Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Idd, had ik al mooie R-Design accessoires voor, voor de neus van de V70

Ik moet 2 oktober een grote toer door NL doen, zal continu op CC te rijden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Ik moet 2 oktober een grote toer door NL doen, zal continu op CC te rijden zijn.
      Misschien beste, ga ik vanaf nu ook doen. Echt geen zin om nog eens zoiets ik de bus te krijgen...
      Aleja, reed wel op CC toen, maar ietske te hoog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
        ik vertik het om Frans te praten met die vuile Walen.
        Take it easy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Je moet er zelf om.
          Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
          U moet zelf Uw rijbewijs gaan afhalen op de griffie politierechtbank. Eventueel eerst even bellen als het er nog effectief ligt.

Thanks voor het antwoord.
          Ik ga gewoon een nieuw aanvragen op het stadhuis, en ga zeggen dat ik het vorige kwijt ben. Ik ga echt niet naar Namen rijden. Wat een gat achterlijk systeem in Belgie, ipv uw rijbewijs af te moeten geven bij de dichtst bijzijnde griffie...

Comment

Thanks voor het antwoord.
            Ik ga gewoon een nieuw aanvragen op het stadhuis, en ga zeggen dat ik het vorige kwijt ben. Ik ga echt niet naar Namen rijden. Wat een gat achterlijk systeem in Belgie, ipv uw rijbewijs af te moeten geven bij de dichtst bijzijnde griffie...
            Wa ist, vertrouwt ge het niet om zo'n afstand te rijden met uw C30

Comment

• 120 gemeten is ongeveer 130 op de teller.
              130 op de A2 rijden is eigenlijk wel gewoon dom...

Is ongeveer het bekendste stuk trajectcontrole van heel Nederland.
              Viel het je niet op dat iedereen een pak trager reed?
              2012 Volkswagen Golf R

Comment

Tegen dat ik daar ben kan ik mn rijbewijs alweer afgeven :p Maar nee hoor, ik rij zelden met de Volvo. Dus als ik nu zou uitrekenen hoeveel die auto mij per km kost, zit ik aan enkele 100den euros/km :p

Comment

Iemand ervaring met rijverbod?
                  Heb mijn rijbewijs vorige maand aangetekend opgestuurd naar de griffie, maar intussen is mijn rijverbod voorbij, maar heb ik nog steeds geen rijbewijs. Sturen ze dat terug op of moet ik dat zelf gaan afhalen?
                  Heb het naar Namen moeten sturen, dus net iets te ver om even te gaan kijken. + ik vertik het om Frans te praten met die vuile Walen. Dat is al een hele soep geweest met die vertalingen...
                  Wat een kleinzielige reactie, vind je dat zelf nu niet.
                  Voor iets waarvoor je uiteindelijk zelf in de fout bent gegaan, zijn het "vuile Walen", en is het teveel moeite om de telefoon op te nemen en het gewoon aan de griffie te vragen. Kans is groot dat je een vriendelijk antwoord krijgt op die vraag.

En ja, je moet je rijbewijs afgeven aan de griffie van de plaats waar je de overtreding hebt begaan, zoals je ook voor de rechtbank moet verschijnen van de plaats waar je de overtreding hebt begaan. Is dat niet logisch misschien? Maar nee, ocharme, het moet voor meneer naar de griffie van de woonplaats verstuurd worden, want die hebben toch niets anders te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                    Voor iets waarvoor je uiteindelijk zelf in de fout bent gegaan, zijn het "vuile Walen", en is het teveel moeite om de telefoon op te nemen en het gewoon aan de griffie te vragen. Kans is groot dat je een vriendelijk antwoord krijgt op die vraag.
                    Je zal die vraag dan wel degelijk in het Frans moeten stellen want zij vertikken het nog meer om Nederlands te spreken dan Xanthine het vertikt om Frans te spreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Je zal die vraag dan wel degelijk in het Frans moeten stellen want zij vertikken het nog meer om Nederlands te spreken dan Xanthine het vertikt om Frans te spreken.
                      Ja natuurlijk zal hij het in het Frans moeten vragen, omdat het Frans de officiële voertaal is van het Waals gewest, net zoals Nederlands dat in Vlaanderen is.
                      Zoals ge toch ook wilt dat de Vlaamse griffies iedereen in het Nederlands bedienen?

Comment

Wel duh...
                        Want alle Vlaamse administraties zijn natuurlijk meer dan bereid om iemand te helpen in een andere taal dan het Nederlands.
                        You must be a special kind of stupid...
                        2012 Volkswagen Golf R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bunecarera Bekijk Berichten
                          Wel duh...
                          Want alle Vlaamse administraties zijn natuurlijk meer dan bereid om iemand te helpen in een andere taal dan het Nederlands.
                          You must be a special kind of stupid...
                          Ik heb andere ervaringen met die Vlaamse diensten, maar soit.

Het is de fout van de Walen?

Comment

op dat moment MAG je gewoon ook nog niet zelf rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              Ook al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

En ja, je moet je rijbewijs afgeven aan de griffie van de plaats waar je de overtreding hebt begaan, zoals je ook voor de rechtbank moet verschijnen van de plaats waar je de overtreding hebt begaan. Is dat niet logisch misschien? Maar nee, ocharme, het moet voor meneer naar de griffie van de woonplaats verstuurd worden, want die hebben toch niets anders te doen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                Om nog maar eens verder aan te tonen dat die Walen achterlijke debielen zijn:
                                Mijn rijverbod liep tot en met 19 september, heb dan een politieagent in het Frans naar daar laten bellen, om mijn rijbewijs terug te laten sturen. Een week later weet niemand van iets en is mijn rijbewijs verdwenen. Het strafste van al is dat als ze mij nu tegenhouden, ik nog in fout ben ook. Als mijn rijbewijs er volgende week nog niet is, dan laat ik mijn advocaat dat terug opnemen, en kunnen die 2 extra weken misschien nog meetellen (had 2 maanden rijverbod waarvan 3 weken effectief).

Comment

• Moet eerlijk toegeven dat mijn aanvaringen met Vlaamse en Waalse flikken toch totaal verschillend zijn.

Bij vlaamse flikken waren ze steeds correct en vriendelijk. Ooit eens bij het terug naar huis rijden van Pairi Daiza door het oranje gereden waar net een combi stond te controleren, ik reed maar 70km/u dus reed echt wel rustig want daar mocht je 90. Flikken lichten en sirene aan zag onmiddellijk dat het voor mij was dus was al aan het afremmen, ze vonden het nodig om nog wat extra te toeteren, dan langs zijkant geparkeerd, 3 flikken uit combi en ze lopen met hand op revolver naar onze portieren.

Toen 2 van de 3 flikken een kind van 2j. op achterbank zagen zitten gingen die opnieuw rustig naar de combi, de ene flik die naar mijn deur kwam was de rechercheur en sprak me aan "vous etes ridicule" en nog t'één en t'ander, kvroeg excusez-moi.. hij zei dan je hebt door het Rood gereden ... k'zei: 100% zeker niet, jawel zei hij ge gaat hier naar de rechtbank mogen komen om u te verantwoorden enz. kzeg ja geen probleem, kga ook van 1'ste keer m'n dashcam meenemen waarop duidelijk staat dat ik door oranje reed.

Toen veranderde hij direct zijn versie naar: bon orange en kreeg boete van 150€ de zeiker! Eerst mij rood trachten aan te smeren, gelukkig kon ik nog dreigen met een dashcam die ik niet heb, gewoon dom lichtje die onder m'n achteruitkijkspiegel hangt. zo zie je maar dat ik het ook niet heb voor Waalse Flikken.

Comment

• Sorry, maar de ervaringen die ik hier lees met "waalse flikken" kan je net zo goed tegenkomen met "vlaamse flikken". Ben eens heel boertig behandeld geweest door een tros vlaamse flikken, dus wat moet ik nu zeggen? Dat het allemaal debiele vlamingen zijn?

Als je op reis bent in de Ardennen bv, valt me op dat de mensen daar doorgaans vriendelijker zijn dan in Vlaanderen. Just saying.

Comment

• Vandaag was er blijkbaar een flitsactie op de E40 in Oost Vlaanderen tussen Aalter en Gent. Ze hadden een driepoot opgesteld die afgedekt was met een camouflagenet en iets verder stonden de zwaantjes en nog iets verder een paar politiewagens om de opvang te doen. Ze hadden al een dikke Jaguar met Engelse nummerplaten tegen gehouden.

Comment

Vandaag was er blijkbaar een flitsactie op de E40 in Oost Vlaanderen tussen Aalter en Gent. Ze hadden een driepoot opgesteld die afgedekt was met een camouflagenet en iets verder stonden de zwaantjes en nog iets verder een paar politiewagens om de opvang te doen. Ze hadden al een dikke Jaguar met Engelse nummerplaten tegen gehouden.
                                        Man man man toch.. Op de autostrade Nen pilkkel opstellen, camoufleren enzo.. Ja ieder zijn job zeker
                                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                        current : BMW 330D F30

Comment

• deze voormiddag voor de eerste keer een flitswagen zien staan in de werken op N49 als je van Knokke richting Antwerpen rijdt. Bijna ana het einde waar er amper werkbeweging is en de meeste al de snelheid opvoeren... Het was de gekende Tiguan in die regio en je kon er eigenlijk niet naastkijken.

Comment

Working...
                                          X