Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren flash flash aan 't bord in Ruddervoorde (A17, richting Brugge, 17:00)
    Ik reed in de andere richting hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      gisteren flash flash aan 't bord in Ruddervoorde (A17, richting Brugge, 17:00)
      Ik reed in de andere richting hoor
      Pff ik wist dat ze er stonden, zei het nog tegen de madam, zag ene voor me geflitst worden en dan.... passeerde ik zelf tegen 128 op teller en ook FLASH
      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• ik heb misschien jouw flits gezien, cool

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          ik heb misschien jouw flits gezien, cool
          Nee was rond 19u

Comment

• Daarstraks rond kwart na 1 waren ze op de E19 richting A'pen thv Brecht zo'n containergeval aan het opstellen. Die dingen zijn veel te goed te verstoppen. Moet daar eigenlijk iemand bij blijve?
            My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Voor degenen uit Limburg of wel eens in Genk komen: de vaste flitspaal op de Rozenkranslaan in Genk wordt weldegelijk gebruikt.

Gelukkig niet voor mij, wel voor mijn voorligger

Comment

• Gelukkig niet in de tegengestelde richting, want dat is mijn escaperoute als het op de westerring te druk is

En je mag daar maar 50 ofzo zeker?

Comment

• Daar mag je inderdaad maar 50...

Comment

• ze stonden vandaag te flitsen in Knokke 13.45u, de alom gekende Nissan

met dank aan de tegenligger die mij 2 km op voorhand vriendelijk op de hoogte bracht met zijn grote lichten
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Snelheidscontroles in heel België: 4.144 reden te snel

20/11/10, 17u40

De federale politie heeft vanmorgen tussen 5 en 13 uur in heel het land snelheidscontroles uitgevoerd. In totaal werden 81.196 voertuigen met een mobiele radar gecontroleerd.
                      Meer dan 4.000 automobilisten (5,1%) reden te snel. Er werden 369 voertuigen onderschept en 19 rijbewijzen werden ingetrokken.

De grootste snelheidsduivel reed 219 km/uur, meldde de politie na afloop van operatie NAWAY XI. (belga/odbs)

Comment

• Daarjuist een Renault laguna op de e 19 (Mechelen-Brussel) (groen-blauw)
                        (rijdend)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          hop, ik sta er ook weer eens op

geflitst door een bora dan nog....kut bora's
                          bah, 71 waar ik 70 mocht. Flauw

bovendien stonden ze gisteren terug op de knokseweg waar ze elke dag staan, maar dit keer met in de ene richting de welbekende grijze polo en in de andere richting een grijze opel astra. 2 flitswagens naast elkaar dus
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            bah, 71 waar ik 70 mocht. Flauw

bovendien stonden ze gisteren terug op de knokseweg waar ze elke dag staan, maar dit keer met in de ene richting de welbekende grijze polo en in de andere richting een grijze opel astra. 2 flitswagens naast elkaar dus
                            Telefoontje doen naar Noord-Korea, die sturen wel iets op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                              Daarjuist een Renault laguna op de e 19 (Mechelen-Brussel) (groen-blauw)
                              (rijdend)
                              In België wordt er niet meer geflitst vanuit rijdende voertuigen !

Comment

• Deze namiddag was er een grote controle op de Scheldelaan, ter hoogte van Total.
                                De actie was wel net gedaan toen ik er passeerde, maar ik telde er een stuk of 10 zwaantjes, 1 opvallende wagen die een flitsinstallatie vooraan gemonteerd had en 1 anonieme wagen(Opel Corsa), ook flitsinstallatie vooraan gemonteerd.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Het moest er eens van komen.
                                  105 waar je 70 mag...
                                  Duur gevalleke...
                                  Last edited by Br3cht; 23/11/2010, 20:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                    Het moest er eens van komen.
                                    105 waar je 70 mag...
                                    Duur gevalleke...
                                    Da's eentje voor de politierechter..
                                    En als beginnend chauffeur zou ik niet op mijn gemak zijn...

Comment

Het moest er eens van komen.
                                      105 waar je 70 mag...
                                      Duur gevalleke...
                                      Dag chips

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Dag chips
                                        Bwa ik heb ergens een geluk, en ergens niet
                                        Het was met de papa's zijn wagen.
                                        Dus ik zeg dat de papa het gedaan heeft, en dan ben ik er goed vanaf gekomen.
                                        Alleen kom ik niet goed af met de papa zelf.
                                        Boete terugbetalen en ik mag papa's auto niet meer gebruiken.
                                        Even goede vrienden dan.
                                        Last edited by Br3cht; 23/11/2010, 22:02.

Comment

Bwa ik heb ergens een geluk, en ergens niet
                                          Het was met de papa's zijn wagen.
                                          Dus ik zeg dat de papa het gedaan heeft, en dan ben ik er goed vanaf gekomen.
                                          Alleen kom ik niet goed af met de papa zelf.
                                          Boete terugbetalen en ik mag papa's auto niet meer gebruiken.
                                          Even goede vrienden dan.
                                          Chip zal idd wachten zijn nu, tot grote vakantie...klote flitsbakskes..
                                          Bij mij thuis zo dezelfde regeling getroffen worden .

105 in zone 70 is er wel snel... Veel succes bij de politierechter.

Comment

Working...
                                          X