Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik gebruik meerdere kanalen tegelijk. Coyote, de app van politiecontrole, flitsmeister etc.

Niets is feilloos. Ik lees hier van mensen die willen opzeggen omdat ze eens geflitst werden ondanks de coyote. Hoeveel keer ben je daardoor echter niet geflitst?

Bij m'n mobistar abonnement heb ik gratis coyote dus mij kost dat niets extra.

Coyote heeft mij al veel gered, niet zozeer bij mobiele, maar bij vaste. Ben vaak in onbekende gebieden en zou anders geregeld al eens geflitst zijn geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik gebruik meerdere kanalen tegelijk. Coyote, de app van politiecontrole, flitsmeister etc.

Niets is feilloos. Ik lees hier van mensen die willen opzeggen omdat ze eens geflitst werden ondanks de coyote. Hoeveel keer ben je daardoor echter niet geflitst?

Bij m'n mobistar abonnement heb ik gratis coyote dus mij kost dat niets extra.

Coyote heeft mij al veel gered, niet zozeer bij mobiele, maar bij vaste. Ben vaak in onbekende gebieden en zou anders geregeld al eens geflitst zijn geweest.

De reden dat ik opzeg is niet omdat ik geflitst ben, maar gewoon problemen heb met het feit dat ik de indruk krijg dat bij coyote veel mensen het willen hebben maar niks aanduiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        De reden dat ik opzeg is niet omdat ik geflitst ben, maar gewoon problemen heb met het feit dat ik de indruk krijg dat bij coyote veel mensen het willen hebben maar niks aanduiden.
        Ja dat is. Maar heeft dat niet te maken met hun raar systeem van meldingen door mensen met weinig sterren? Heb eens gehoord dat als je maar 1 ster hebt, je melding door X aantal anderen moet worden bevestigd eer die zichtbaar wordt voor de rest.

Hun klantenservice trekt wel op de hond z'n kloten. Dat klopt.

Comment

Ja dat is. Maar heeft dat niet te maken met hun raar systeem van meldingen door mensen met weinig sterren? Heb eens gehoord dat als je maar 1 ster hebt, je melding door X aantal anderen moet worden bevestigd eer die zichtbaar wordt voor de rest.

Hun klantenservice trekt wel op de hond z'n kloten. Dat klopt.
          Ik had na 2 jaar nog altijd 0 sterren, terwijl ik meermaals correct mobiele heb doorgegeven. Heb hen daarvoor gecontacteerd, nooit antwoord gekregen... En feitelijk was dat zonde want ik ben toch 2-3u per dag op de baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Ik had na 2 jaar nog altijd 0 sterren, terwijl ik meermaals correct mobiele heb doorgegeven. Heb hen daarvoor gecontacteerd, nooit antwoord gekregen... En feitelijk was dat zonde want ik ben toch 2-3u per dag op de baan.
            TomTom heeft nu een gelijkaardige gratis app trouwens, gebruik ik sinds kort en werkt goed. Ook een overlay dus werkt mooi samen met waze en geeft ook zones aan en gemiddelde bij trajectcontroles.

Comment

• Net cadeautje gekregen van de politie. Gemeten 64km/u, gecorrigeerd 58km/u, boete €50.
              Net binnen de "€50-zone" qua boete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Net cadeautje gekregen van de politie. Gemeten 64km/u, gecorrigeerd 58km/u, boete €50.
                Net binnen de "€50-zone" qua boete
                You rebel

Comment

• ...toch eens ene (bimmer dus) die 58 op zijn pv heeft staan

Comment

You rebel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ...toch eens ene (bimmer dus) die 58 op zijn pv heeft staan
                      2 jaar terug bij mijn schoonbroer, 52 en ook 50 € dokken

Comment

• Ja maat, kan ontploffen!
                        Sta geparkeerd in een straatje, kom ik rond 15:00 terug ter plaatse, V70 is weg
                        Dacht eerst die zal getakeld zijn, maar stond niet voor oprit of wat dan ook, dus begon al nerveus te worden.
                        Bel naar de flikken, 'ja mijnheer, ik moet u doorverbinden..." na 3 keer doorverbinden (efficiënt, onze politiediensten!) krijg ik de uitleg, 'ja er moest een vrachtwagen bouwmateriaal lossen, en de afstand tussen uw wagen en de overkant was 2m87, en wettelijk moet dat 3 meter zijn'. Say what?!
                        Vraag ik waarom belt ge dan niet gewoon eerst?! Ja mijnheer, hebben we gedaan, er werd niet opgenomen... I think not, niets van telefoon gehad. Voeg ik eraan toe, hebt ge die vrachtwagen dan effectief gezien?! Want de toegang tot die straat is toch wel heel nauw voor een vrachtwagen ze. 'Nee mijnheer, wij hebben gewoon die oproep gehad en zijn gaan kijken, maar er was toen geen vrachtwagen meer'
                        Dan zeg ik 'hoe kan die nu weg zijn, als ik in de weg stond?!'
                        Ja mijnheer, wij hebben gewoon opgemeten en er was minder dan 3 meter tussen...
                        Dafuq man, sleepkosten €197, PV €110...
                        Van tien negen was dat gewoon ne zure bewoner zijn plekske dat ik had ingenomen!
                        Ge zijt dus beter dat ge als ne zot tegen 85 door de bebouwde kom scheurt, komde er goedkoper vanaf!
                        Nu goed, de wet is de wet, maar damn man, van zoiets wordt ne mens serieus pissed!
                        En al zeker dat ze blijven beweren dat ze gebeld hebben!!
                        €300 vuilbak binnen.

Comment

• hahahahahhahahahhahahaahahahahah
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                            Ja maat, kan ontploffen!
                            Sta geparkeerd in een straatje, kom ik rond 15:00 terug ter plaatse, V70 is weg
                            Dacht eerst die zal getakeld zijn, maar stond niet voor oprit of wat dan ook, dus begon al nerveus te worden.
                            Bel naar de flikken, 'ja mijnheer, ik moet u doorverbinden..." na 3 keer doorverbinden (efficiënt, onze politiediensten!) krijg ik de uitleg, 'ja er moest een vrachtwagen bouwmateriaal lossen, en de afstand tussen uw wagen en de overkant was 2m87, en wettelijk moet dat 3 meter zijn'. Say what?!
                            Vraag ik waarom belt ge dan niet gewoon eerst?! Ja mijnheer, hebben we gedaan, er werd niet opgenomen... I think not, niets van telefoon gehad. Voeg ik eraan toe, hebt ge die vrachtwagen dan effectief gezien?! Want de toegang tot die straat is toch wel heel nauw voor een vrachtwagen ze. 'Nee mijnheer, wij hebben gewoon die oproep gehad en zijn gaan kijken, maar er was toen geen vrachtwagen meer'
                            Dan zeg ik 'hoe kan die nu weg zijn, als ik in de weg stond?!'
                            Ja mijnheer, wij hebben gewoon opgemeten en er was minder dan 3 meter tussen...
                            Dafuq man, sleepkosten €197, PV €110...
                            Van tien negen was dat gewoon ne zure bewoner zijn plekske dat ik had ingenomen!
                            Ge zijt dus beter dat ge als ne zot tegen 85 door de bebouwde kom scheurt, komde er goedkoper vanaf!
                            Nu goed, de wet is de wet, maar damn man, van zoiets wordt ne mens serieus pissed!
                            En al zeker dat ze blijven beweren dat ze gebeld hebben!!
                            €300 vuilbak binnen.
                            Ik versta het niet, hoe kan je weggesleept worden als je daar reglementair geparkeerd staat maar de straat plots te smal blijkt?
                            Welke overtreding heb je dan begaan?

Edit, het zal dit artikel zijn uit de wegcode

25.1. Het is verboden een voertuig te parkeren :
                            (...) wanneer de vrije doorgang op de rijbaan minder dan 3 meter breed zou worden;
                            Last edited by Vitus; 03/12/2015, 16:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                              hahahahahhahahahhahahaahahahahah
                              Ik mis hier het grappige aan?
                              Vind dit eerder triestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                Ik versta het niet, hoe kan je weggesleept worden als je daar reglementair geparkeerd staat maar de straat plots te smal blijkt?
                                Welke overtreding heb je dan begaan?
                                Wel, de afstand tussen mij en de overkant was blijkbaar 2m87, wettelijk zou dat 3m moeten zijn.
                                Dat is dus die overtreding.
                                Correct is correct, en ik betaal alles, maar ik vind zoiets écht triestig. Vooral van de kant van de flikken, die te tam zijn om gewoon even te bellen. En ook natuurlijk diegene die gebeld heeft.

Comment

• Kon er nog een wagen tussen zonder op het voetpad te moeten rijden?

Comment

Wel, de afstand tussen mij en de overkant was blijkbaar 2m87, wettelijk zou dat 3m moeten zijn.
                                    Dat is dus die overtreding.
                                    Correct is correct, en ik betaal alles, maar ik vind zoiets écht triestig. Vooral van de kant van de flikken, die te tam zijn om gewoon even te bellen. En ook natuurlijk diegene die gebeld heeft.
                                    Moeten de flikken kunnen bewijzen dat er effectief 2m87 afstand tussen was? Of moet jij dat gewoon zo aanvaarden en denken dat het juist is?

Edith zegt ook nog: was de meter waarmee ze die afstand gemeten hebben gekalibreerd? Indien nee heb je misschien wel een argument...

Comment

Ik mis hier het grappige aan?
                                      Vind dit eerder triestig.
                                      Omdat dit zowat de triestigste boete ter wereld moet zijn.

Volgens mij hebben ze gesleept, is de camion dan gekomen en is de camion erna weggereden.

Nuja blijft belachelijk
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Kon er nog een wagen tussen zonder op het voetpad te moeten rijden?
                                        Tuurlijk dat, mijn collega met een Astra is zonder problemen naast mij kunnen passeren. Het is in Minneveld, Buggenhout als je het eens op Google Maps wil bezien. Begin van de straat, rond nummer 29.
                                        Stond zelfs nog een Sprinter voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                          Omdat dit zowat de triestigste boete ter wereld moet zijn.

Volgens mij hebben ze gesleept, is de camion dan gekomen en is de camion erna weggereden.

Nuja blijft belachelijk
                                          Dat dit de triestigste boete is ben ik met je eens.
                                          Mja, het kan zeker, maar vind het raar dat een bewoner eerst zou kijken of de camion kan passeren, ik ken nu niet echt iemand die zoiets doet

Comment

Working...
                                          X