Oorspronkelijk geplaatst door Lekens Mark
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenAls men een wegenvignet voor buitenlanders zou invoeren zoals in veel Europese landen dan zou men minder geld uit zakken van eigen volk moeten halenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is al zo vaak gezegd, maar het komt er niet van.
Als ze morgen beslissen om 25% BTW in te voeren gaan wij als makke Belg/Vlaming ook gewoon volgen.
En het gekste van al is dat cinema, restaurants, cafés vol blijven zitten...
Onlangs naar de nurburgring geweest voor die VLN race... Een gluhwein koste er 1,80 euro. Hier in belgie bijna het dubbel, namelijk 3 euro (op een festiviteit)Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Dat is idd het grote probleem, de Belgen/Vlamingen laten zich gewoon doen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Dat merk je nu ook weer met Parijs vanavond... Wat is er veranderd na Charlie Hebdo... Niks... Wat gaat er nu na deze aanslag in Parijs gebeuren... Niks.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenWe wijken af...
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Ik zet het trg op het juiste spoor met:
Maandag flitsmarathon...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Gisteren namiddag een boete vermeden. Ik was onderweg naar de schoonouders, baan die ik dus goed ken. 70 max, maar baan leent zich tot sneller rijden. Ik deed 80 à 90 en zie rechts langs de baan een zwarte Opel Corsa nogal vreemd geparkeerd staan. Met dat ik nader zie ik getinte ruiten en nogal opvallende antennes. Kort op de rem gaan staan en jawel in mijn spiegel zag ik 2 grote mistlampen (aka flitsers) in de grille. Een van de anonieme flitswagens in de regio... Madam wou me net over mijn voeten geven waarom ik zo bruusk remde zonder aanleiding. Leuk gevoel!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk sta net achter de anonieme flitswagen aan de rode lichten bij Dendermonde. Die mannen gaan dus sowieso naar de Mechelsesteenweg of Hoogveld!
In Gijzegem staan ze ook met de Jetta.
Gisteren heb ik de flitscontainer op de E17 nog tegengekomen, vlak voor het tankstation van Kruibeke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIn Gijzegem staan ze ook met de Jetta.
Gisteren heb ik de flitscontainer op de E17 nog tegengekomen, vlak voor het tankstation van Kruibeke.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenWanneer en welke richting ? Heb gisteren op E17 gereden en niets gezien.. Ook coyote niet.
Dat was rond 9.20 richting Antwerpen. Voor het tankstation is nog een brug, daar onder stond de gekende bestelwagen met flitskast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenFlitsmarathon, alsof we in dit land geen dringendere prioriteiten hebben.
Of is dit om de vluchtende en te snel rijdende terrorist op de bon te slingeren?
Is veel veiliger om te doen, en als het te gevaarlijk wordt kruipen ze allemaal weer weg in hun kantoor en dan staan we er weer alleen voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk Berichtenyes net op tijd zien staan die flitsbus . op weg naar de ride in antwerpen .
Idd, was ook op weg.
Comment
-
Dit net gekregen van iemand bij Autowereld, weet niet wat er van te denken:
De jacht op de terroristen zal mogelijk een onderbreking veroorzaken van de radarverklikkers en communities rond verkeersinformatie. Bovendien hebben gebruikers beslist om geen radars meer door te geven.
Komt erop neer, het is flitsmarathon en je mag zoveel meldingen doorgeven als je wilt, ze worden geblokkeerd?Last edited by Namaz; 16/11/2015, 16:04.
Comment
Comment