Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
    Ik weet dat het mag op de duitse wegen. Ik zou het dan waarschijnlijk ook wel doen. Op zich was mijn argument over het kind op de achterbank mss wat naast de kwestie daar ga ik volledig mee akkoord. Maar als ik mag vragen aan iedereen die men ergernis niet begrijpt en frequent te snel rijd: waarom is het zo moeilijk om je gewoon aan de snelheid te houden? Bied snel rijden dan zoveel voordelen? Kijk voor mij mogen jullie allemaal zo snel rijden als ge wilt ge doet maar. Als ge u daar goed bij voelt en de mogelijke risico's wilt nemen geen probleem. Mij gaat het vooral om het feit dat men de bestuurders die zich aan de regels houden niet moet opjagen om u voor te laten. Zodra ik voldoende plaats heb zal ik naar rechts gaan onnodig links rijden zal ik zeker niet doen. Maar sommigen lijken gewoon het linkse vak op te eisen en al wat op dat vak komt als een "idioot te bekijken die geen verkeersinzicht heeft"
    Ik kan niet op je vraag antwoorden, want ik rij nooit bewust te snel. Ik eis ook zeker het linkervak niet op, iedereen mag daar rijden.

    Snel rijden heeft één groot voordeel: het gaat sneller. Op 100 kilometer kan je gemakkelijk 10 minuten winnen in Duitsland. Los daarvan is het ook wel eens fijn om dat te doen.

    Ik snap je ergernis ook want vroeger had ik ze ook vaak. Maar kijk hé, gisteren was ik tegen 120 km/h aan het tuffen op de E40 en twee vrachtwagen halen mekaar in. Ik kon me meteen links gezet hebben en zo een BMW 5 vastgezet hebben achter mij. Die kwam immers afgereden aan duidelijk hogere snelheid. Ik zou ook niets misdaan hebben volgens de letter van de wet.

    Ik heb echter mijn richtingaanwijzer opgezet naar links, even de rem aangetikt tot 110 km/h, en meneer de BMW was al gepasseerd.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Pfff mensen toch.

      Zoals ik het versta is dat Realics die auto zag en dacht : die is nog ver. Effe pinken en die vrachtwagens voorbij gaan. Die mens zal er niet teveel last van hebben.
      Vrachtwagen 1 voorbij en huplake vrachtwagen 2 gaan we ook inhalen.
      Ondertussen komt die mens daar aangevlogen. En ziet dat Realics nog niet voorbij vrachtwagen 2 is (of er net bij is). Ergert zich dat hij moet afremmen naar 120kmh en begint zijn frustraties af te reageren. Dat die pipo al vanop een afstandje zag dat de auto voor zich aan het pinken was en die vrachtwagens met een duidelijk snelheidsverschil voorbij ging heeft hij waarschijnlijk niet gezien omdat zijn verkeersinzicht niet erder komt de de voorkant van zijn auto.

      Zo versta ik het. Al de rest van het gezeik hierrond over het feit dat die mens misschien wel een dringende reden heeft om zo snel te rijden en dat Realics maar moest tussen die 2 vrachtwagens gaan rijden zijn echt te dom voor woorden. Efjes van 120 naar 90 gaan remmen om tussen die 2 te gaan rijden en dan terug op snelheid proberen te komen (in ruimte die er waarschijnlijk niet is) is echt veilig en verstandig.
      Die mens reed te rap omdat hij op de baan iets te zeggen heeft, maar thuis niet. Dat hij te lang bij zijn minnaar/minnares heeft geweest en nu te laat thuis komt bij zijn vrouw is zijn probleem, niet het onze! (de redenen die ik opgeef zijn waarschijnlijker dan de redenen die jullie opgeven).
      Eindelijk ne mens die mij volledig verstaat

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
        Pfff mensen toch.

        Zoals ik het versta is dat Realics die auto zag en dacht : die is nog ver. Effe pinken en die vrachtwagens voorbij gaan. Die mens zal er niet teveel last van hebben.
        Vrachtwagen 1 voorbij en huplake vrachtwagen 2 gaan we ook inhalen.
        Ondertussen komt die mens daar aangevlogen. En ziet dat Realics nog niet voorbij vrachtwagen 2 is (of er net bij is). Ergert zich dat hij moet afremmen naar 120kmh en begint zijn frustraties af te reageren. Dat die pipo al vanop een afstandje zag dat de auto voor zich aan het pinken was en die vrachtwagens met een duidelijk snelheidsverschil voorbij ging heeft hij waarschijnlijk niet gezien omdat zijn verkeersinzicht niet erder komt de de voorkant van zijn auto.

        Zo versta ik het. Al de rest van het gezeik hierrond over het feit dat die mens misschien wel een dringende reden heeft om zo snel te rijden en dat Realics maar moest tussen die 2 vrachtwagens gaan rijden zijn echt te dom voor woorden. Efjes van 120 naar 90 gaan remmen om tussen die 2 te gaan rijden en dan terug op snelheid proberen te komen (in ruimte die er waarschijnlijk niet is) is echt veilig en verstandig.
        Die mens reed te rap omdat hij op de baan iets te zeggen heeft, maar thuis niet. Dat hij te lang bij zijn minnaar/minnares heeft geweest en nu te laat thuis komt bij zijn vrouw is zijn probleem, niet het onze! (de redenen die ik opgeef zijn waarschijnlijker dan de redenen die jullie opgeven).
        Nu ZONDER zeveren, ik heb dat al gedaan, even tussen twee camions duiken om een 'duidelijk sneller' voertuig door te laten. Doe ik wel alleen als het kalm is op de baan (vaak op tweevaks autostrades waar rechts een treintje camions tuffelt), en remmen tot exact 90 km/h is niet nodig. Ten eerste heb je wat speelruimte tussen die camions, en ten tweede rijden camions vaak 93-94 km/h. Zelden moet je onder de 105 op teller komen.

        Onlangs nog op de E40 Oostende - Franse grens, rechts een bende camions met af en toe een gat van +- 3-4 wagenlengtes, ik reed al een eindje links (niemand achter of voor mij in de directe omgeving, camions aan het inhalen dus). Plots zag ik twee priemende Xenons héél hard naderen, bleek nadien een 996 Turbo te zijn. Snel tussen camions gedoken, en kon er quasi meteen weer vantussen komen, denk niet dat ik 5 km/h verloren ben aan snelheid. Die mens kon me wel bedanken door even zijn 4 pinkers op te zetten. Veel leuker dan iemand ergeren.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

        '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
          Nu ZONDER zeveren, ik heb dat al gedaan, even tussen twee camions duiken om een 'duidelijk sneller' voertuig door te laten. Doe ik wel alleen als het kalm is op de baan (vaak op tweevaks autostrades waar rechts een treintje camions tuffelt), en remmen tot exact 90 km/h is niet nodig. Ten eerste heb je wat speelruimte tussen die camions, en ten tweede rijden camions vaak 93-94 km/h. Zelden moet je onder de 105 op teller komen.

          Onlangs nog op de E40 Oostende - Franse grens, rechts een bende camions met af en toe een gat van +- 3-4 wagenlengtes, ik reed al een eindje links (niemand achter of voor mij in de directe omgeving, camions aan het inhalen dus). Plots zag ik twee priemende Xenons héél hard naderen, bleek nadien een 996 Turbo te zijn. Snel tussen camions gedoken, en kon er quasi meteen weer vantussen komen, denk niet dat ik 5 km/h verloren ben aan snelheid. Die mens kon me wel bedanken door even zijn 4 pinkers op te zetten. Veel leuker dan iemand ergeren.
          Jup soms kan dat, maar soms ook niet. Als het gat groot genoeg is, is er geen probleem, maar wat doe je als je al bijna het gat hebt toegereden? Zelfs als je over de helft bent, dan zal je toch al mogen remmen. Als je erin kan rijden zo "net" voor de vrachtwagen is je voet efjes van het gas halen meestal voldoende, maar als je wat verder bent gereden is remmen veelal de boodschap.

          Ook typisch : jij dukt in dat gat voor die pipo. Je wilt er weer uit en net dan komt jan lul aangetaffelt ala 110 en jij bent dan finaal de ezel.

          Nu die lichten heb je waarschijnlijk zien groeien (ik denk tegen de 200kmh? gokje he), en dan weet je het ook wel snel. Aan 150 (ook gokje) groeien ze net iets minder snel

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
            maar zolang ik al op deze bol rondloop moogde 120 op de autostrade en al de mensen die sneller rijden zijn sowieso in overtreding.
            Dat klopt.

            Maar het probleem is dat jouw snelheidsmeter niet geijkt is, dus het is onmogelijk te bepalen hoeveel sneller je achterligger rijdt, en te bepalen of jij exact 120 km/u rijdt.

            Bovendien schrijft de wetgever nergens voor dat de voorrangsplicht enkel is voor voertuigen die onder de toegelaten limiet rijden. De voorrangsplicht blijft dus bestaan.

            Het probleem dat ik heb met mensen die 'm ervoor gooien, is dat ze vaak ook niet goed kijken. Jij mag het goed vinden dat je 'm ervoor gooit, maar het rare is dat ik hetzelfde gedrag ziet gebeuren als ik met een prioritair voertuig met dringende opdracht onderweg ben: mensen die 'm er los voor gooien, en dan ga je achter ze rijden met sirene en zie je ze plots panikeren want daar hadden ze geen rekening mee gehouden.

            Sommigen verrekken het zelfs om dan nog ruimte te maken en gaan gewoon koppig door met 110 km/u hun inhaalmanoever af te maken.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
              Hij zat nog een heel eind achter mij toen ik naar links ging.. want ik kwam net aan het midden van de 1ste vrachtwagen toen hij achter mij begon te flikkeren.
              Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Dat klopt.

              Maar het probleem is dat jouw snelheidsmeter niet geijkt is, dus het is onmogelijk te bepalen hoeveel sneller je achterligger rijdt, en te bepalen of jij exact 120 km/u rijdt.

              Bovendien schrijft de wetgever nergens voor dat de voorrangsplicht enkel is voor voertuigen die onder de toegelaten limiet rijden. De voorrangsplicht blijft dus bestaan.

              Het probleem dat ik heb met mensen die 'm ervoor gooien, is dat ze vaak ook niet goed kijken. Jij mag het goed vinden dat je 'm ervoor gooit, maar het rare is dat ik hetzelfde gedrag ziet gebeuren als ik met een prioritair voertuig met dringende opdracht onderweg ben: mensen die 'm er los voor gooien, en dan ga je achter ze rijden met sirene en zie je ze plots panikeren want daar hadden ze geen rekening mee gehouden.

              Sommigen verrekken het zelfs om dan nog ruimte te maken en gaan gewoon koppig door met 110 km/u hun inhaalmanoever af te maken.
              Ik lees nergens dat Realics zich ervoor gegooid heeft. Dat is een vermoeden dat even fout is als ervanuit gaan dat die persoon die achter hem reed de perfectie zelf is.
              Zeker ook omdat Realics de vrachtwagens vlot voorbij gaat (120 versus 90) en niet zoals de meeste voorgooiers : 120 rijden en dan aan 91 voorbij de vrachtwagen schuiven, optrekken om het gat tussen de vrachtwagen toe te rijden aan 130 en dan opnieuw aan 91 de vrachtwagen voorbij rijden.
              Ik vermoed eerder dat die pipo dik boven de 140 reed. Logischer ook, want als ik 130 rij en er steekt iemand een vrachtwagen voorbij ga ik niet gelijk een zot zitten flikkeren. Maar als ik 150+ rij erger ik mij er wel aan.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                Jup soms kan dat, maar soms ook niet. Als het gat groot genoeg is, is er geen probleem, maar wat doe je als je al bijna het gat hebt toegereden? Zelfs als je over de helft bent, dan zal je toch al mogen remmen. Als je erin kan rijden zo "net" voor de vrachtwagen is je voet efjes van het gas halen meestal voldoende, maar als je wat verder bent gereden is remmen veelal de boodschap.

                Ook typisch : jij dukt in dat gat voor die pipo. Je wilt er weer uit en net dan komt jan lul aangetaffelt ala 110 en jij bent dan finaal de ezel.

                Nu die lichten heb je waarschijnlijk zien groeien (ik denk tegen de 200kmh? gokje he), en dan weet je het ook wel snel. Aan 150 (ook gokje) groeien ze net iets minder snel

                Als Jan Lul aan 110 km/h komt aangereden, lijkt het me sterk dat hij op dat ogenblik achter die Porsche zit, maar is snap wat je bedoeld, daarom doe ik het minder snel in druk verkeer, de kans is groter dat je zelf vast komt te zitten dan.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                Comment


                • Men moet gewoon eens leren van langer dan 0.01 seconde in de spiegel te kijken, de helft van die situaties gaan er al niet meer zijn. Hoeveel keer kom je dat niet tegen? Ze kijken snel even in de spiegel: "nog 50 meter ruimte!", pinker op en gaan. Dat het andere voertuig snel nadert, zien ze niet, want ze keken niet lang genoeg in de spiegel om een snelheidsverschil te merken.
                  Dat of ze geven er niet om. De andere is asociaal want die komt kleven en faren, maar er voor schieten vinden ze zelf totaal niet asociaal, maar normaal. Vreemd.
                  Je hoeft zelfs helemaal niet te snel te rijden om dit dagelijks mee te maken.

                  Comment


                  • Fransen? .

                    Dat is waar : ik kijk altijd 2 keer : zo zie je het meestal wel. En bij twijfel : niet doen!

                    Comment


                    • Als ik moet inhalen dan plan ik dat ruim op tijd, kijk voldoende in men spiegel en verhoog men snelheid al naar 120 voor ik van vak verander. Dit geef ik aan met knipperlicht. Dus volgens mij doe ik daar niets fout ik vermoed dat dwagen toch wel vlot de 160 aantikte ma kheb er mij zeker niet voor gesmeten.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                        Fransen? .

                        Dat is waar : ik kijk altijd 2 keer : zo zie je het meestal wel. En bij twijfel : niet doen!
                        Fransen pinken niet.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                          Als ik moet inhalen dan plan ik dat ruim op tijd, kijk voldoende in men spiegel en verhoog men snelheid al naar 120 voor ik van vak verander. Dit geef ik aan met knipperlicht. Dus volgens mij doe ik daar niets fout ik vermoed dat dwagen toch wel vlot de 160 aantikte ma kheb er mij zeker niet voor gesmeten.
                          Nee, geloof ik ook dat je jezelf daar niet voorgesmeten hebt. Denk dat die gast enkel vroeg om effe naar rechts te gaan... want met zijn snelheid kan hij nog gemakkelijk passeren zonder dat jullie mekaar zouden hinderen.

                          Ik merk dat veel mensen vaak verkeerd inschatten hoe snel sommige auto's zijn... de situaties waarbij ik had kunnen voorbijsteken zonder dat ik hen daarbij zou hinderen is bijna ontelbaar. Maar ze twijfelen om naar rechts te gaan, want had ik geen snelle wagen gehad, kon ik daar ook nooit snel genoeg voorbij geraken. Ik neem niemand dat kwalijk trouwens, je mag per slot van rekening maar 120.

                          Ik kan me ook andere situaties voor de geest halen. Wanneer het als mantra gebruikt wordt: - Op het linker vak blijven rijden want, "je mag niet harder dan 120". - Van vak wisselen en iemand hinderen (die je misschien had kunnen laten passeren door een seconde of 2 te wachten met je manoeuvre) want, "je mag niet harder dan 120". Ik zou dan niet opschrikken van een heftige reactie mocht ik iemand hinderen in het verkeer, maar zo'n reacties zijn natuurlijk vaak ook ongepast. Om dan samen dezelfde afrit te nemen en aan het verkeerslicht te staan... pijnlijk voor hem.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            Nee, geloof ik ook dat je jezelf daar niet voorgesmeten hebt. Denk dat die gast enkel vroeg om effe naar rechts te gaan... want met zijn snelheid kan hij nog gemakkelijk passeren zonder dat jullie mekaar zouden hinderen.
                            Dan flash je ruim op voorhand he, niet als ze in je gat plakken, dan is het te laat voor beiden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                              Dan flash je ruim op voorhand he, niet als ze in je gat plakken, dan is het te laat voor beiden.
                              Flashen en gat plakken is not done, sowieso. Maar wie zegt dat het te laat was? Er rijden genoeg auto's rond die sneller voorbijsteken dan de tijd die nodig is om van vak te wisselen.

                              Dat is uiteindelijk de enige kanttekening die ik maak, velen mispakken zich daaraan (wat niet erg is, i'm just saying). Het is niet omdat ik een kanttekening maak, dat ik niet dezelfde mening ben toegedaan, want geduld is een schone deugd (zeker in het verkeer) en die kerel sloeg duidelijk de bal mis.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Als ik zonder cruise control rij, ja
                                Maar als de cc op staat dan ga ik die echt niet afzetten om te vertragen voor een of andere pipo die zich niet aan de max snelheid houd.


                                Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                12345


                                Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Als die bij manier van spreken al bijna in u gat hangt wanneer je zou inhalen dan moet dat natuurlijk niet doen.
                                Maar als die van ver aankomt is dat iets heel anders!
                                Gezonde redenering.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                Je weet nooit waarom die mens gehaast is.
                                En als je 't zou weten is het niet aan jou om te oordelen of het terecht is.

                                Dus: effe plaats maken als het kan, is nog zo aangenaam voor beiden.
                                Zou geen reden kunnen bedenken. Kwestie van plannen en communiceren.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                                Het kon niet en de laatste keer dat ik controleerde hebben enkel prioritaire voertuigen voorrang in het verkeer + voor zover ik zag zat er 1 kind achteraan en geen zwangere vrouw fzo. Tfeit dat mr. Te snel rijd met kinderen aan boord vind ik al onaanvaardbaar...

                                @wooter: voor de 3de keer er was nog voldoende plaats en in feite kunt u dat niet in twijfel trekken gzien u er niet bij was.
                                Zie zo hééél vééél zogezegde perfecte papa's dagelijks rondrijden.
                                Best niet te veel met de hardrijders van het forum in discussie gaan. Denken al gauw dat ze het altijd bij het rechte eind hebben zich dit mogen veroorloven. Als ik al eens te snel zou rijden zou ik wat minder van de toren blazen en zeker niet al te agressief reageren. Feitelijk zou je moeten weten dat je dan niet goed bezig bent.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten








                                  Gezonde redenering.



                                  Zou geen reden kunnen bedenken. Kwestie van plannen en communiceren.



                                  Zie zo hééél vééél zogezegde perfecte papa's dagelijks rondrijden.
                                  Best niet te veel met de hardrijders van het forum in discussie gaan. Denken al gauw dat ze het altijd bij het rechte eind hebben zich dit mogen veroorloven. Als ik al eens te snel zou rijden zou ik wat minder van de toren blazen en zeker niet al te agressief reageren. Feitelijk zou je moeten weten dat je dan niet goed bezig bent.

                                  Wat is TE snel rijden (met kinderen in de auto? Is dat anders als er geen kinderen in de auto zitten?)?

                                  Is 150 km/h te snel? En 122,5 km/h? 240km/h? Doet de auto ertoe? Locatie? Hier wel en in Duitsland niet?

                                  De ENIGE reden dat ik 120 km/h rij, is de wet. Anders zou ik als er geen verkeer is altijd minstens 180 rijden. Ik ben dus GEEN hardrijder, op bijna 200000 km slechts één boete (71 gecorrigeerd waar 70 mag, onoplettendheid).

                                  Antwoord niet ontwijkend op mijn vraag, indien mogelijk.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                  Comment


                                  • Met het vallen van de bladeren, zijn er blijkbaar ook een hoop spiegels en richtingaanwijzers van de auto's gevallen...

                                    Comment


                                    • @el greco: khad dergelijke reacties wel verwacht hoor maar zo iets houd het forum levendig

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                                        @el greco: khad dergelijke reacties wel verwacht hoor maar zo iets houd het forum levendig

                                        Vat ze aub niet persoonlijk op hé, ik weet dat mijn schrijfstijl bij momenten zeer aanvallend overkomt, maar daarom is het mijn SCHRIJFstijl en niets anders...

                                        Anders gezegd: hou steeds indachtig dat ik altijd positief alles tegemoet kijk, alleen komen sommige accenten op een forum niet zo goed over!
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                        '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          Wat is TE snel rijden (met kinderen in de auto? Is dat anders als er geen kinderen in de auto zitten?)?
                                          Voor mij wel, kinderen zijn kwetsbaarder, je bent ook sneller afgeleid door kinderen in de wagen.
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X