Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenGrr, zaterdag ook tegen de lamp gelopen...
Een tijdje achtervolgd geweest door een anonieme (Mercedec C klasse, zilvergrijs, nrplaat VES-123).. Stukje 120 gereden waar 70 toegelaten op 4 vaksbaan met middenberm, en een stuk 115 waar 50 toegelaten. Dit laatste hebben ze gelukkig laten vallen omdat die 50 onlogisch was, die staat er voor wegenwerken waar ik op dat moment al 500m gepasseerd was...
Hoe dan ook, door de mazen van het net geglipt voor mijn rijbewijs, en uiteindelijk heel vriendelijk behandeld geweest want ze konden het nog veel erger gemaakt hebben door enkel objectief te zijn..
Merci voor de opfrissing!
Comment
-
Joepie weer geflitst \o/
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audironi.
hallo heb je gelezen wat ik hier een paar bladzijdes terug schreef over dat betalen .
probeer dat is je verliest niks ermee en tis het proberen waard .
ze hebben het overal zo druk dat die klootzakken dat gewoon niet na zien of je correct betaalt.
grts en hopelijk lukt hetMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenJa, juist, die bolt hier ook rond naast de grijze Bora... Die rijdt écht veel rond, rond die werken de laatste weken/maanden (ook zonder werken).
Merci voor de opfrissing!
Zaterdag dacht ik nog "Tiens die mercedes is hier nu terug", nadat ik hem toch vlot had ingehaald thv de Gistelsestwg. Ik reed op de expressweg tussen gevangenis en de werken thv Koning Albert I laan, eerst aan 100 en vanaf de Torhoutsestwg, waar geen opritten meer zijn, ging het richting 120. Ik vond het dus al verdacht, maar was toch niet gealarmeerd. Nadien ben ik richting Loppem afgeslaan en toch nog even stevig op zijn staart heb gestampt.. Nadat ik rechts het bos was ingereden zag ik plots de blauwe lampjes en wist ik hoe laat het was...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Ondertussen net geen 4 weken geleden geflitst in Jabbeke. Reed 150+ en heb ze zien staan, wat verder 2 zwaantjes. Heb wel geen flits gezien.
Ondertussen heb ik daar nog altijd niets van ontvangen.. Begin dat maar wat vreemd te vinden. Zou ik geluk gehad hebben dat er net een vrachtwagen voor de flitser reed? Kan me dat niet echt herinneren.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Meestal, de dag nadat je zo ieys hebt gepost, ligt de boete in je busCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Mijn boete is toegekomen, 120 euros. 73 in de bebouwde.
Staat bij opmerking dat zij vaststellen dat de nummerplaten dezelfde dag geschrapt waren, blijkbaar weten ze niet dat ze op het moment van de flits ze eigenlijk al geschrapt waren, nog een geluk..
Het enige wat ze weten zijn de laatst bekende contactgegevens van de plaat, en aan de hand van de foto weten ze dat het een Personenwagen betreft. Geen andere voertuiggegevens bekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDe volgende keer kun je nog proberen afremmen tot onder de 30, dan is de kans er dat je niet op de flits staat.
idd , klopt, ben zo eens aangezet toen het nog rood was met een snelheid van 25/30. De strook naast mij had groen om in te slaan maar ik niet, flitspaal niet afgegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenWat is de nummerplaat van die Bora? Ik zal meer beginnen opletten...
Zaterdag dacht ik nog "Tiens die mercedes is hier nu terug", nadat ik hem toch vlot had ingehaald thv de Gistelsestwg. Ik reed op de expressweg tussen gevangenis en de werken thv Koning Albert I laan, eerst aan 100 en vanaf de Torhoutsestwg, waar geen opritten meer zijn, ging het richting 120. Ik vond het dus al verdacht, maar was toch niet gealarmeerd. Nadien ben ik richting Loppem afgeslaan en toch nog even stevig op zijn staart heb gestampt.. Nadat ik rechts het bos was ingereden zag ik plots de blauwe lampjes en wist ik hoe laat het was...
Ja, dat zijn wegen die ik ook vaak doe aan een te hoge snelheid... Merci voor mij wakker te schudden!
Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk BerichtenMijn boete is toegekomen, 120 euros. 73 in de bebouwde.
Staat bij opmerking dat zij vaststellen dat de nummerplaten dezelfde dag geschrapt waren, blijkbaar weten ze niet dat ze op het moment van de flits ze eigenlijk al geschrapt waren, nog een geluk..
Het enige wat ze weten zijn de laatst bekende contactgegevens van de plaat, en aan de hand van de foto weten ze dat het een Personenwagen betreft. Geen andere voertuiggegevens bekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audironi.
hallo heb je gelezen wat ik hier een paar bladzijdes terug schreef over dat betalen .
probeer dat is je verliest niks ermee en tis het proberen waard .
ze hebben het overal zo druk dat die klootzakken dat gewoon niet na zien of je correct betaalt.
grts en hopelijk lukt het
Heb ad afrit b-park (sint-pieters) richting zeebrugge hem om 9u al zien staan. Hij had een zwarte C3 aan de kant gezet denk ik. Ik ben er ook al eens onderschept.. expressweg moet je ogen op je poep hebben. Je kan er makkelijk 120bollen terwijl je er idd maar 70mag. Gelukkig ken ik de vaste brugse wagens al wat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenWat is de nummerplaat van die Bora? Ik zal meer beginnen opletten...
Zaterdag dacht ik nog "Tiens die mercedes is hier nu terug", nadat ik hem toch vlot had ingehaald thv de Gistelsestwg. Ik reed op de expressweg tussen gevangenis en de werken thv Koning Albert I laan, eerst aan 100 en vanaf de Torhoutsestwg, waar geen opritten meer zijn, ging het richting 120. Ik vond het dus al verdacht, maar was toch niet gealarmeerd. Nadien ben ik richting Loppem afgeslaan en toch nog even stevig op zijn staart heb gestampt.. Nadat ik rechts het bos was ingereden zag ik plots de blauwe lampjes en wist ik hoe laat het was...
Ik ken de VES 123 (anonieme wagen) In de winter op grote velgen met winterbanden.. carlsson type replica denk ik
Ik ken ook de XYV-.... donkerlbauwe opel corsa met donkere ruiten als flitser
en de SVZ - ... grijze opel zafira met donkere ruiten en wieldoppen. (ook flitser)
Er rijden ook zwarte golf V rond van de recherche (geen verkeerspolitie denk ik).
Dit zijn de enige die ik ken in brugge..
Je ziet dan wel eens de blauwe vectra (LPM- ) sedan passeren die veel ad politie moet zijn in de zandstraat.
Of een donkergroene golf IV variant die staat te flitsen langs de expressweg.. (brug b-park) of tussen de tunnels sint-andries / sint-michiels..
Comment
-
Trajectcontrole in Brusselse tunnels
maandag 13 december 2010, 21u32Bron: belgaAuteur: ivb AANRADEN
DELEN
BEWAAR
CORRIGEER
E-MAIL
PRINT
In de Brusselse tunnels komen er vanaf 2012 snelheidscontroles op basis van trajectcontrole. Twee tunnels op de kleine ring zijn al uitgerust met een trajectcontrolesysteem, maar de verzamelde gegevens worden voorlopig enkel gebruikt om bestuurders sneller en beter te informeren over de verkeerssituatie, zo meldt de website brusselnieuws.be.
De Leopold II- en de Rogiertunnel zijn sinds enkele weken uitgerust met een trajectcontrolesysteem. 'Aan het begin en het einde van de tunnel hangt een camera. Op die manier wordt de gemiddelde snelheid in de tunnels berekend', legt Inge Paemen van Mobiel Brussel uit. Het gaat om een proefproject dat na evaluatie in de lente van volgend jaar mogelijk uitgebreid wordt naar dertien tunnels.
Mobiel Brussel wil trajectcontrole gebruiken om de ventilatie in de tunnels te optimaliseren en om bestuurders sneller en beter te informeren via de infoborden, de radio en de website. Het Gewest wil het systeem in de toekomst ook gebruiken voor snelheidscontroles in tunnels, maar de camera's zijn daar nog niet voor geijkt.
'De privacywet verbiedt ook om de beelden te gebruiken zonder dat er een bord hangt met 'opgelet u wordt gefilmd', aldus Paemen. Maar die borden komen er, verzekert de adjunct-kabinetschef van Brussels minister van Vervoer Brigitte Grouwels (CD&V) volgens brusselnieuws.be.
Het Gewest heeft ook vijftien extra flitspalen aangekocht. Dat brengt het totale aantal palen in Brussel op 105.
damn dat 'sucks'... alweer nodeloos tijdverlies... trajectcontrole in de tunnels: alweer puur voor de centen dus
*zucht*bmw 116d sportshatch
Comment
-
Dat gaat geen kloten opbrengen . Ofwel zijn het CD-platen die er scheuren, ofwel nieuwe Belgen die in panne staan, of de hele tunnel die stil staat in de spits.
Ik geef je op een blaadje: binnen 5 jaar is het overal trajectcontrole, en binnen 10 jaar wil men ervan af want de filedruk is verdubbeld. 't is omdat hetzelfde spelletje in Nederland al gebeurd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtendamn dat 'sucks'... alweer nodeloos tijdverlies... trajectcontrole in de tunnels: alweer puur voor de centen dus
*zucht*
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat gaat geen kloten opbrengen . Ofwel zijn het CD-platen die er scheuren, ofwel nieuwe Belgen die in panne staan, of de hele tunnel die stil staat in de spits.
Ik geef je op een blaadje: binnen 5 jaar is het overal trajectcontrole, en binnen 10 jaar wil men ervan af want de filedruk is verdubbeld. 't is omdat hetzelfde spelletje in Nederland al gebeurd is
Ik ga er nog altijd vanuit dat ze trajectcontrole plaatsen om op het traject een betere doorstroom te creëren, slecht in tweede instantie is dit om de snelheid te controleren. Nu ja het vershil tussen zij die daar 50 rijden en de figuren die jij aanhaald die daar 100/120 rjden zal het gevaar/hinder misschien wel tengoede komen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
je mag er 70
kijk, in de spits wordt er natuurlijk niemand geflitst, want je staat er stil; 's nachts en 's weekends kun je er stevig doorrijden, en je doet er niemand kwaad mee: waarom er dan per se trajectcontrole hangen...
de kleine hardwerkende zelfstandige kloten ja ;-)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk ga er nog altijd vanuit dat ze trajectcontrole plaatsen om op het traject een betere doorstroom te creëren, slecht in tweede instantie is dit om de snelheid te controleren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenje mag er 70
kijk, in de spits wordt er natuurlijk niemand geflitst, want je staat er stil; 's nachts en 's weekends kun je er stevig doorrijden, en je doet er niemand kwaad mee: waarom er dan per se trajectcontrole hangen...
de kleine hardwerkende zelfstandige kloten ja ;-)
kleine binnenring NIET andere welLast edited by Metaxa; 14/12/2010, 00:44.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVerbaast me dat je het milieu niet vermeldtPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment