Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bizarre boete: betwisten of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
    We zitten helaas in een apeland waar de machosmurfen het voor het zeggen hebben dus als het maar 50 euro is betalen en alleen maar het uwe ervan denken. Anders is die smurf nog meer gestresseerd en gaat hij het op zijn vriendin of vrouw uitwerken. De dag dat ze nog eens ne smurf omverschieten uw eigen op een fles champagne trakteren. En ze mogen dit allemaal lezen van mij Ik heb nog meer respect voor de (bruin) mannen die het huisvuil komen ophalen.

Ne'n dure wagen van +150.000 euro met een muziekinstallatie van +4000 euro zullen ze nooit beboeten maar daar hebben ze respect voor of schrik van. Ne sukkelaar, de gewone werkman met een lening van 5 jaar op zijn middeklasser geven ze met plezier een boete. Leedvermaak en ze voelen zich weer de macho
    Ik vind dit wel wel een grappige reactie En ergens heb je wel gelijk prospeed!

Ik begrijp het echt niet, akkoord als Mastakilla daar de hele namiddag heeft staan "boenken" dan zou ik het nog kunnen geloven. Maar gewoon als voorbijrijdende auto, pfff dat is misschien lastig voor hem maar toch niet voor de buitenwereld. En wat als je nu slechthorend bent??? Het is natuurlijk gemakkelijker om iemand een boete te geven voor te harde muziek dan dat ze een crimineel moeten pakken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
      Maar gewoon als voorbijrijdende auto, pfff dat is misschien lastig voor hem maar toch niet voor de buitenwereld. En wat als je nu slechthorend bent???
      - Als elke 5 minuten zo iemand passeert is dat wel lastig voor de buitenwereld
      - Als je slechthorend bent doe je je ramen maar dicht als je de boel heel luid wil zetten.

Comment

Wat een gezeik zeg. Weer zo'n typisch geval van 'ik mag alles doen, iedereen moet wijken voor MIJ, IK sta in het middelpunt van de wereld,.. enz'.
        En dan gaat het eens mis, krijgen ze een pv'ke in de bus en is't paniek.

Mastakilla: wees geen bleiter, uwe radio stond te hard, 't is vastgesteld en daarmee uit. Komt er een (gemeentelijke) boete, betaal ze en onthou het voor in't vervolg.

Comment

Nogal simplistisch Verdubbel morgen de belastingen en gij betaald dan nog met de glimlach. Pis morgen tegen een boom en geef nogmaals met de glimlach 50 euro aan boete (dieje flik mag dan wel tegen die boom pissen). Vergeet uw richtingaanwijzer eens te gebruiken en betaal eveneens 50 euro boete (op combi's is dat duidelijk een optie of ze weten niet hoe het te gebruiken).

Weer zo'n typisch geval van 'ik mag alles doen, iedereen moet wijken voor MIJ, IK sta in het middelpunt van de wereld,.. enz'. Dus gij beoordeelt op een paar posten iemand? PROFICIAT dan als ge dat kunt

@ ir_fuel : als gij daar met uwe GT3 voorbij komt en eens gas geeft zult ge waarschijnlijk meer kabaal maken met uw uitlaat dan dat een radio hard kan spelen. Maar zoals in mijn vorige posts al gezegd : een pokkedure wagen en alles mag. Wat is er plezanter dan voorbij een bomvol terras rijden en eens de glazen te laten rammelen door eens goed tussengas te geven (en nu niet gaan verkondigen dat ge dat niet doet want zat zelf op een terras toen een rode GT3 zo voorbij kwam). Toen keken ook alle mensen op het terras. Van afschuw of van bewondering? Voor een agent is dat dus bewondering, een jonge gast met zijn muziek op is afschuw

Comment

Hangt ervan af... Het onnodig gas geven in vrijloop staat expliciet verboden in de wegcode...

Comment

Prospeed is precies een beetje gefrustreerd
              Ge sleurt er vanalles bij dat niet terzake doet.
              Of ik dat kan zien aan een paar postings? Ja, want anders gaat ge dat niet posten op een forum en zo'n drama van maken.

Het spelen van luide muziek in de auto zodat anderen er last van hebben is blijkbaar strafbaar gesteld in een gemeentelijk sanctiereglement. Zie eerste post. De politie is gemachtigd hierop te verbaliseren wat ze gedaan hebben. Hetgeen ik lees uit het pv is waterdicht (een meting is helemaal niet nodig) dus wat mij betreft einde discussie, al de rest is gelul om toch maar gelijk te krijgen.

Als ge daar dan problemen mee hebt moet ge gaan praten met de politiekers van't stad, want deze stellen het gemeentelijk sanctiereglement op.

Comment

lol

en dan nog iemand anders gefrustreerd durven noemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darius Bekijk Berichten
                  Prospeed is precies een beetje gefrustreerd
                  Ge sleurt er vanalles bij dat niet terzake doet.
                  Of ik dat kan zien aan een paar postings? Ja, want anders gaat ge dat niet posten op een forum en zo'n drama van maken.

Het spelen van luide muziek in de auto zodat anderen er last van hebben is blijkbaar strafbaar gesteld in een gemeentelijk sanctiereglement. Zie eerste post. De politie is gemachtigd hierop te verbaliseren wat ze gedaan hebben. Hetgeen ik lees uit het pv is waterdicht (een meting is helemaal niet nodig) dus wat mij betreft einde discussie, al de rest is gelul om toch maar gelijk te krijgen.

Als ge daar dan problemen mee hebt moet ge gaan praten met de politiekers van't stad, want deze stellen het gemeentelijk sanctiereglement op.
                  Gefrustreerd? neen mij krijgt ge niet snel op mijn paard. Ik snap wel niet dat iemand last heeft van te luide muziek. Van die zwaar muziekinstallaties OK, maar van origineel? Zelf zou ik al het mogelijke doen om de PV te betwisten en moest het kunnen de agent in kwestie proberen in diskrediet te brengen. Maar mij kwaad maken of gefrustreerd krijgen kan geen enkele flik. Daarvoor heb ik al teveel met die snullen meegemaakt! Maar de TS beslist zelf wat hij gaat doen.

Uit uw post kan ik een beetje afleiden dat ge ofwel politieker zijt ofwel ne smurf? Ik ken u niet en heb niet persoonlijks tegen u maar als ge daadwerkelijk ne smurf zijt ... mijn vorige posts zeggen wel genoeg dan

Comment

We zitten helaas in een apeland waar de machosmurfen het voor het zeggen hebben dus als het maar 50 euro is betalen en alleen maar het uwe ervan denken. Anders is die smurf nog meer gestresseerd en gaat hij het op zijn vriendin of vrouw uitwerken. De dag dat ze nog eens ne smurf omverschieten uw eigen op een fles champagne trakteren. En ze mogen dit allemaal lezen van mij Ik heb nog meer respect voor de (bruin) mannen die het huisvuil komen ophalen.

Ne'n dure wagen van +150.000 euro met een muziekinstallatie van +4000 euro zullen ze nooit beboeten maar daar hebben ze respect voor of schrik van. Ne sukkelaar, de gewone werkman met een lening van 5 jaar op zijn middeklasser geven ze met plezier een boete. Leedvermaak en ze voelen zich weer de macho
                    Oei, al hetgeen je zegt of schrijft kan ooit tegen jou gebruikt worden....

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Wat een gezeik.

We zitten helaas in een land waarbij iedereen denkt dat de numeridiaan door z'n ster loopt, en dat iedereen zich boven de wet kan stellen. Regels zijn er voor iedereen. Het is enkel omdat de pakkans zo klein is, dat er zo weinig boetes worden uitgeschreven.
                    Meer blauw en 0-tolerantie!!!! Yes!!!!

Wat een gezeik zeg. Weer zo'n typisch geval van 'ik mag alles doen, iedereen moet wijken voor MIJ, IK sta in het middelpunt van de wereld,.. enz'.
                    En dan gaat het eens mis, krijgen ze een pv'ke in de bus en is't paniek.

Mastakilla: wees geen bleiter, uwe radio stond te hard, 't is vastgesteld en daarmee uit. Komt er een (gemeentelijke) boete, betaal ze en onthou het voor in't vervolg.
                    Niet te fel van leer trekken, politie MOET er zijn zeer zeker, maar zij zijn niet almachtig hé, denken dat soms al wel eens.....(zacht uitgedrukt)

Oorspronkelijk geplaatst door Mastakilla Bekijk Berichten
                    lol

en dan nog iemand anders gefrustreerd durven noemen...
                    Mastakilla, ik zou zeggen wacht rustig het bedrag af dat je moet betalen, kan je er mee verzoenen doe dit dan zeker, vind je dit er ver boven naar gelang het "delict" : Go for it...
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Idioot.

Mijn verdere mening over u zal ik voor mezelf houden.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Hangt ervan af... Het onnodig gas geven in vrijloop staat expliciet verboden in de wegcode...
                        In welk artikel staat dat ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          In welk artikel staat dat ????

KB 1.12.1975, Art.8, meerbepaald:
                          8.6. Het is iedere bestuurder verboden de motor in vrijloopstand herhaaldelijk te versnellen.

Comment

8.6. Het is iedere bestuurder verboden de motor in vrijloopstand herhaaldelijk te versnellen.
                            Heb nog nooit geweten dat daar iemand effectief voor vervolgd werd... kende deze bepaling niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Heb nog nooit geweten dat daar iemand effectief voor vervolgd werd... kende deze bepaling niet!
                              Dit artikel is erbij gekomen naar aanleiding van de straatracers en consoorten.
                              Wanneer het gebruikt wordt zal dat meestal zijn in combinatie met andere overtredingen.

Comment

Wat is er plezanter dan voorbij een bomvol terras rijden en eens de glazen te laten rammelen door eens goed tussengas te geven (en nu niet gaan verkondigen dat ge dat niet doet want zat zelf op een terras toen een rode GT3 zo voorbij kwam). Toen keken ook alle mensen op het terras.
                                Nu zou ik toch wel eens willen weten waar dat dan was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Knokke, gij poser.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik heb er nog een waarschuwing voor gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Knokke, gij poser.

Place m'as-tu vu?
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Doe nu ni alsof ge da niet meer weet he, da was op de place van Courcelles:

Just

Comment

Ik zou het zeker betwisten. Zeker als je een originele radio en luidsprekers hebt zitten. Die agent heeft geen poot om op te staan en is waarschijnlijk ofwel gefrustreerd depresssief geweest, ofwel stikjaloers op je wagen. Het zal weer ne wereldverbeteraar die zijn eigen ouders zelfs een boete zou geven. Het kanon op met die onozelaars
                                          Lulkoek ...

Als die vaststeller het lawaai als storend ervaart kan er geverbaliseerd worden. Niet meer, niks minder. Altijd grappig die er toch altijd zijn die denken dat ze alle wetboeken machtig zijn
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X