Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gisteren flash flash aan 't bord in Ruddervoorde (A17, richting Brugge, 17:00)
Ik reed in de andere richting hoor
Pff ik wist dat ze er stonden, zei het nog tegen de madam, zag ene voor me geflitst worden en dan.... passeerde ik zelf tegen 128 op teller en ook FLASH
Daarstraks rond kwart na 1 waren ze op de E19 richting A'pen thv Brecht zo'n containergeval aan het opstellen. Die dingen zijn veel te goed te verstoppen. Moet daar eigenlijk iemand bij blijve?
Snelheidscontroles in heel België: 4.144 reden te snel
20/11/10, 17u40
De federale politie heeft vanmorgen tussen 5 en 13 uur in heel het land snelheidscontroles uitgevoerd. In totaal werden 81.196 voertuigen met een mobiele radar gecontroleerd.
Meer dan 4.000 automobilisten (5,1%) reden te snel. Er werden 369 voertuigen onderschept en 19 rijbewijzen werden ingetrokken.
De grootste snelheidsduivel reed 219 km/uur, meldde de politie na afloop van operatie NAWAY XI. (belga/odbs)
bovendien stonden ze gisteren terug op de knokseweg waar ze elke dag staan, maar dit keer met in de ene richting de welbekende grijze polo en in de andere richting een grijze opel astra. 2 flitswagens naast elkaar dus
bovendien stonden ze gisteren terug op de knokseweg waar ze elke dag staan, maar dit keer met in de ene richting de welbekende grijze polo en in de andere richting een grijze opel astra. 2 flitswagens naast elkaar dus
Telefoontje doen naar Noord-Korea, die sturen wel iets op
Deze namiddag was er een grote controle op de Scheldelaan, ter hoogte van Total.
De actie was wel net gedaan toen ik er passeerde, maar ik telde er een stuk of 10 zwaantjes, 1 opvallende wagen die een flitsinstallatie vooraan gemonteerd had en 1 anonieme wagen(Opel Corsa), ook flitsinstallatie vooraan gemonteerd.
Bwa ik heb ergens een geluk, en ergens niet
Het was met de papa's zijn wagen.
Dus ik zeg dat de papa het gedaan heeft, en dan ben ik er goed vanaf gekomen.
Alleen kom ik niet goed af met de papa zelf.
Boete terugbetalen en ik mag papa's auto niet meer gebruiken.
Even goede vrienden dan.
Bwa ik heb ergens een geluk, en ergens niet
Het was met de papa's zijn wagen.
Dus ik zeg dat de papa het gedaan heeft, en dan ben ik er goed vanaf gekomen.
Alleen kom ik niet goed af met de papa zelf.
Boete terugbetalen en ik mag papa's auto niet meer gebruiken.
Even goede vrienden dan.
Chip zal idd wachten zijn nu, tot grote vakantie...klote flitsbakskes..
Bij mij thuis zo dezelfde regeling getroffen worden .
105 in zone 70 is er wel snel... Veel succes bij de politierechter.
Comment