Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Iemand die toevallig vrijdagmiddag rond 12u15 op de E40 Luik - Brussel reed?
Terhoogte van bertem kreeg ik een melding van de coyote van een mobiele flitser.
Er stond een agent op de brug met een toestel tegen de rijrichting in?
Hoe zit dat nu met het flitsen op kop? Wordt dit echt gedaan, want hoe zit dat dan met motorrijders?2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenIemand die toevallig vrijdagmiddag rond 12u15 op de E40 Luik - Brussel reed?
Terhoogte van bertem kreeg ik een melding van de coyote van een mobiele flitser.
Er stond een agent op de brug met een toestel tegen de rijrichting in?
Hoe zit dat nu met het flitsen op kop? Wordt dit echt gedaan, want hoe zit dat dan met motorrijders?
Comment
-
Ik ben in 2009 geflitst op de kop en heb mogen betalen.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenIk ben in 2009 geflitst op de kop en heb mogen betalen.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIs het niet om aan het roodlicht door te geven dat er auto's aan het licht staan, zodat de andere lichten naar rood over kunnen schakelen? (in de veronderstelling dat er geen camera's boven de roodlichten staan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenFlitsen op kop wordt gedaan, en motorrijders hebben geluk Ben zelf al eens op kop geflitst door een vaste camera met mijn moto, maar is niets van gekomen.
Graag enkel antwoorden die ergens op gebaseerd zijn. Geen ik denk dat en ik heb horen zeggen aub
Gr Niels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk BerichtenVraagje: stond een flitser op de n74 hier in de buurt, is een 2X2 rijvak met middenberm. Hij stond aan de andere kant (links) en ik zag de flits afgaan. Kan die mij geflitst hebben? Of had de wagen aan de andere kant prijs? Ik reed best wel hard, wat ik normaal niet doe maar had een vriend bij die nog niet had meegereden en ik wou eens optrekken tot 180 of w.o.
Graag enkel antwoorden die ergens op gebaseerd zijn. Geen ik denk dat en ik heb horen zeggen aub
Gr Niels
Maar het zou natuurlijk kunnen dat het voor je tegenligger was maar aangezien jij op dat moment ook even doortrok...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk BerichtenVraagje: stond een flitser op de n74 hier in de buurt, is een 2X2 rijvak met middenberm. Hij stond aan de andere kant (links) en ik zag de flits afgaan. Kan die mij geflitst hebben? Of had de wagen aan de andere kant prijs? Ik reed best wel hard, wat ik normaal niet doe maar had een vriend bij die nog niet had meegereden en ik wou eens optrekken tot 180 of w.o.
Gr Niels
Je zal de komende 14 dagen gewoon de brievenbus met iets klammere handen dan normaal moeten opendoen, dat is mijn op iets gebaseerd antwoord.
Comment
-
man man man net geflits toen ik van eeklo via aalter naar huis ging
laatste stukje voor aalter brug gaat van 70 naar 50, ik rij in 5de op CC dus tik de CC uit en laat de wagen zoals altijd daar uitbollen ook in 5de mits dat toch onbewoond is en plots "flits" terwijl de wagen aan 60 zat.
vriendin me gelukkig kunnen overtuigen van niet terug te keren naar die agent want tenslotte doet die mens ook maar het werk dat zijn chef hem geeft en ik ging ook nog te snel ma toch... zoveel dorpskernen waar ze nodig wat meer moeten staan en dan stellen ze zich op zo'n plaats op om 21u30 in de avond...lets have some more member berries
Comment
-
tis gewoon het princiepe. in ursel was er iets te doen waardoor je maar 30 mocht dus in plaats van daar eens te controleren want er liepen heel veel jongeren langs en over straat... nee een paar km verder waar er geen kat is behalve zo nu en dan een auto die passeerdlets have some more member berries
Comment
-
Flitsen doen ze om geld binnen te halen, en niet om de "veiligheid" naar omhoog te schroeven.
Vandaag ook weer de Octavia gepasseerd die rond Dendermonde staat, stond weer op een plaats waar zo goed als geen voetgangers komen, links van hem een open veld is enz. Wel op tijd gezien, maar reed toch op't gemak.
Comment
Comment