Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    Stalen bumpers met rubberen stripje erop
    fucking pijnlijk als je daar in de zomer met je blote benen eens tegenloopt

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Stalen bumpers met rubberen stripje erop
      Ik denk dat die persoon meer miserie heeft. Als ik keertje tijd heb, zal die pipo dat geweten hebben.

      Ook als ze voorsteken op de niet volle lijn?
      Ik laat die mensen die zoiets doen altijd voor. Vroeger had ik het er énorm moeilijk mee, maar nu denk ik gewoon dat ik zelf niets ben in deze wereld en diegene die me voorsteekt is ongetwijfeld een belangrijker persoon dan mezelf, of toch tenminste iemand met meer geld. Gaat u maar voor, meneer (of mevrouw).

      Wie weet is het wel een mens die op weg is naar zijn vrouw die aan't bevallen is van een zesling.

      Moet je eens proberen, het zal opvallen dat je jezelf heel wat stress ontneemt, en stress kost meer van je leven dan die minuut die je kwijt bent omdat je eens extra voor't rood staat.
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

      Comment


      • klopt helemaal, timothy.
        __________________________

        2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

        Comment


        • idd

          behalve : er zijn wel erg veel mensen onderweg naar de bevalling van hun zesling

          Comment


          • Lichte nuance bij mij:

            Ik laat die mensen die zoiets doen altijd voor. Vroeger had ik het er énorm moeilijk mee, maar nu denk ik gewoon dat ik mezelf blijf in deze wereld en diegene die me voorsteekt ongetwijfeld een persoon is die denkt dat hij belangrijk is, of toch tenminste iemand met meer schulden. Gaat u maar voor, meneer (of mevrouw).
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

            Comment


            • Toch nog even terugkomen op de situatie in Kontich.
              Deze morgen was het weer van dat: 2 linkse rijvakken vol met auto's aan 110, want druk, en de 2 rechtse rijvakken quasi leeg!
              Mensen, mensen, de splitsing is weg! Rij eens rechts!
              Bon, ik reed dus wel rechts, zoals het hoort, en heb bijgevolg zeker 30 auto's rechts ingehaald (ik weet dat het niet mag, dus STFU)
              In Mechelen Noord was het van 't zelfde. Ik waande me precies in Engeland (alwaar de snelle rijstrook rechts ligt )

              Comment


              • Als ge de Beliard uitrijdt is er ook zo'n situatie. Daar zijn 2*2 rijvakken richting Leuven en zo goed als iedereen dat de tunnels uit komt wil naar de twee linkse vakken, waarom blijft me een raadsel. De rechterkant is meestal zo goed als leeg...
                Database error.
                The database has encountered a problem.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  Ik laat die mensen die zoiets doen altijd voor. Vroeger had ik het er énorm moeilijk mee, maar nu denk ik gewoon dat ik zelf niets ben in deze wereld en diegene die me voorsteekt is ongetwijfeld een belangrijker persoon dan mezelf, of toch tenminste iemand met meer geld. Gaat u maar voor, meneer (of mevrouw).

                  Wie weet is het wel een mens die op weg is naar zijn vrouw die aan't bevallen is van een zesling.

                  Moet je eens proberen, het zal opvallen dat je jezelf heel wat stress ontneemt, en stress kost meer van je leven dan die minuut die je kwijt bent omdat je eens extra voor't rood staat.
                  Zit heel veel waarheid in. Als nieuwe bestuurder erger ik mij constant aan anderen die fouten maken. Men claxon wordt soms te snel ingedrukt maar wat maakt het uit. Die persoon weet ook wel dat hij/zij in fout is (hoop ik) en dat zal hun rijgedrag echt niet aanpassen. Ik laat me nog af en toe verleiden tot een tegensignaal maar begin meer en meer te beseffen dat het niet helpt en het alleen maar zorgt voor frustratie wat mijn rijgedrag dan weer beinvloed.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                    Toch nog even terugkomen op de situatie in Kontich.
                    Deze morgen was het weer van dat: 2 linkse rijvakken vol met auto's aan 110, want druk, en de 2 rechtse rijvakken quasi leeg!
                    Mensen, mensen, de splitsing is weg! Rij eens rechts!
                    Bon, ik reed dus wel rechts, zoals het hoort, en heb bijgevolg zeker 30 auto's rechts ingehaald (ik weet dat het niet mag, dus STFU)
                    In Mechelen Noord was het van 't zelfde. Ik waande me precies in Engeland (alwaar de snelle rijstrook rechts ligt )
                    Feitelijk hebt ge niet rechts voorbijgestoken, anders zou je direct terug naar het middelste rijvak moeten terug gereden zijn. Wat niet het geval is aangezien je er -+ 30 voorbij hebt gestoken, vlotheid in het verkeer

                    Comment


                    • timothy heeft daar volkomen gelijk. probeer me daar ook niet meer in op te jagen.

                      mijn advocaat vertelde ooit als je dit tegenkomt moet je maken dat je op de voordeur of ervoor tegen die auto knalt. Zo zal een verzekering altijd ervan uitgaan dat die andere zich ertussen duwde en jij niet meer kon reageren. Zit je op de achterdeur of erachter dan zullen ze zeggen dat je de andere geen plaats gegeven hebt. Nu ben ik ook van de mening liever geen verzekering en dus ongeval vermijden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                        Toch nog even terugkomen op de situatie in Kontich.
                        Deze morgen was het weer van dat: 2 linkse rijvakken vol met auto's aan 110, want druk, en de 2 rechtse rijvakken quasi leeg!
                        Mensen, mensen, de splitsing is weg! Rij eens rechts!
                        Bon, ik reed dus wel rechts, zoals het hoort, en heb bijgevolg zeker 30 auto's rechts ingehaald (ik weet dat het niet mag, dus STFU)
                        In Mechelen Noord was het van 't zelfde. Ik waande me precies in Engeland (alwaar de snelle rijstrook rechts ligt )
                        Ik rij er niet meer tijdens de spits, maar tijdens de gewone daguren is het daar ook constant van dat. Zelfs in kalm verkeer. En het effect van vertragen van die 2 linkse rijvakken wordt op het einde altijd nog groter omdat ze daar op 1 vak moeten komen, dan haal je ze nog eens dubbel zo snel in langs rechts. Niet normaal.
                        2012 Renault Megane RS

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Ik rij er niet meer tijdens de spits, maar tijdens de gewone daguren is het daar ook constant van dat. Zelfs in kalm verkeer. En het effect van vertragen van die 2 linkse rijvakken wordt op het einde altijd nog groter omdat ze daar op 1 vak moeten komen, dan haal je ze nog eens dubbel zo snel in langs rechts. Niet normaal.
                          Klopt.
                          Dit was ook geneens de spits. Ik spreek over 6u35. Misschien moeten ze op die berichtenborden boven de baan even een berichtje plaatsen.

                          Of op het dynamisch LED bord in mijn achterruit (zie boven):

                          "RECHTS RIJDEN = VLOT RIJDEN"



                          Zoiets: http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/d138/?srp=1
                          Zou dat niet mogen?

                          Comment


                          • Mijn ergernis van de dag : wel je pinkers gebruiken, maar niet weten waarom.
                            Ik kom aan de lichten (zelfde die ik hier al eens vermeld heb) met mijn fietsje en ik zie een auto pinken naar rechts. Ik ga er links naast staan, want je bent een debiel als je er rechts naast gaat gaan staan als je zelf rechtdoor moet.
                            Slaat die auto links af, met mij ernaast. Ik klets daar hard op die vent zijn venster. Kijkt die zo naar mij alsof die net in zijn broek heeft gescheten en rijdt verder. Ik heb dan maar geremd en nog wat geroepen.
                            Ik hoop dat die mens echt in zijn broek heeft gescheten, dan is mijn dag en zijn dag tenminste goed gemaakt. (hoop doet zotten leven)

                            Mijn reactie :
                            Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Ik laat die mensen die zoiets doen altijd voor. Vroeger had ik het er énorm moeilijk mee, maar nu denk ik gewoon dat ik zelf niets ben in deze wereld en diegene die me voorsteekt is ongetwijfeld een belangrijker persoon dan mezelf, of toch tenminste iemand met meer geld. Gaat u maar voor, meneer (of mevrouw).

                            Wie weet is het wel een mens die op weg is naar zijn vrouw die aan't bevallen is van een zesling.

                            Moet je eens proberen, het zal opvallen dat je jezelf heel wat stress ontneemt, en stress kost meer van je leven dan die minuut die je kwijt bent omdat je eens extra voor't rood staat.
                            Het zou me verwonderen, want de afslag naar het ziekenhuis is vroeger
                            Trouwens zo voorsteken, dan ben je homo en homo's hebben geen vrouw die kan bevallen, nem
                            Mocht ik diarree hebben of zo zou ik liever naar een café gaan of zo dan nog je zenuwachtig zitten te maken en mensen de baan af te snijden want dat maakt het alleen maar erger.

                            Nuja ik laat ze er ook meestal tussen en probeer me er niet in op te jagen, maar het lukt niet echt. Vooral niet omdat ik meestal zelf wel gehaast ben als ik dat punt moet passeren.

                            Ik vrees alleen als ik die kakkerlakken ram die dat doen, ze ofwel het nooit merken en ik dus de ezel ben, ofwel volledig gaan flippen met ergere gevolgen.
                            Wel claxoneren, daartoe ben ik moreel verplicht en ook de wet schrijft dit voor want je mag claxoneren als het is om een gevaarlijke situatie of accident te vermijden dacht ik.

                            Het ergste vind ik altijd als ze voorkruipen met een blik van : "ja manneke ga je me voorlaten of wat? Gij godverse egoïst" en ondertussen staan er een stuk of 7 toeterende auto's achter hem omdat hij zelf te dom is om met een auto te mogen rondrijden.

                            Mocht ik ooit aan de macht komen : dat soort mensen gaat maximaal te voet mogen gaan ALS ze hun attest daarvoor gehaald hebben, anders zal het voorkruipen zijn voor hen.
                            Stem voor mij : ik heb een volledig nieuwe aanpak op alternatieve straffen. Zie ook wat te doen met middenvaksrijders

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                              Mijn ergernis van de dag : wel je pinkers gebruiken, maar niet weten waarom.
                              Ik kom aan de lichten (zelfde die ik hier al eens vermeld heb) met mijn fietsje en ik zie een auto pinken naar rechts. Ik ga er links naast staan, want je bent een debiel als je er rechts naast gaat gaan staan als je zelf rechtdoor moet.
                              Slaat die auto links af, met mij ernaast. Ik klets daar hard op die vent zijn venster. Kijkt die zo naar mij alsof die net in zijn broek heeft gescheten en rijdt verder. Ik heb dan maar geremd en nog wat geroepen.
                              Ik hoop dat die mens echt in zijn broek heeft gescheten, dan is mijn dag en zijn dag tenminste goed gemaakt. (hoop doet zotten leven)

                              Mijn reactie :


                              Het zou me verwonderen, want de afslag naar het ziekenhuis is vroeger
                              Trouwens zo voorsteken, dan ben je homo en homo's hebben geen vrouw die kan bevallen, nem
                              Mocht ik diarree hebben of zo zou ik liever naar een café gaan of zo dan nog je zenuwachtig zitten te maken en mensen de baan af te snijden want dat maakt het alleen maar erger.

                              Nuja ik laat ze er ook meestal tussen en probeer me er niet in op te jagen, maar het lukt niet echt. Vooral niet omdat ik meestal zelf wel gehaast ben als ik dat punt moet passeren.

                              Ik vrees alleen als ik die kakkerlakken ram die dat doen, ze ofwel het nooit merken en ik dus de ezel ben, ofwel volledig gaan flippen met ergere gevolgen.
                              Wel claxoneren, daartoe ben ik moreel verplicht en ook de wet schrijft dit voor want je mag claxoneren als het is om een gevaarlijke situatie of accident te vermijden dacht ik.

                              Het ergste vind ik altijd als ze voorkruipen met een blik van : "ja manneke ga je me voorlaten of wat? Gij godverse egoïst" en ondertussen staan er een stuk of 7 toeterende auto's achter hem omdat hij zelf te dom is om met een auto te mogen rondrijden.

                              Mocht ik ooit aan de macht komen : dat soort mensen gaat maximaal te voet mogen gaan ALS ze hun attest daarvoor gehaald hebben, anders zal het voorkruipen zijn voor hen.
                              Stem voor mij : ik heb een volledig nieuwe aanpak op alternatieve straffen. Zie ook wat te doen met middenvaksrijders
                              Oké, als ik de straf voor middenvaksrijders mag bepalen: die moeten hun dagelijkse traject, dat ze toch zo graag op het middenvak aftuffen, 1x te voet afleggen zonder van de middenstrook af te komen
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                Oké, als ik de straf voor middenvaksrijders mag bepalen: die moeten hun dagelijkse traject, dat ze toch zo graag op het middenvak aftuffen, 1x te voet afleggen zonder van de middenstrook af te komen

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                                  Zit heel veel waarheid in. Als nieuwe bestuurder erger ik mij constant aan anderen die fouten maken. Men claxon wordt soms te snel ingedrukt maar wat maakt het uit. Die persoon weet ook wel dat hij/zij in fout is (hoop ik) en dat zal hun rijgedrag echt niet aanpassen. Ik laat me nog af en toe verleiden tot een tegensignaal maar begin meer en meer te beseffen dat het niet helpt en het alleen maar zorgt voor frustratie wat mijn rijgedrag dan weer beinvloed.
                                  Als jonge bestuurder zat ik ook vaak mij te ergeren en op te jagen in het verkeer. Ik was ook een veel heviger en nerveuzere chauffeur. Maar hoe meer kilometers ik ging doen hoe kalmer ik geworden ben, ik rijd trager en ben niet snel meer opgejaagd in de wagen.

                                  Ik krijg nog het meeste frustraties in het weekend, dan kom je meer prutsers tegen dan tijdens de spitsuren in de week.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                    Als jonge bestuurder zat ik ook vaak mij te ergeren en op te jagen in het verkeer. Ik was ook een veel heviger en nerveuzere chauffeur. Maar hoe meer kilometers ik ging doen hoe kalmer ik geworden ben, ik rijd trager en ben niet snel meer opgejaagd in de wagen.

                                    Ik krijg nog het meeste frustraties in het weekend, dan kom je meer prutsers tegen dan tijdens de spitsuren in de week.
                                    Het moeilijkste van al heb ik het nog met mensen die op boerenbaantjes waar je 90 mag (en kan, en dan niet alleen met een sportieve auto) toch aan 50-60 rijden, en als je ze dan in een schaarse opportuniteit inhaalt gaan ze nog met hun lichten pinken ook.

                                    Niemand schijnt nog durven in te halen ook. Ik haal dagelijks minstens 5 auto's in op de 20 km binnenbanen die ik doe, alleen als er echt tien voor mij rijden begin ik er niet aan. Maar ik heb geen schrik om terug te gaan naar 2de en in te gaan halen. Een nadeel van al die downsizing en ecomodellen? No power on tap...

                                    Maar weet je wat? Ik trek het me allemaal zo weinig mogelijk aan, uiteindelijk. Ze doen maar. Voor mij is't belangrijk dat ik vanavond kan thuiskomen bij vrouw en dochter, en 'k vind het minder belangrijk of dat nu om 16u53 of om 17u07 is.
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Het moeilijkste van al heb ik het nog met mensen die op boerenbaantjes waar je 90 mag (en kan, en dan niet alleen met een sportieve auto) toch aan 50-60 rijden, en als je ze dan in een schaarse opportuniteit inhaalt gaan ze nog met hun lichten pinken ook.

                                      Niemand schijnt nog durven in te halen ook. Ik haal dagelijks minstens 5 auto's in op de 20 km binnenbanen die ik doe, alleen als er echt tien voor mij rijden begin ik er niet aan. Maar ik heb geen schrik om terug te gaan naar 2de en in te gaan halen. Een nadeel van al die downsizing en ecomodellen? No power on tap...

                                      Maar weet je wat? Ik trek het me allemaal zo weinig mogelijk aan, uiteindelijk. Ze doen maar. Voor mij is't belangrijk dat ik vanavond kan thuiskomen bij vrouw en dochter, en 'k vind het minder belangrijk of dat nu om 16u53 of om 17u07 is.
                                      Jup je hebt gelijk (en jos en de jef ook), meestal ben ik dat toch direct vergeten : doortrekken in 2e tot aan 50, schakelen naar 3e, en dan na iets van 1km terug naar 2e om dan met een gebrul naar de 70 te gaan .... hmmmmmm en straks opnieuw joy!

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                        Jup je hebt gelijk (en jos en de jef ook), meestal ben ik dat toch direct vergeten : doortrekken in 2e tot aan 50, schakelen naar 3e, en dan na iets van 1km terug naar 2e om dan met een gebrul naar de 70 te gaan .... hmmmmmm en straks opnieuw joy!
                                        De veiligste manier om in te halen voor mij persoonlijk is een gat laten vallen, en al klaar zetten in tweede, en als je wil gaan inhalen reeds snelheid maken achter de wagen (en het 'gat' dichtrijden), en dan erop en erover.

                                        2nd gear will do tussen 25 km/h en 105 km/h.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                        '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                        Comment


                                        • geflitst E17 of E40 waar ge 90 moet rijden
                                          Hoe kan ik daar nu geflitst zijn ge ziet ze verdomme staan
                                          Stoem van mij.
                                          hopelijk nie meer dan 100€ =/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X