Ach, natuurlijk heeft Wooter gelijk dat voorrangsnegering niet kan. Het probleem is/was dat Wooter problemen heeft met het verkeerd aanhalen van voorbeelden (zit zijn snelheid hier voor iets tussen?) In het geval van de Turk zou de laagvieger al links achter de Turk gezeten hebben. Nu ja dan moet je geen rechts > links beweging meer uit te voeren natuurlijk. Als de wagen van de Turk dan links achter beschadigd is/was hoef je niet te discussiëren over de schuldvraag.
Indien je echter tijdig je richtingaanwijzers gebruikt om te kennen te geven dat je een maneuvre wil uitvoeren, de juiste inschatting maakt over de snelheid van het achteropkomend verkeer en je dan op hetzelfde rijvak gaat bevinden van de laagvlieger zie ik niet in waarom deze zich aggresief moet gedragen. Ik denk niet dat er één rechter is die de "voorrijder" de schuld gaat geven omdat er eentje pal langs acher is komen binnen rijden. En daar ging het oorspronkelijk om...
Indien je echter tijdig je richtingaanwijzers gebruikt om te kennen te geven dat je een maneuvre wil uitvoeren, de juiste inschatting maakt over de snelheid van het achteropkomend verkeer en je dan op hetzelfde rijvak gaat bevinden van de laagvlieger zie ik niet in waarom deze zich aggresief moet gedragen. Ik denk niet dat er één rechter is die de "voorrijder" de schuld gaat geven omdat er eentje pal langs acher is komen binnen rijden. En daar ging het oorspronkelijk om...
Comment