Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hahahaha,als ik eens een boete krijg zal ik het eens proberen.

Comment

• Info van flitsservice.be

Vanavond waarschijnlijk grote controle op de E17 in Kalken
      ( alcohol + snelheid )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        Info van flitsservice.be

Vanavond waarschijnlijk grote controle op de E17 in Kalken
        ( alcohol + snelheid )
        Bedankt voor de info, moet er straks passeren, mssn kan ik nog eens een bob-sleutelhangerke krijgen
        2012 Renault Megane RS

Comment

• Ben er daarnet voorbijgereden, niks gezien, uurtje of twee geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audironi
            Mannen en dames
            je moet is iets proberen ,ongelooflijk maar waar , als je een proces verbaal krijgt en het kost je bv 50 euro stort dan 5.0 euro is het bv 135 of 185 schrijf dan 13.5 en 18.5 over ,nu kunnen jullie zeggen zeggen jaja weeral ene die hier wat zever komt verkopen ,GELOOF mij het werkt negen van de tien keer .
            ze kunnen je ook niks doen , gewoon verkeerd getypt he , is mij reeds 13 gelukt 8 boetes om met gsm te bellen en 5 wegens te snel rijden.
            die stommerikken zien dat gewoon niet .
            grts
            Sinterklaas is toch al door ? Komt die niet op 6 december ??? Tientallen jaren geleden deed dit fabeltje al de ronde, heb het ook eens geprobeerd bij een boete van de dochter, twee dagen later stond de wijkagent al aan de deur om te melden dat er iets niet juist was met de overschrijving. Tot daar die stommerikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Ben er daarnet voorbijgereden, niks gezien, uurtje of twee geleden.
              Zou starten rond 22u , ofwel zal het kalken (E17) worden ofwel Wetteren (E40).
              De ploegen van flitsservice zijn al op weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                Zou starten rond 22u , ofwel zal het kalken (E17) worden ofwel Wetteren (E40).
                De ploegen van flitsservice zijn al op weg
                Met dank aan de smurfen om een uur of 4 te laat te zijn!

Comment

• Controle is nu bezig op de E40 ( Wetteren ) , kans zit er in dat deze vanacht
                  nog gaat verhuizen naar E17 ( Kalken ) , maar daar ga'k mijn slaap niet voor laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audironi
                    ik weet dat het ongeloofwaardig klinkt , ik zie dat je in vlaams brabant woont , ik in putte wil zelfs de moeite doen om ergens af te spreken en mijn bank overschrijvingen aan je tonen.
                    wel van mijn boetes he niet van mijn zwartgeld .
                    Is niet nodig, maar zoals gezegd, ik had het ook eens geprobeerd, maar dat heeft totaal niet gepakt bij mij. Dat het bij u gelukt is, zoveel te beter voor u, en ik zal er maar niks aan toevoegen. (In andere postjes is het al gezegd geweest van niet te veel confidenties te doen, ook niet over uw zwart geld, Feind hört mit.......)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      AH AH AH die flitspaal op de E314... Vorige week vrijdag omstreeks 17h herinner ik me dat daar twee politiewagens rond stonden, toen de paal al weg was... Dus die is ofwel overdag klandestien afgevezen, of pas laat de vrijdag gemerkt en donderdagnacht afgevezen, of weggehaald door bevoegde diensten.
                      Is deze nu effectief weg? Want ben er net (te hard, vermits ik geen paal meer zag) voorbij gereden. Maar ze hebben toch niet iets anders ( kleiners en onopvallenders) in de plaats gezet ofzo?

Want weet iemand de reden waarom deze dan verdwenen zou zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
                        Is deze nu effectief weg? Want ben er net (te hard, vermits ik geen paal meer zag) voorbij gereden. Maar ze hebben toch niet iets anders ( kleiners en onopvallenders) in de plaats gezet ofzo?

Mijne wikango is daar ook opeens wild beginnen afgaan, maar 'k zag nergens iets staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                          Mijne wikango is daar ook opeens wild beginnen afgaan, maar 'k zag nergens iets staan

Ik hoop dat er niks stond, want ik betaal, zoals iedere werkende mens, al genoeg belastingen .
                          Last edited by ; 13/12/2010, 11:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten

Nee, is weg, blijkbaar iemand met een slijpschijf een pitstop gemaakt.

Comment

• Grr, zaterdag ook tegen de lamp gelopen...
                              Een tijdje achtervolgd geweest door een anonieme (Mercedec C klasse, zilvergrijs, nrplaat VES-123).. Stukje 120 gereden waar 70 toegelaten op 4 vaksbaan met middenberm, en een stuk 115 waar 50 toegelaten. Dit laatste hebben ze gelukkig laten vallen omdat die 50 onlogisch was, die staat er voor wegenwerken waar ik op dat moment al 500m gepasseerd was...
                              Hoe dan ook, door de mazen van het net geglipt voor mijn rijbewijs, en uiteindelijk heel vriendelijk behandeld geweest want ze konden het nog veel erger gemaakt hebben door enkel objectief te zijn..
                              My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• wa ne zever man, ge denkt toch nie dat er iemand zit te kijken of da gestort is?

we zijn 2010, bijna 2011. Ik hoop voor hun dat dat al lang geautomatiseerd verloopt

en indien niet....misschien kan ik eens een vette klant strikken dan voor wat software
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• dan kan ik beter eens 50,0001 storten, dan kan ik weer een tijdje voort zonder betalen
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                    Nog niet is de bus, normaal had ik deze al moeten hebben, niet?
                                    Hopen op geen nieuws!
                                    Vrijdag toch ontvangen, 125km/uur met correctie - 50euro...

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                    rond welk uur?

Heb ze daar nog nooit zien staan.
                                    Waar juist?
                                    In de middenberm tussen Erpe-Mere en Aalst, richting brussel

In de middenberm, net voorbij Erpe-Mere.

Auto stond rechts onder de brug, ik had het te laat gezien omdat er veel vrachtwagens reden op het rechter vak.

Comment

• lap bingo....
                                      vandaag schoon papieren gekregen met politie logo op..
                                      1blz met uitleg om te zeggen dat ik door rood gereden ben en 1blz om in te vullen als ik niet akkoord ga maar dat ken ik daar houden ze geen rekening mee..
                                      kzal de volgende dagen een uitndiging tot betaling krijgen stond erbij en zal maar schoon betalen dan ben ik ervan af, wel €150

was met vaste camera op N16 thv Bornem die kleuenblind is want op pv staat kleur wagen onbekend...
                                      ik herinner me dat feit nog goed was op 1 dec2010
                                      ik moest afslaan ebn sorteer voor maar het was al oranje en ik voelde dat het op rood ging gaan en dak ging prijs hebben maar hard remmen om het te vermijden was geen optie omdat er een truck in mijn gat hing die niet gestopt raakte.. ik dus aan een gecorrigeerde snelheid van 45 door het rood en flits....en die truck kon ik nog zien stond met zijn voorwiel op de witte stopstreep maw zijn bumper etc stak er serieus over en anders in mijn cliooke

dus ik ben nu wel beter af denk ik dan...
                                      blijft wel stom geld natuurlijk zeker metde "feest"dagen.

overtreding met KB01.12.1975 Art. 5+61.1.1°

laatste ijking op 24/07/2009 en geldig tot 23/07/2011 ( amaai 2j ...)

Comment

• De volgende keer kun je nog proberen afremmen tot onder de 30, dan is de kans er dat je niet op de flits staat.
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Als die camion op de foto staat, dan zou ik toch eens proberen om het aan te vechten...

Je kan toch duidelijk zeggen dat je kon stoppen, maar dat je iets moest doorrijden om een ongeval met de vrachtwagen achter je te vermijden...

Wel een risk natuurlijk...

't is da dak ni weet hé dat hij er ook opstaat of ni en ik denk van ni dus ik ga da risico ni nemen...

ik dacht dat die paal altijd flitst als je door rood rijdt ook al is het aan 30 of minder....

Comment

Working...
                                          X