Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de boete in de bus krijgt wanneer je geflitst bent?
    Want ik vrees ervoor dat ik wel eens mijn eerste flitsboete binnen zou kunnen hebben (al hoop ik er op dat het niet zo is)
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de boete in de bus krijgt wanneer je geflitst bent?
      Want ik vrees ervoor dat ik wel eens mijn eerste flitsboete binnen zou kunnen hebben (al hoop ik er op dat het niet zo is)
      Normaal binnen de 2 weken. Nadien wordt de kans kleiner dat je nog iets ontvangt (niet uitgesloten natuurlijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Ze stonden er volgens de radio (iets verder na de oprit van Haasrode richting Boutersem).
        De coyote gaf bij mij ook een melding (was rond 16u45) (later als normaal dankzij het ongeluk iets voor Leuven... )
        maar ik zag eerlijk gezegd geen flitser staan...
        Meestal staat hun driepoot net achter de betonnen kolom van de brug en zie je een grijze Peugeot 308 staan.

Omdat ik wat belemmert werd in mijn zicht heb ik het toch maar bevestigd Dus hopelijk was het voor jou vals alarm!

Sent from my HTC One using Tapatalk
        De vaste flitspaal tussen Bertem en afrit Leuven op de E40, die hebben ze na de werken toch precies niet teruggezet? Ik zie die alvast niet meer staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
          Ze stonden er volgens de radio (iets verder na de oprit van Haasrode richting Boutersem).
          De coyote gaf bij mij ook een melding (was rond 16u45) (later als normaal dankzij het ongeluk iets voor Leuven... )
          maar ik zag eerlijk gezegd geen flitser staan...
          Meestal staat hun driepoot net achter de betonnen kolom van de brug en zie je een grijze Peugeot 308 staan.

Omdat ik wat belemmert werd in mijn zicht heb ik het toch maar bevestigd Dus hopelijk was het voor jou vals alarm!

't Was door dat ongeval dat ik vrij baan had (met de moto) en heb eens een stukje doorgetrokken. Had zo'n 180 op de teller staan.
          Doe ik normaal nooit en nu doe ik het terwijl mijn coyote niet hoorbaar is, veel dommer kon ik natuurlijk niet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            De vaste flitspaal tussen Bertem en afrit Leuven op de E40, die hebben ze na de werken toch precies niet teruggezet? Ik zie die alvast niet meer staan.
            Die is inderdaad weggehaald, dit is ook al aangepast in de coyote (hij geeft geen melding meer).
            Ben wel benieuwd of die er ooit zal terugkomen?

Als ze staan de flitsen tussen haasrode en boutersem staan ze altijd aan 1 van de 2 bruggen omdat ze hun driepoot er net achter kunnen zetten. Het is enkel doordat je hun wagen wat verder ziet staan dat je weet dat ze aan het flitsen zijn want de driepoot zelf is maar moeilijk te zien vanop afstand!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Bestaat er een lijst met de nummerplaten van de anonieme politie BMW's? Gisteren reden we achter een een zwarte 320d met een grote antenne links achter langs het kofferdeksel.
              Ik ga de nummerplaat hier (nog) niet posten omdat ik er niet zeker ben dat het een politiewagen betreft. Op de hoedenplank zag ik geen "led-lichtbak" staan, maar die antenne was buitengewoon groot, vandaar mijn vermoeden..

Comment

• Op flitsservice.be vind je wat je zoekt
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• blijkbaar hebben ze geen enkele 320d, enkel 325d, dus geen flauw idee wat ik gezien heb..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                    blijkbaar hebben ze geen enkele 320d, enkel 325d, dus geen flauw idee wat ik gezien heb..
                    klopt, ze hebben ook wel 123D !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      U pa leert ook niet rap uit zijn fouten he
                      Ondertussen alweer 3 boetes gereden 2X50€ en 1x95€

Comment

• Ach ja de staat moet door iemand gesponsord worden he, anders moeten ze dat geld nog op een ander manier bij ons allen komen halen
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ach ja de staat moet door iemand gesponsord worden he, anders moeten ze dat geld nog op een ander manier bij ons allen komen halen
                          Ze zouden het beter bij anderen gaan halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
                            Ondertussen alweer 3 boetes gereden 2X50€ en 1x95€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                              Normaal binnen de 2 weken. Nadien wordt de kans kleiner dat je nog iets ontvangt (niet uitgesloten natuurlijk).
                              Nog niks gekregen, hopelijk blijft het zo

Comment

• beetje gelijkaardige vraag; wat bij die fameuze parkeerboetes door zo een bedrijf? je hebt 30 dagen om te betalen nadat het briefje onder de ruitenwisser zit. Als je dit niet hebt gedaan hoe lang mag/kan het dan duren voor ze de eerste aanmaning sturen? Of is daar geen wettelijke termijn voor? indien wel mag de wettekst hier eens gelinkt worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                  beetje gelijkaardige vraag; wat bij die fameuze parkeerboetes door zo een bedrijf? je hebt 30 dagen om te betalen nadat het briefje onder de ruitenwisser zit. Als je dit niet hebt gedaan hoe lang mag/kan het dan duren voor ze de eerste aanmaning sturen? Of is daar geen wettelijke termijn voor? indien wel mag de wettekst hier eens gelinkt worden
                                  Je moet een verschil maken tussen een parkeerboete (verkeerd geparkeerd enz.) en een parkeerretributie (feitelijk een vergoeding voor het gebruik van openbaar domein een beetje zoals het huren van een stukje grond). Waar jij het over hebt is waarschijnlijk een parkeerretributie (niet betaald om te parkeren). De verjaringstermijn voor een parkeerretributie is 10 jaar (dus veel langer dan voor een boete) ze hebben waarschijnlijk wel nog wat tijd om een aanmaning te zenden...
                                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• zolang ze mij daar dan binnen die 10 jaar een bewijs van kunnen leveren zal ik ze wel betalen

Comment

• Op donderdag 12 december geflitst om 9u58 op de autosnelweg luik-Eupen ter hoogte van Herstal (waar je het water oversteekt...) 106km/h gecorrigeerd...
                                      Coyote géén kik gegeven... zou ik de eerste geweest zijn?
                                      80€ van het budget 2014...
                                      Ik zat met een collega in de wagen, en was waarschijnlijk een babbeltje aan het doen ipv te "speuren"...

Comment

• Aan de leden van streek Aalst - Ninove -> er is sinds einde december een nieuwe flitskar in dienst -> de witte peugeot 307 break is vervangen door een donkerblauwe astra break nieuw model -> de installatie staat aan de voorruit gemonteerd en de wagen is niet bemand. Men weze gewaarschuwd...

Is er hier iemand die de app van Flitsnav gebruikt? ---> Eerst even duidelijk maken waar je de FlitsNav app kan vinden. Je kan deze app gratis downloaden en gebruiken zonder, jawel zonder enige abonnementskosten in de App Store voor Apple, in de Google Play Store voor Android en in de Windows Phone Apps and game Store. Of nog gemakkelijker hier klikken op onze downloadpagina voor elk platform. Bron: Flitsservice.be
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Geflitst tegen 98 (gecorrigeerd 92) in zone 50, waar mag ik mij aan verwachten?

Comment

Working...
                                          X