniger
        awel meestal kan ik da wel laten rollen
        Maar dan heb je er weer die die pinker-functie van hun auto niet benutten.

jij zit helemaal niet op mijn kap ik heb gewoon veel ergernissen

Comment

• Klakskes en bruine medemensen die de pechstrook gebruiken om tegen hoge snelheid de file voorbij te gaan, om na de file gewoon terug de snelweg op te rijden.

Zeker door 15 zo'n types voorbij gestoken langs de pechstrook, allen aan onverantwoorde snelheid. Was erg opvallend hoe het allemaal marginalen waren in wrakken van auto's. Die gasten hebben allemaal geen werk, maar moeten wel overal de eerste zijn, 't was precies gelijk oude mensen in de supermarkt ...
          Last edited by |) ][ |V| ][; 03/10/2011, 19:55.

Comment

'k snap echt niet waarom ze allemaal via woumen passeren en dan richting A19 :/
            wooom'n, daar is idd niks te doen.
            Behalve een klein werfje van ons op de drukste baan van wooom'n.
            De enige baan de naam baan waardig trouwens.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
              wooom'n, daar is idd niks te doen.
              Behalve een klein werfje van ons op de drukste baan van wooom'n.
              De enige baan de naam baan waardig trouwens.

Woumen niet beledigen hé mijn beste, mijn moeder is afkomstig van Woumen

Comment

• da's geen belediging.
                Dorpjes zoals alle Vlaamse dorpjes in de jaren 1900 waren
                W-Vl kent er zo nog vele....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik erger mij aan mensen met een overvolle PM-box (bompa : leeggieten die handel )

Comment

• laat je maar ne keer volledig gaan

er is een beetje plaats nu.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Quads binnenkort verboden in Brussel

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Onverdraagzaamheid, bis.

Wanneer gaan we de fietsers en voetgangers verbieden?
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                          Quads binnenkort verboden in Brussel

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Brussel.dhtml
                          Toch een goede zaak? Van oorsprong een landbouwvoertuig...

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Onverdraagzaamheid, bis.

Wanneer gaan we de fietsers en voetgangers verbieden?
                          Nah, ze zouden beter de brommerkes meepakken, vooral die hun helm dragen zoals hun klaske...

Mijn ergernis : mensen die met hun auto hun ruitewissers volgen. Je ziet ze van links naar rechts gaan synchroon met hun ruitewisser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten

Nah, ze zouden beter de brommerkes meepakken, vooral die hun helm dragen zoals hun klaske...

Mijn ergernis : mensen die met hun auto hun ruitewissers volgen. Je ziet ze van links naar rechts gaan synchroon met hun ruitewisser.
                            xD dan ligde toch wel strike als ge zo'n hoofdje ziet weg en weer gaan

Comment

• begin van de donkere periode en het is weer volop prijs met defecte verlichting. lampen die niet branden; koplampen die liever de vogels in de bomen licht geven ipv van de rijbaan, ...

Gisteren alweer enen gehad voor mij zonder remlichten, gelukkig waren zijn dempers zodanig versleten dat de kont van zijnen auto halve meter de lucht inging en ik zo zag dat em aan het remmen was. steek je die erna voorbij en straalt de marginaliteit uit den auto. Bij deze "pipo´s als je geen geld hebt om een auto te onderhouden rij dan met de fiets of koopt wat minder klakskes om verkeerd op uwen kop te zetten."

en laatste ergernis van de dag; al die chaufferus (zelfs vrachtwagens) die file aan de kennedytunnel voorbij steken en terug invoegen via de voorsorteringstrook om naar linkeroever te gaan. Moesten ze daar eens dagje een agent zetten zouden ze ook goed verdiene
                              Last edited by ; 06/10/2011, 11:06.

Comment

xD dan ligde toch wel strike als ge zo'n hoofdje ziet weg en weer gaan
                                geen hoofdje, echt de hele wagen ging mee. Ik daarachter met mijn fietsje mij aan het afvragen wat die zot aan het doen was en dan had ik het plots door.
                                Gelukkig moest die stoppen om zijn kleinen voor de schoolpoort buiten te smijten zodat ik er voorbij kon.
                                Ik vraag me trouwens af hoe die afslaat. Mee in snokjes in harmonie met het pinklicht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten

Goede zaak of niet, ieder zou de mogelijkheid moeten hebben om zich te verplaatsen waarmee ze willen. Persoonlijk heb ik véél minder hinder van quads dan van tractors (traag, veroorzaken treintjes aan 30-40 km/h) en vrachtwagens (belemmeren mijn zicht, rijden meestal trager door de bochten dan toegestaan, en zijn moeilijker in te halen wegens dat belemmerende zicht en grotere lengte). Gaan we die daarom ook verbieden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Goede zaak of niet, ieder zou de mogelijkheid moeten hebben om zich te verplaatsen waarmee ze willen. Persoonlijk heb ik véél minder hinder van quads dan van tractors (traag, veroorzaken treintjes aan 30-40 km/h) en vrachtwagens (belemmeren mijn zicht, rijden meestal trager door de bochten dan toegestaan, en zijn moeilijker in te halen wegens dat belemmerende zicht en grotere lengte). Gaan we die daarom ook verbieden?
                                    Meestal (let op meestal) rijden die mannen enorm gefrustreerd en dat vormt het probleem denk ik...

Comment

• En hoe vaak kom je wel degelijk een quad tegen op straat?
                                      Zelf hebben wij ook een quad thuis, die ik gedurende 3 maanden als dagelijks vervoermiddel heb moeten gebruiken omdat mijn auto gestolen was.
                                      Zou leuk zijn geweest moesten ze dat ook afschaffen in Leuven, dan kon ik te voet gaan.

Comment

• Niet zo veel, maar als in de straat waar mijn ouders wonen rijdt er altijd een pipo rond. Hij is in 2jaar tijd al aan zijn 4e of 5e machine, heeft paar keer een auto gekust, 2 keer een boom, is al verschillende keren beboet geweest, ... Hij heeft vooral veel geluk heb ik zo de indruk, nu ik het lijstje overloop, want qua bescherming lijkt mij dat nul de botten te hebben.

Dat ding maakt meer lawaai dan mijn auto zonder uitlaat (ik overdrijf niet, want toen mijn uitlaat eronderuit lag, kon hij het overtreffen).

Rijdt enorm gefrustreerd, maar dat ding remt voor geen meter. (vandaar ook auto's raken en bomen raken )

De paar andere die ik tegengekomen ben, voldoen allemaal min of meer aan het lijstje, al moet ik zeggen dat er ook uitzonderingen zijn : mannen/vrouwen die er rustig mee rondrijden, die niet naar iedereen schreeuwen (zowel manneke als dingetje), maar die waren toch dik in de minderheid.

Comment

• Da's perceptie, da's zoals zeggen dat alle gatplakkers leasekrellen zijn van Duitse oorsprong.

Als je quads gaat verdieden omdat er zotten mee rijden (wat ik zeker niet ontken), dan wil ik ook dat vrachtwagens verboden worden want daar zitten ook cowboys in.

Kunnen ze zich eens niet bezighouden met het verbieden van criminaliteit, ofzo? En dat serieus gaan opvolgen?

Comment

Working...
                                          X