Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Jep, ik gebruik TomTom voor de iPhone, en daar worden ook alle gevarenzones op aangegeven. Hoewel het eigenlijk onnodig is, aangezien alles op voorhand wordt aangegeven door een bord dat je waarschuwt dat er binnen de paar km kan geflitst worden. Idem voor Andorra.
    Heb er toch enkele tegengekomen die niet aangeduid stonden hoor. Vooral trajectcontroles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
      Coyote is dus nog perfect legaal mits de laatste nieuwe software. Gisteren nog 1200 km door Frankrijk gereden. Alle flitspalen werden mooi aangeduid.
      wel uw attest mee hebben dat u de laatste versie heeft, en inderdaad de zone is 4000m lang en de flitspaal staat na 2800 tot 3200m, heb dit zelf regelmatig gecheckt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
        wel uw attest mee hebben dat u de laatste versie heeft, en inderdaad de zone is 4000m lang en de flitspaal staat na 2800 tot 3200m, heb dit zelf regelmatig gecheckt
        Welk attest? Je kan dat toch gewoon aantonen op het toestel zelf welke softwareversie je hebt...?

Comment

Welk attest? Je kan dat toch gewoon aantonen op het toestel zelf welke softwareversie je hebt...?
          Als je je aanmeld op de site van Coyote kan je daar een formuliertje downloaden dat je toestel conform is met bepaalde regeltjes. Nog nooit opgevraagd bij mij, maar wat is nu een papiertje extra bij je boorddocumenten. Gewoon afdrukken en erbij steken voor het geval iemand moeilijk doet.

Comment

Heb er toch enkele tegengekomen die niet aangeduid stonden hoor. Vooral trajectcontroles.
            Trajectcontroles?! Oooh shit, ik ga echt de brievenbus niet meer legen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Als je je aanmeld op de site van Coyote kan je daar een formuliertje downloaden dat je toestel conform is met bepaalde regeltjes. Nog nooit opgevraagd bij mij, maar wat is nu een papiertje extra bij je boorddocumenten. Gewoon afdrukken en erbij steken voor het geval iemand moeilijk doet.
              heel juist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                Misschien niet het juiste topic maar wist niet waar het anders te plaatsen. Vanavond op de E17 voorbijgestoken door een anonieme donkergrijze Golf VI R of GTI met zwaailichten in de grille op. Kwam ineens vanuit het niets en passeerde aan hoge snelheid. Iemand enig idee waarmee die wagen is uitgerust of waarvoor die wordt gebruikt?

Grtz,

Duke
                Politie van Brussel heeft hele hoop Zwarte Golf 6 GTI's (miss dat er ook donkergrijze bij zijn...) met dunne lichtbalk op het dak, voor de rest amper herkenbaar als politie.
                Wat die daar doen weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  Politie van Brussel heeft hele hoop Zwarte Golf 6 GTI's (miss dat er ook donkergrijze bij zijn...) met dunne lichtbalk op het dak, voor de rest amper herkenbaar als politie.
                  Wat die daar doen weet ik niet.
                  Om snel in de nieuwstraat te zijn als er weer een grote crimineel een kersenpitje op de grond gooit!
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Functioneel groenImageUploadedByTapatalk1374166966.190748.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Functioneel groen[ATTACH]98105[/ATTACH]

Die plant kan niet hard genoeg groeien...
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Nee, die moeten als gevaren zone aangegeven worden. Niet meer met de exacte locatie.
                        Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
                        Dus best mijn GPS niet updaten? En hem meenemen en wegsteken? Heb GPS via de MMI. Maar daar staan geen locaties van flitspalen op.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Speciaal voor Toere, ga ik er iedere dag een kakske doen, kwestie van voldoende te bemesten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            Functioneel groen[ATTACH]98105[/ATTACH]

Waar staat die lol, ik heb het gevoel dat ik die plaats ken.

Comment

• Gullegemstraat in Wevelgem, net voorbij de kruising met de Vinkestraat

Comment

• Briefje binnengekregen

E40 richting Brussel , Kmp 86,4 ( Tussen oprit Jabbeke en oprit zedelgem )

138 km/u gemeten , 129 km/u gecorrigeerd
                                50 eur voor de staatskas

Nu dacht ik de meeste plaatsjes te kennen tussen aalter en jabbeke en vice versa
                                maar blijkbaar toch niet.
                                Ik denk dat het statief aan de brugpijlers stond ofwel op de brug.

Comment

• ik ook net 1 gekregen weer en dan nog op een plaats waar ze nog nooit gestaan hebben...
                                  A10 jabbeke - oostende aan zandvoorde. 155 gecorrigeerd naar 145
                                  man man de A10 was het laatste stukje waar je 's avonds nog eens rap kon rijden zonder risico's
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    ik ook net 1 gekregen weer en dan nog op een plaats waar ze nog nooit gestaan hebben...
                                    A10 jabbeke - oostende aan zandvoorde. 155 gecorrigeerd naar 145
                                    man man de A10 was het laatste stukje waar je 's avonds nog eens rap kon rijden zonder risico's
                                    Weeral?

Comment

• wa weeral?
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        wa weeral?
                                        Waarschijnlijk denkt hij nog aan uw frans pv.
                                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Gisteren iets grappigs voorgehad. Stonden gisteravond te flitsen ter hoogte van Kruishoutem. Ik reed naar Gent, een uurtje later keerde ik terug richting Kortrijk en reed toen ±130. Beetje te laat nagedacht dat er flitsers stonden en nog konden staan. Ik remde naar 120 maar er zat vaneigens ene vrij dicht achter mij die ook op de remmen moest staan natuurlijk (middenste vak). Chance of die mens ging eraan, toen ie me voorbijging stak ie z'n hand op. Nog niet veel meegemaakt.

Comment

Working...
                                          X