Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Ben anders ook wel benieuwd voor wat die lussen zouden zijn als ze niet voor flitsers zijn.
    Is het niet om aan het roodlicht door te geven dat er auto's aan het licht staan, zodat de andere lichten naar rood over kunnen schakelen? (in de veronderstelling dat er geen camera's boven de roodlichten staan).

Comment

• Iemand die toevallig vrijdagmiddag rond 12u15 op de E40 Luik - Brussel reed?
      Terhoogte van bertem kreeg ik een melding van de coyote van een mobiele flitser.
      Er stond een agent op de brug met een toestel tegen de rijrichting in?

Hoe zit dat nu met het flitsen op kop? Wordt dit echt gedaan, want hoe zit dat dan met motorrijders?
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Iemand die toevallig vrijdagmiddag rond 12u15 op de E40 Luik - Brussel reed?
        Terhoogte van bertem kreeg ik een melding van de coyote van een mobiele flitser.
        Er stond een agent op de brug met een toestel tegen de rijrichting in?

Hoe zit dat nu met het flitsen op kop? Wordt dit echt gedaan, want hoe zit dat dan met motorrijders?
        Flitsen op kop wordt gedaan, en motorrijders hebben geluk Ben zelf al eens op kop geflitst door een vaste camera met mijn moto, maar is niets van gekomen.

Comment

• Ik ben in 2009 geflitst op de kop en heb mogen betalen.
          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
          1990 Volvo 344
          1991 Mercedes W124 230CE
          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
          1980 Volkswagen Derby CLS
          1990 Mercedes W124 230CE
          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
            Ik ben in 2009 geflitst op de kop en heb mogen betalen.
            Pffff

Bekijk

Comment

• Me too, twice
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Alé hup, gisteren aan mijn rekker. Maar valt goed mee, 60 waar ik 50 mocht. Vrij idioot, want passeer dagelijks op die baan. Was m'n iCoyote aan het opzetten waardoor ik niet op m'n snelheid lette, oooh de ironie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                  Is het niet om aan het roodlicht door te geven dat er auto's aan het licht staan, zodat de andere lichten naar rood over kunnen schakelen? (in de veronderstelling dat er geen camera's boven de roodlichten staan).
                  Ge hebt van die kalme straten waar ge aan de lichten stopt kort voor het groen moet worden voor u en dan slaat hij zijn beurt over en blijft het gewoon rood. Want ge moest net eerder gedetecteerd worden om te mogen meedoen aan een cyclus-met-groen.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                    Flitsen op kop wordt gedaan, en motorrijders hebben geluk Ben zelf al eens op kop geflitst door een vaste camera met mijn moto, maar is niets van gekomen.
                    Vraagje: stond een flitser op de n74 hier in de buurt, is een 2X2 rijvak met middenberm. Hij stond aan de andere kant (links) en ik zag de flits afgaan. Kan die mij geflitst hebben? Of had de wagen aan de andere kant prijs? Ik reed best wel hard, wat ik normaal niet doe maar had een vriend bij die nog niet had meegereden en ik wou eens optrekken tot 180 of w.o.

Graag enkel antwoorden die ergens op gebaseerd zijn. Geen ik denk dat en ik heb horen zeggen aub

Gr Niels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
                      Vraagje: stond een flitser op de n74 hier in de buurt, is een 2X2 rijvak met middenberm. Hij stond aan de andere kant (links) en ik zag de flits afgaan. Kan die mij geflitst hebben? Of had de wagen aan de andere kant prijs? Ik reed best wel hard, wat ik normaal niet doe maar had een vriend bij die nog niet had meegereden en ik wou eens optrekken tot 180 of w.o.

Graag enkel antwoorden die ergens op gebaseerd zijn. Geen ik denk dat en ik heb horen zeggen aub

Gr Niels
                      Tegenwoordig flitsen ze ook vanvoor, dus het kan goed zijn dat je de flits zag afgaan en het toch voor jou is. Ook wanneer ze langs achter flitsen zie je dat langs alle kanten en moet je toch even nadenken van waar het kwam (maar meestal heb je dat snel door )
                      Maar het zou natuurlijk kunnen dat het voor je tegenligger was maar aangezien jij op dat moment ook even doortrok...

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten

Gr Niels
                        Geen denk of horen zeggen? Je vraagt een antwoord wat niemand je zal kunnen geven, zeer herkenbaar, maar niemand hier was er bij dus niemand kan een zeker antwoord geven.

Je zal de komende 14 dagen gewoon de brievenbus met iets klammere handen dan normaal moeten opendoen, dat is mijn op iets gebaseerd antwoord.

Comment

• Zo lang duurt dat niet. Ik ben 2 weken geleden geflitst op zaterdagnacht ( 61 ipv 50 -> was de eerst wss want coyote deed niets) en dinsdag reeds in de bus.

Comment

• De mijne moet via de rechtbank vrees ik ... Weet ni precies hoe lang dat dat zou duren. We wachten wel (bang) af...

Comment

• De mijne gisteren ook aangekregen, na 2,5 weken.

Comment

• man man man net geflits toen ik van eeklo via aalter naar huis ging
                                laatste stukje voor aalter brug gaat van 70 naar 50, ik rij in 5de op CC dus tik de CC uit en laat de wagen zoals altijd daar uitbollen ook in 5de mits dat toch onbewoond is en plots "flits" terwijl de wagen aan 60 zat.
                                vriendin me gelukkig kunnen overtuigen van niet terug te keren naar die agent want tenslotte doet die mens ook maar het werk dat zijn chef hem geeft en ik ging ook nog te snel ma toch... zoveel dorpskernen waar ze nodig wat meer moeten staan en dan stellen ze zich op zo'n plaats op om 21u30 in de avond...
                                lets have some more member berries

Comment

• 't Zal maar 50€ zijn, als het een troost kan zijn.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• tis gewoon het princiepe. in ursel was er iets te doen waardoor je maar 30 mocht dus in plaats van daar eens te controleren want er liepen heel veel jongeren langs en over straat... nee een paar km verder waar er geen kat is behalve zo nu en dan een auto die passeerd
                                    lets have some more member berries

Comment

• Flitsen doen ze om geld binnen te halen, en niet om de "veiligheid" naar omhoog te schroeven.
                                      Vandaag ook weer de Octavia gepasseerd die rond Dendermonde staat, stond weer op een plaats waar zo goed als geen voetgangers komen, links van hem een open veld is enz. Wel op tijd gezien, maar reed toch op't gemak.

Comment

• Iemand die weet wat er gebeurt als je uw boete niet betaald? Krijg je dan eerst gewoon een herinnering, of zitten er al administratieve kosten bij?

Comment

Working...
                                        X