Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
    Ja, daar was het. Ik passeer daar nogthans dikwijls. Meestal is het drukker. Ik kom er tegen 140 goed vanaf. Ik was eigenlijk van plan veel harder te rijden. Zal al mijn derde boete zijn op korte tijd. Wel telkens maar net te snel. Nu, deze verdienen ze als ze daar 's nachts staan. Fair play

Misschien best eens een Coyote kopen, heb je zo terug verdient.

Comment

• Flits was echt immens. Mijn nummerplaat was wel heel erg vuil. Ik laat jullie weten wat ik ontvang. Coyote zou idd een hulp zijn.

Comment

• Meeste vertragen wat aan de oprit, waar ook het gebouw van de wegpolitie Oost-Vlaanderen is trouwens. Maar eigenlijk moet je nog wat wachten om te gassen tot na de tweede brug, dan kun je tamelijk risicoloos doorrijden tot in Beernem
        2.0 JTDm

Comment

• Ik vertraag daar normaal effectief ook. Vanaf Gent, na de twee flitspalen, rij ik normaal redelijk door tot afrit Aalter om daar te vertragen. Zal in de toekomst dus nog trager gaan. Opdracht van de politie: geslaagd

Comment

• Als er geflitst wordt, is de kans groot dat je een boete ontvangt.
            Meestal flitsen ze niet als je onder de snelheid + correctie rijdt.

140 is 8,4 correctie.
            Reken ook nog tellerafwijking... Het zal wel meevallen

Comment

Vanaf Gent, na de twee flitspalen, rij ik normaal redelijk door tot afrit Aalter om daar te vertragen.
              Opletten ook bij afrit Nevele, daar staan ze soms in het midden van de brug over de autostrade in beide richtingen te flitsen, wel enkel overdag, in elk geval nog nooit 's avonds of 's nachts gezien
              2.0 JTDm

Comment

Flits was echt immens. Mijn nummerplaat was wel heel erg vuil. Ik laat jullie weten wat ik ontvang. Coyote zou idd een hulp zijn.
                spijtig voor u maar flits (zichtbaar) of niet, vuil op plaat of niet, met huidige techniek maakt dit niet uit :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  spijtig voor u maar flits (zichtbaar) of niet, vuil op plaat of niet, met huidige techniek maakt dit niet uit :-(
                  Je ziet toch altijd de flits? Tenzij bij zeer helder en zonnig weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Heb al 1 maal gehad dat ik de flits niet zag, de rest van de boetes 'wist' ik.
                    Was toen in A'pen, daar is het nooit helder weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

Nope, overdag hangen ze een soort donker glas voor de flitslamp zodat de flits niet meer zichtbaar is. Dit is al vele jaren zo.

Comment

• dinsdag is het twee weken geleden dat ik er redelijk zeker van ben geflitst te zijn maar nog geen boete ontvangen. iemand een idee hoe lang dat kan duren.

deed 100+ in blijkbaar een zone 70

Comment

• Max 2 weken dacht ik. Feest en staking dagen niet meegerekend.

Sent from here
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Kan langer duren hoor, ze zetten dan gewoon een andere datum op het PV.

Comment

• gisterenmiddag stonden ze vlak voor de afrit jabbeke brussel - oostende.
                              3 auto's die wat voor me reden geflitst. mijn CC stond gelukkig op 125
                              lets have some more member berries

Comment

• Even opvolging van mijn bericht twee weken geleden. Met limiter op 140 dus voorbij afrit Aalter op e40. Mooi binnen de 10 dagen bericht gekregen. Snelheid 134, correctie 125, minnelijke schikking 50€.

Comment

Even opvolging van mijn bericht twee weken geleden. Met limiter op 140 dus voorbij afrit Aalter op e40. Mooi binnen de 10 dagen bericht gekregen. Snelheid 134, correctie 125, minnelijke schikking 50€.
                                  Peanuts!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Peanuts!
                                    Dat vind ik ook. Ik heb de laatste tijd wel een stuk of 5 van die peanuts gekregen. Ik vind het koopjes, maar tikt toch aan. Uiteindelijk steeds voor net iets te snel. Ik vind het toch eerder pesterij.

Comment

Dat vind ik ook. Ik heb de laatste tijd wel een stuk of 5 van die peanuts gekregen. Ik vind het koopjes, maar tikt toch aan. Uiteindelijk steeds voor net iets te snel. Ik vind het toch eerder pesterij.
                                      Lol.. rij dan gewoon de juiste snelheid? xD

Comment

• Doe ik normaal gezien. Nonchalant zijn heeft ook zijn charmes . Les uiteindelijk opnieuw geleerd. Nogmaals, ik reed bewust te snel en geef mijn fout absoluut toe. Het is aan mij om dit niet meer te laten gebeuren, ik ken de spelregels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Nope, overdag hangen ze een soort donker glas voor de flitslamp zodat de flits niet meer zichtbaar is. Dit is al vele jaren zo.
                                          Dan heb je het toch over de mobielie flitsers, niet over de vaste palen?

Die zie je voor zover ik weet altijd flitsen, tenzij mss bij uitzonderlijk helder en zonnig weer.

Comment

Working...
                                          X