Oorspronkelijk geplaatst door Gillio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenJonathan Borlée krijgt boete en rijverbod voor overtreding aan 217 km/uur op E40
Komen feiten die voor de rechtbank moeten verschijnen op het strafblad?Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Deze avond omstreeks 18H stond er een flitser op de ring van Ieper. Deze stond in de richting van poperinge gericht (type was flitser op statief, wagen achter de struiken)
nu kwam ik van Poperinge richting Ieper. toen ik de flitser in de gaten had reed ik +/- 105km/h waar je 90 mag, en zag ik een flits afgaan.
Nu reed er ook net een auto van Ieper richting Poperinge voorbij de flitser maar deze reed ik denk ik niet te snel. Nu kan het zijn dat hij mij geflitst heeft? dan zou ik op kop geflitst moeten zijn en nog eens met 3 rijvakken ertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenDeze avond omstreeks 18H stond er een flitser op de ring van Ieper. Deze stond in de richting van poperinge gericht (type was flitser op statief, wagen achter de struiken)
nu kwam ik van Poperinge richting Ieper. toen ik de flitser in de gaten had reed ik +/- 105km/h waar je 90 mag, en zag ik een flits afgaan.
Nu reed er ook net een auto van Ieper richting Poperinge voorbij de flitser maar deze reed ik denk ik niet te snel. Nu kan het zijn dat hij mij geflitst heeft? dan zou ik op kop geflitst moeten zijn en nog eens met 3 rijvakken ertussen?
zie pmLast edited by B3noît; 04/06/2013, 23:48.
Comment
-
OK, zal dan wel zo zijn, want de flitser stond behoorlijk schuin opgesteld en stond net richt op me gericht!
mag dat wel frontaal flitsen? en ook er passeerde net een auto in de juiste richting van de flitser? dus als deze mij zou geflitst hebben, dan kan die andere auto toch het beeld verhinderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenOK, zal dan wel zo zijn, want de flitser stond behoorlijk schuin opgesteld en stond net richt op me gericht!
mag dat wel frontaal flitsen? en ook er passeerde net een auto in de juiste richting van de flitser? dus als deze mij zou geflitst hebben, dan kan die andere auto toch het beeld verhinderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenKlopt
Comment
-
Valt idd wel mee,
maar ik wist niet dat ze frontaal mochten flitsen. heb hem al regelmatig op die plaats zien staan flitsen maar was altijd al te ver weg om te denken dat hij me op kop flitste
dus bleef ik maar m'n snelheid aanhouden. Nu gisteren reed ik er net voor en flitste hij wel, nu kan het ook nog zijn dat het de wagen in juiste richting van de flitser was.
Nu we zullen binnen twee weken zijn of er iets in de bus zit
Comment
-
Heb ook al voorgehad dat ze me frontaal flitsten (oud VW busje in Dendermonde, Hoogveld).
Gisteren ook even schrik gehad, passeerde mooi voorbij een vaste flitser tegen 48km/u, komt vrachtwagen naast mij die dik 60 reed, flits ging af, maar had toch ook even schrik dat die mij ging flitsen ipv de vrachtwagen.
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Soort lens die focust ofzo (is baan met 2 rijstroken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenVan mij was het een baan met 4 rijstroken en ik reed dan nog op het andere richting dus 4 stroken van de flitser verwijderd.
ben dus echt benieuwd of hij mij geflitst heeft
Bij mij was het een gewone baan toen dat busje me liggen had, en dat kan ik nog begrijpen dat ze nog kunnen flitsen, maar 4 rijstroken...
Stonden links:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenDeze van mij stond gisteren aan die weg die links uitkomt op de ring. De flitser stond gericht zoals de peugeot 406 rijdt,
ikzelf kwam van de andere richting dus helemaal rechts op de foto
Alleszins, hou ons op de hoogte of het effectief gelukt is of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDat zou ik echt straf vinden moest dat lukken.
Alleszins, hou ons op de hoogte of het effectief gelukt is of niet
Ze flitsen u wel nog als je een derde rijvak maakt door even te spookrijden, dat heb ik al bewezen.Last edited by |) ][ |V| ][; 05/06/2013, 21:51.
Comment
-
idd staan ze regelmatig!
heb ze al paar keer zien afgaan wanneer ik afkwam maar de vorige keren was ik echt 400 meter nog verwijderd,
deze keer zat ik er bijna pal op als hij afging, maar met nog een auto in juiste richting.
Ben benieuwd hou jullie allesinds op de hoogte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenidd staan ze regelmatig!
heb ze al paar keer zien afgaan wanneer ik afkwam maar de vorige keren was ik echt 400 meter nog verwijderd,
deze keer zat ik er bijna pal op als hij afging, maar met nog een auto in juiste richting.
Ben benieuwd hou jullie allesinds op de hoogte
Comment
-
Deden ze al voor de aankondiging hoor. Een maand of 2 geleden op de E40 aan de brug in Ternat richting kust stonden ze heel opvallend: Ik zei nog tegen mijn vrouw: Wie willen ze zo vangen, ze zouden beter aan de werken in Aalst staan daar zouden ze meer succes hebben. En aan de werken in Aalst stond dwars een witte anonieme cammionette met statief er achter. Viel voor mezelf eigenlijk ook op want was een zaterdag valavond en er waren geen werkmannen aanwezig ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AfAX Bekijk BerichtenDeden ze al voor de aankondiging hoor. Een maand of 2 geleden op de E40 aan de brug in Ternat richting kust stonden ze heel opvallend: Ik zei nog tegen mijn vrouw: Wie willen ze zo vangen, ze zouden beter aan de werken in Aalst staan daar zouden ze meer succes hebben. En aan de werken in Aalst stond dwars een witte anonieme cammionette met statief er achter. Viel voor mezelf eigenlijk ook op want was een zaterdag valavond en er waren geen werkmannen aanwezig ...
Comment
Comment