Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trajectcontrole gaat daar geen kloten helpen, want het is geen homogeen verkeer. Het is continu invoegen en uitvoegen, en daar een harde limiet van 70 met de trajectcontrole-doodseskaders boven je hoofd betekent dat je stevig enige acceleratie en vlotheid gaat fnuiken.

Overigens maakt het niet uit: Je schiet aan 120 de tunnels in en kan probleemloos zo hard rijden je wil, want op het einde staat net buiten de tunnel toch een rood licht dat een file veroorzaakt.

Comment

• da's niet waar hé wooter, er staan niet overal lichten, zeker niet als je bxllls binnenrijdt, en op pakweg een zaterdagmiddag of een weekdag rond middernacht (in de veronderstelling dat de tunnels nog open zijn natuurlijk) heb je zowiezo geen last van files voor lichten...
      bmw 116d sportshatch

Comment

• Op die momenten maakt het ook geen kloten uit dat je 90 rijdt... Of 110... In een tunnel steken doorgaans geen voetgangers over, laat staan dat er kruisend verkeer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Op die momenten maakt het ook geen kloten uit dat je 90 rijdt... Of 110... In een tunnel steken doorgaans geen voetgangers over, laat staan dat er kruisend verkeer is.
          ??? De laagstaande zon heeft er al in veel gevallen voor gezorgd dat ze bij het uitkomen van een tunnel achteraan in een fille rijden... Gladheid in een tunnel kan ook... je zal maar autopech hebben in een tunnel... of een ongeluk. En ja het klopt; of je nu tegen 90 of 110 zal aangereden worden, veel verschil maakt het niet. ;-)
          De volgende stap is 50km/h en 30km/h... omdat ze de 90km/h regel aan hun laars lappen. Zie maar in Leuven...
          Last edited by ; 14/12/2010, 10:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            ...Zou ik geluk gehad hebben ...?.
            Meerdere voertuigen door de radarbundel...
            Wisselen van de film...
            Fototoestel not-ready ( vb 2 overtredingen kort achter elkaar)...
            Nog aan de opstelling/uitlijning bezig ....
            Etc....

Comment

Op die momenten maakt het ook geen kloten uit dat je 90 rijdt... Of 110... In een tunnel steken doorgaans geen voetgangers over, laat staan dat er kruisend verkeer is.

exactly my point: afvoeren die trajectcontrole
              bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                Joepie weer geflitst \o/
                Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                hop, ik sta er ook weer eens op

geflitst door een bora dan nog....kut bora's
                en nog nekeer deze morgen Maar, ik ben wel optijd in de les ondanks de file door de sneeuw....

deze keer was't wel aan 190+
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

en nog nekeer deze morgen Maar, ik ben wel optijd in de les ondanks de file door de sneeuw....

190+ ?
                  Dat gaat pijn doen..

Comment

Ja dat is ene die je mag gaan uitleggen, en als de weersomstandigheden vermeld zijn (vriezen, glad, sneeuw) kun je je aan een serieus rijverbod verwachten...
                    Vanmorgen ook even de 180 gepasseerd, dus 't is niet dat ik het niet begrijp
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Gisteren weer fanmail...

81 na correctie waar 70 was toegelaten... Baan Mechelen-Leuven, 02:32 's nachts.
                      Hebben ze dan echt niets beter te doen?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Zit jij nu weer in DE?
                        Nee dat was op de opritlaan van één van m'n kastelen...
                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Die palen flitsen vanaf 1 seconde na rood. Dan nog aan 45 erdoor gaan wordt al moeilijk om te verdedigen dat je vanop 100 meter het oranje zag worden en je remmen zou mousse waren dat je niet gestopt kon raken. Idem voor de vrachtwagen achter je.

op PV staat roodtijd: 1.6 sec
                          oranjetijd:3.0sec

kzou graag die foto hebben maar da zal ni mogen zekers? Want das alleen als jeniet akkoord gaat..

Comment

• Je mag altijd aan de politiepost vragen of ze de foto kunnen laten zien.

Ga je niet wijzer van worden. Je totale tijd dat je wist dat je moest stoppen was 4,6 seconden. Ervan uitgaande dat je 1 seconde reactietijd had, bleef er nog 3,6 seconden over om tegen minder dan 30 km/u te passeren. Dus perfect haalbaar aan 90km/u...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                              190+ ?
                              Dat gaat pijn doen..

Aan uw tempo zou ik toch de aanschaf van een coyote overwegen?
                              (of heb je die al?)

Comment

• Heeft er trouwens iemand een idee..

Ben in maart langs de kant gezet, dag nadien verklaring moeten gaan afleggen op pv. Er is mij een kopie beloofd maar nooit niets gezien?

Wil dat iets zeggen? Is dat een 'procedurefout indien ik toch ooit voor de rechtbank moet komen? Of kan dat zijn dat het toch gesepondeerd is aangezien het nog niet duidelijk was of ze me echt iets konden maken..

Comment

• Dat betekent "just niks".

De bestemming van een PV is namelijk nooit de verdachte, maar het parket .

Begrijp wel niet waarom de agent die je het verhoor afnam niet gewoon een tweede printje of kopie maakte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                                    Aan uw tempo zou ik toch de aanschaf van een coyote overwegen?
                                    (of heb je die al?)
                                    mijn pa gebruikt hem, hij is nog straffer dan ik :') (tot deze morgen dan toch)
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                      Meerdere voertuigen door de radarbundel...
                                      Wisselen van de film...
                                      Fototoestel not-ready ( vb 2 overtredingen kort achter elkaar)...
                                      Nog aan de opstelling/uitlijning bezig ....
                                      Etc....
                                      Nog altijd niets. Ik begin al hoop te krijgen
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Dat betekent "just niks".

De bestemming van een PV is namelijk nooit de verdachte, maar het parket .

Begrijp wel niet waarom de agent die je het verhoor afnam niet gewoon een tweede printje of kopie maakte.
                                        Versta dat ook nt.. nuja.. agent had me toen gezegd dat deze asap ging worden opgestuurd.. enja.. tot op heden weten we van niets. gohja, zullen zien. Is het opeens juni dan zal dat wel weg zijn

Comment

• Gecorrigeerde snelheid: 71km/u; toegelaten snelheid: 70km/u.

Die 1km/u wringt toch wel. En dan nog door een vaste flitser.. Dom dom...
                                          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Working...
                                          X