Ik heb nu ook eens dat Waze gedoe geïnstalleerd en eens vluchtig bekeken. Is dat nu in feite een gps of een soort coyote?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtendeze voormiddag voor de eerste keer een flitswagen zien staan in de werken op N49 als je van Knokke richting Antwerpen rijdt. Bijna ana het einde waar er amper werkbeweging is en de meeste al de snelheid opvoeren... Het was de gekende Tiguan in die regio en je kon er eigenlijk niet naastkijken.
Ik ben al een paar keer zeer zwaar in de ankers gegaan voor die Tiguan. Gelukkig gebruiken ze vrijwel altijd dezelfde auto om te flitsen in die regio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb nu ook eens dat Waze gedoe geïnstalleerd en eens vluchtig bekeken. Is dat nu in feite een gps of een soort coyote?previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb nu ook eens dat Waze gedoe geïnstalleerd en eens vluchtig bekeken. Is dat nu in feite een gps of een soort coyote?
Ik gebruik coyote elke keer, waze enkel als ik ver moet rijden in combi met coyote en flitsnav.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb nu ook eens dat Waze gedoe geïnstalleerd en eens vluchtig bekeken. Is dat nu in feite een gps of een soort coyote?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat is een GPS. Meldingen van' flitsers is bijzaak.
Maar ge kunt wel punten verzamelen en levels omhoog gaan Vroeger kon ge dan tussen uw vrienden zien wie het meeste kms deed, en zag ge op de kaart andere waze gebruikers.
Comment
-
Weet iemand hoe het precies zit met een verkeersbord dat aan de ene kant van de weg op een andere plaats staat dan aan de andere kant? Is dat wettelijk?
Op de weg naar de school van de kids heb je zoiets: de ganse weg is max. 70 km/u, behalve op 1 gevaarlijk punt (blinde bocht en een zijstraatje), waar je 50 km/u mag. Nu is het zo dat als je uit de richting L. komt en je het bord max. 50 km/u aan je rechterkant passeert, pas een 50-tal meter verder je aan je linkerkant (de achterkant van) een bord max. 70 km/u passeert. M.a.w. jij mag in dat stukje maar 50 km/u rijden, maar je tegenligger mag daar al terug 70 km/u. Als je uit de andere richting K. komt is het een soortgelijk verhaal, maar dan omgekeerd. Je hebt dus maar een klein stukje weg (inderdaad net waar dat gevaarlijk punt is) waar beide richtingen 50 km/u mogen, en dan heb je aan beide kanten een stuk waar de ene richting (al terug) 70 km/u mag maar de andere al naar 50 km/u is moeten gaan.
Het idee is niet onlogisch, eens je het gevaarlijk punt voorbij bent, is er geen reden meer om trager te blijven rijden. Maar het lijkt me wel enerzijds verwarrend, anderzijds gevaarlijk om stukjes weg te hebben waar de ene richting sneller mag rijden dan de andere. Bovendien kan je altijd op zo een stukje een U-turn maken (is daar niet verboden), en zo dus niet weten dat je plots een andere max. snelheid krijgt opgelegd.
Wat denken jullie?
Comment
-
Enkel een bord dat aan uw rechterkant staat telt, wat de andere rijrichting mag of niet mag is van geen tel...
Een u bocht maken zal niets veranderen aan de situatie daar, dat jij dan dat bord niet gezien hebt telt voor niets (je moet zelfs geen u bocht maken bijvoorbeeld parking/oprit oprijden en terug rijden uit de richting dat je kwam zal ook geen verschoningsgrond zijn mocht je een overtreding begaan).Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenEnkel een bord dat aan uw rechterkant staat telt, wat de andere rijrichting mag of niet mag is van geen tel...
Een u bocht maken zal niets veranderen aan de situatie daar, dat jij dan dat bord niet gezien hebt telt voor niets (je moet zelfs geen u bocht maken bijvoorbeeld parking/oprit oprijden en terug rijden uit de richting dat je kwam zal ook geen verschoningsgrond zijn mocht je een overtreding begaan).Last edited by Igor; 30/10/2015, 13:31.
Comment
-
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg dat jij het bord niet gezien hebt veranderd niets aan de situatie van die weg, al mocht je 120 als je keert op die baan en in die rijrichting mag je maar 50 omdat een eind verder op die weg een bord staat telt dat bord toch.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenVeelal is dat een combinatie snelheid rood licht...
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Ben daarstraks aan 208 km/u langs die flitspaal op de E40 gereden richting Luik, denk ter hoogte van Lincent ongeveer.
Enorm dwaas van mij!
Is die paal toevallig niet defect?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBen daarstraks aan 208 km/u langs die flitspaal op de E40 gereden richting Luik, denk ter hoogte van Lincent ongeveer.
Enorm dwaas van mij!
Is die paal toevallig niet defect?
Comment
-
Nee, het was omstreeks 11u in de voormiddag en ik heb niet echt meer de tijd gehad om de flits nog waar te nemen.
Zou ik verstek durven laten gaan? Dat wordt waarschijnlijk niet geapprecieerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNee, het was omstreeks 11u in de voormiddag en ik heb niet echt meer de tijd gehad om de flits nog waar te nemen.
Zou ik verstek durven laten gaan? Dat wordt waarschijnlijk niet geapprecieerd?
Zorg voor een eerlijke verklaring, en zeker niet zeveren.
Comment
Comment