Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenvolgens mij ook 15 en dan moet jezelf nog goed uitkijken wanneer griffie open is om te brengen en te halen of meest verlengd weekend, ... kan je tot 20 dagen een taxi gebruiken !!!
Vraag mij af of er hier al geweest zijn die zonder rijbewijs verder toerden?
Ik ben op mijn 6 jaar autorijden nog geen enkele keer gecontroleerd geweest, dat zou dus toch pieken moest ik zoiets voorhebben om toch te rijden
Al zal de straf als je gepakt wordt wel niet mals zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenKan zijn hoor, ik dacht gelezen te hebben dat het 8 was. Zal misschien al verandert zijn.
Ik ben op mijn 6 jaar autorijden nog geen enkele keer gecontroleerd geweest, dat zou dus toch pieken moest ik zoiets voorhebben om toch te rijden
Al zal de straf als je gepakt wordt wel niet mals zijn denk ik.
Uw rijbewijs niet inleveren is ook dom. Reken dan op een boete van 1100 europrevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenIk zou het niet riskeren. De politie weet dat je uw rijbewijs ingeleverd hebt, als je in een klein dorp woont mag je er zeker van zijn dat ze wel een paar keer komen controleren of je wagen er staat.. Het kan meevallen maar als ze U pakken met rijden zonder rijbewijs reken dan toch gemakkelijk op een boete van 3000 euro en 6 maanden rijverbod ( via de rechtbank)
Uw rijbewijs niet inleveren is ook dom. Reken dan op een boete van 1100 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDat ze u komen controleren is zeker bulshit, daar gaan ze geen tijd in steken. Wel zou ik niet rijden moest ik mijn rijbewijs kwijt zijn, want als ze u dan snappen gaat de rechter niet mals zijn.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDat ze u komen controleren is zeker bulshit, daar gaan ze geen tijd in steken. Wel zou ik niet rijden moest ik mijn rijbewijs kwijt zijn, want als ze u dan snappen gaat de rechter niet mals zijn.
Voor alle zekerheid zal ik even navragen, tenzij hier iemand bij de pol werktprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Als ge rijverbod hebt staat u nr plaat 'geseind'. Als ge politie let anpr camera tegen komt dan zit de kans er dik in dat ge prijs hebt.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAls ge rijverbod hebt staat u nr plaat 'geseind'. Als ge politie let anpr camera tegen komt dan zit de kans er dik in dat ge prijs hebt.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichtendat verhaal heb ik nog nooit gehoord, want het is niet omdat iemand rijverbod zou hebben dat zijn/haar echtgen(o)t(e), zoon, dochter, vader, moeder,... buur, kennis niet met die wagen zou mogen rijden zelfs met die met rijverbod aan boord (indien de bestuurder dan wel over een rijbewijs beschikt natuurlijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenKan zijn hoor, ik dacht gelezen te hebben dat het 8 was. Zal misschien al verandert zijn.
Al zal de straf als je gepakt wordt wel niet mals zijn denk ik.RIP Den borre!
Comment
-
Zorg dat je 2 rijbewijzen hebt, een Belgisch en een internationaal. Dit laatste heb je nodig als je in bepaalde landen buiten Europa een auto wil huren maar het is in principe overal geldig. Ik heb het nodig gehad in Zuid-Afrika en Australië.
Vorig jaar het Belgisch rijbewijs 15 dagen kwijt geweest en dit afgegeven de dag voor we vertrokken op reis. Dan mijn vrouw laten rijden tot aan E17 grensovergang Rekkem waar ik het stuur heb overgenomen Onderweg een keer controle gehad rond Lyon en daar al fluitend mijn internationaal rijbewijs bovengehaald.
Op de terugweg idem, zij het stukje van Rekkem naar huis gereden. De dag erna kon ik mijn rijbewijs terug ophalenMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAls ge rijverbod hebt staat u nr plaat 'geseind'. Als ge politie let anpr camera tegen komt dan zit de kans er dik in dat ge prijs hebt.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Gewoon aanvragen bij de gemeente, pasfoto geven en betalen.
Meestal kun je de periode kiezen hé waarin je je rijbewijs indient. Je kunt dit afspreken met de wijkagent wanneer die het 'intrekkingsvonnis' bij je thuis komt laten betekenen. Daar kun je dan je verlof op 'afstemmen'MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichtendat verhaal heb ik nog nooit gehoord, want het is niet omdat iemand rijverbod zou hebben dat zijn/haar echtgen(o)t(e), zoon, dochter, vader, moeder,... buur, kennis niet met die wagen zou mogen rijden zelfs met die met rijverbod aan boord (indien de bestuurder dan wel over een rijbewijs beschikt natuurlijk).2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenVolgens mij is dit een broodje-aap verhaal, ik ga dat vandaag nog checken bij een bevriende WPR-agent2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenToch is het zo. Het is idd niet omdat mn rijverbod heeft dat zoon/dachter/vrouw/... er niet mee kan rijden maar toch wordt het gedaan. Ik heb zo ook eens aan kant gemoeten met de auto van ne kameraad.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenVolgens mij is dit een broodje-aap verhaal, ik ga dat vandaag nog checken bij een bevriende WPR-agent
Maar zoals hierboven, heb ik ook een internationaal rijbewijs gehaald, en ga ik op vakantie met de auto. In het buitenland is er geen probleem.
Comment
Comment