Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    of had jij een lekkere advocate ...
    Klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
      Jonathan Borlée krijgt boete en rijverbod voor overtreding aan 217 km/uur op E40

Komen feiten die voor de rechtbank moeten verschijnen op het strafblad?
      Veroorddelingen komen op je strafblad het louter moeten verschijnen niet (je kan ook onschuldig zijn hé ).
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Deze avond omstreeks 18H stond er een flitser op de ring van Ieper. Deze stond in de richting van poperinge gericht (type was flitser op statief, wagen achter de struiken)
        nu kwam ik van Poperinge richting Ieper. toen ik de flitser in de gaten had reed ik +/- 105km/h waar je 90 mag, en zag ik een flits afgaan.
        Nu reed er ook net een auto van Ieper richting Poperinge voorbij de flitser maar deze reed ik denk ik niet te snel. Nu kan het zijn dat hij mij geflitst heeft? dan zou ik op kop geflitst moeten zijn en nog eens met 3 rijvakken ertussen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          Deze avond omstreeks 18H stond er een flitser op de ring van Ieper. Deze stond in de richting van poperinge gericht (type was flitser op statief, wagen achter de struiken)
          nu kwam ik van Poperinge richting Ieper. toen ik de flitser in de gaten had reed ik +/- 105km/h waar je 90 mag, en zag ik een flits afgaan.
          Nu reed er ook net een auto van Ieper richting Poperinge voorbij de flitser maar deze reed ik denk ik niet te snel. Nu kan het zijn dat hij mij geflitst heeft? dan zou ik op kop geflitst moeten zijn en nog eens met 3 rijvakken ertussen?
          Inderdaad Wout, blijkbaar flitste de vectra ook langs de andere kant.
          zie pm
          Last edited by B3noît; 04/06/2013, 23:48.
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3
          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• OK, zal dan wel zo zijn, want de flitser stond behoorlijk schuin opgesteld en stond net richt op me gericht!

mag dat wel frontaal flitsen? en ook er passeerde net een auto in de juiste richting van de flitser? dus als deze mij zou geflitst hebben, dan kan die andere auto toch het beeld verhinderen?

Comment

OK, zal dan wel zo zijn, want de flitser stond behoorlijk schuin opgesteld en stond net richt op me gericht!

mag dat wel frontaal flitsen? en ook er passeerde net een auto in de juiste richting van de flitser? dus als deze mij zou geflitst hebben, dan kan die andere auto toch het beeld verhinderen?
              Je kunt altijd je flitsfoto opvragen en zo zien of het allemaal wel volledig "volgens het boekske" is. De kans is klein dat er iets niet correct zou zijn tenzij het misschien ('t eerste wat in me opkomt) in een PZ is waar ze moeilijk hun quota halen van verkeers/snelheidsovertredingen. Als je 105 reed op de teller waaar het 90 is dan zal dat gecorrigeerd net geen 100 zijn dus 50 euro boete. De pil om te slikken valt dus wel mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Klopt
                En het was zij die je wist te vertellen dat de rechter zelf een heel grote autoliefhebber is of hoe weet je dat?

Comment

• Valt idd wel mee,

maar ik wist niet dat ze frontaal mochten flitsen. heb hem al regelmatig op die plaats zien staan flitsen maar was altijd al te ver weg om te denken dat hij me op kop flitste
                  dus bleef ik maar m'n snelheid aanhouden. Nu gisteren reed ik er net voor en flitste hij wel, nu kan het ook nog zijn dat het de wagen in juiste richting van de flitser was.
                  Nu we zullen binnen twee weken zijn of er iets in de bus zit

Comment

• Heb ook al voorgehad dat ze me frontaal flitsten (oud VW busje in Dendermonde, Hoogveld).
                    Gisteren ook even schrik gehad, passeerde mooi voorbij een vaste flitser tegen 48km/u, komt vrachtwagen naast mij die dik 60 reed, flits ging af, maar had toch ook even schrik dat die mij ging flitsen ipv de vrachtwagen.
                    Hoe werkt dat dan eigenlijk? Soort lens die focust ofzo (is baan met 2 rijstroken).

Comment

• Van mij was het een baan met 4 rijstroken en ik reed dan nog op het andere richting dus 4 stroken van de flitser verwijderd.
                      ben dus echt benieuwd of hij mij geflitst heeft

Comment

Van mij was het een baan met 4 rijstroken en ik reed dan nog op het andere richting dus 4 stroken van de flitser verwijderd.
                        ben dus echt benieuwd of hij mij geflitst heeft
                        Zou ik wel al straf vinden...
                        Bij mij was het een gewone baan toen dat busje me liggen had, en dat kan ik nog begrijpen dat ze nog kunnen flitsen, maar 4 rijstroken...

Stonden links:

Comment

• [IMG][/IMG]

Deze van mij stond gisteren aan die weg die links uitkomt op de ring. De flitser stond gericht zoals de peugeot 406 rijdt,
                          ikzelf kwam van de andere richting dus helemaal rechts op de foto

Comment

Deze van mij stond gisteren aan die weg die links uitkomt op de ring. De flitser stond gericht zoals de peugeot 406 rijdt,
                            ikzelf kwam van de andere richting dus helemaal rechts op de foto
                            Dat zou ik echt straf vinden moest dat lukken.
                            Alleszins, hou ons op de hoogte of het effectief gelukt is of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                              Dat zou ik echt straf vinden moest dat lukken.
                              Alleszins, hou ons op de hoogte of het effectief gelukt is of niet
                              Ring van Ieper. Staan ze elke dag, maar ze flitsen alleen maar op de achterkant. Anders had ik er al veel binnen gekregen.
                              Ze flitsen u wel nog als je een derde rijvak maakt door even te spookrijden, dat heb ik al bewezen.
                              Last edited by |) ][ |V| ][; 05/06/2013, 21:51.

Comment

• idd staan ze regelmatig!
                                heb ze al paar keer zien afgaan wanneer ik afkwam maar de vorige keren was ik echt 400 meter nog verwijderd,
                                deze keer zat ik er bijna pal op als hij afging, maar met nog een auto in juiste richting.

Ben benieuwd hou jullie allesinds op de hoogte

Comment

idd staan ze regelmatig!
                                  heb ze al paar keer zien afgaan wanneer ik afkwam maar de vorige keren was ik echt 400 meter nog verwijderd,
                                  deze keer zat ik er bijna pal op als hij afging, maar met nog een auto in juiste richting.

Ben benieuwd hou jullie allesinds op de hoogte
                                  Het zou altijd kunnen, maar ik zou er niet mee inzitten. Was waarschijnlijk gewoon die grijze opel of groene toyota die er stond? Die dingen zijn nu ook niet hypermodern meer. De grijze flitst wel op de neus, maar alleen op 2x1 banen.

Comment

• Was de vectra die in het baantje verscholen stond, zag nog net z'n neus toen ik de flitser in camostijl opmerkte
                                    De flitser stond wil op een statief

Comment

• Vandaag was het zover; 2 flitswagen na mekaar op de e19. Tussen Mechelen noord en Vilvoorde. De ene opvallend, en de andere goed weggestopt enkele km erna...

Comment

• Deden ze al voor de aankondiging hoor. Een maand of 2 geleden op de E40 aan de brug in Ternat richting kust stonden ze heel opvallend: Ik zei nog tegen mijn vrouw: Wie willen ze zo vangen, ze zouden beter aan de werken in Aalst staan daar zouden ze meer succes hebben. En aan de werken in Aalst stond dwars een witte anonieme cammionette met statief er achter. Viel voor mezelf eigenlijk ook op want was een zaterdag valavond en er waren geen werkmannen aanwezig ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AfAX Bekijk Berichten
                                          Deden ze al voor de aankondiging hoor. Een maand of 2 geleden op de E40 aan de brug in Ternat richting kust stonden ze heel opvallend: Ik zei nog tegen mijn vrouw: Wie willen ze zo vangen, ze zouden beter aan de werken in Aalst staan daar zouden ze meer succes hebben. En aan de werken in Aalst stond dwars een witte anonieme cammionette met statief er achter. Viel voor mezelf eigenlijk ook op want was een zaterdag valavond en er waren geen werkmannen aanwezig ...
                                          Een kwestie van elkaar te informeren...

Comment

Working...
                                          X