Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze heeft dus nog tijd om te sparen lol. Is het nog steeds zo dat ze verjaren na 1 jaar? Anders doe je de laatste maanden gewoon de deur niet meer open :p
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
      Ze heeft dus nog tijd om te sparen lol. Is het nog steeds zo dat ze verjaren na 1 jaar? Anders doe je de laatste maanden gewoon de deur niet meer open :p
      Wishfull thinking ...

Comment

• wishful (1 l geen 2 btw :-))thinking over de verjaring of over het niet openen van de deur? :p
        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

wishful (1 l geen 2 btw :-))thinking over de verjaring of over het niet openen van de deur? :p
          Openen van de deur vermoed ik. Je kan perfect, binnen de verjaringstermijn (die kan worden "verlengd" tot maximum 2 jaar) worden veroordeeld zonder ooit je deur te openen.
          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
            Ik heb deurwaarder aan m'n deur gehad met mijn oproeping voor rechtbank.
            81 (gecorrigeerd) waar ik 50 mocht..

Iemand idee waar ik me kan aan verwachten? / Wat ik eventueel moet zeggen?

het hangt er vanaf, mijn beste. betaal je liever, of ga je liever eens met de fiets naar het werk? als je wilt blijven rijden, dis je maar een verhaaltje op waaruit blijkt dat je professionneel niet zonder auto kunt.

kun je ook niet zeggen dat je grootmoeder op de spoed lag of zo?
            bmw 116d sportshatch

Comment

• Onze blauwe vrienden stonden daarnet in de Kroonlaan in Elsene:

----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

U nederig opstellen en uw fout toegeven, 't is het enige wat helpt.

Ik heb ooit 93 gecorrigeerd gehad waar ik 50 mocht; resultaat was 15d rijverbod en 100 EUR boete uitgesproken waarvan de helft voorwaardelijk (dus uiteindelijk te betalen was iets van een 500 EUR).
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• boete betalen en hopen dat ze u tijdens de termijn dat ge geen rijbewijs hebt u niet terug klissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                    boete betalen en hopen dat ze u tijdens de termijn dat ge geen rijbewijs hebt u niet terug klissen

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

ik zou mij rustig houden en fout toegeven en proberen verzachtende omstandigheden in het leven te roepen ( blanco bewijs van goed gedrag en zeden, weinig tot geen boetes, ..)
                      als je rechtsbijstand hebt kan je vrij tegen je advocaat spreken en die moet het dan maar vertalen in de rechtbank

Comment

• Motherfucker, mijn eerste flitsboete is een feit Bredabaan, vlak voor Peerdsbos Brasschaat, grijzen auto langs de kant. De clue is, heel ons inlinehockeyploeg is daar gepasseerd, maar ze hadden mijne gsmnummer ni... Pffff, 'k schat da'k tussen de 90 en de 100 reed op de kilometrik, ge moogt daar 70. Quanta costa ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                          Motherfucker, mijn eerste flitsboete is een feit Bredabaan, vlak voor Peerdsbos Brasschaat, grijzen auto langs de kant. De clue is, heel ons inlinehockeyploeg is daar gepasseerd, maar ze hadden mijne gsmnummer ni... Pffff, 'k schat da'k tussen de 90 en de 100 reed op de kilometrik, ge moogt daar 70. Quanta costa ongeveer?

Hier kan je het berekenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igor Bekijk Berichten
                            pummel?
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

hoelang heb je daar op moeten wachten? vriendin is ettelijke maanden geleden ook zwaar geflitst geweest en moet ook naar de rechtbank waarschijnlijk...128 waar ze 70 mocht aan de werken op de E40.

Vrij snel erachter PV gekregen ivm snelheid maar daarna niets meer... heeft ze chance of komt het wel nog achter? :p
                              keer je het pv thuiskrijgt heb je bingo. Normaal voordat het een jaar geleden is krijg je het normaal te horen, 10a11maand. Mijn overtreding was vorig jaar laatste weekend van januari, nu 27dec deurwaarders hier, 10februari rechtbank.. dusja..

Zal me nederig opstellen, rijverbod aanvaarden. ben wel zelfstandige en heb de wagen nodig. zal inderdaad waarschijnlijk 8dagen rijverbod zijn, op te nemen wanneer ik wil,
                              het voorziene traject

1) rijbewijs gaan afgeven
                              2) vliegtuig nemen voor 8dagen op reis
                              3)rijbewijs weer ophalen
                              4) nadat de reis betaald is en er nog iets over is ga ik de boete betalen, (schijnt dat je daar nog bijna een jaar de tijd voor hebt?)

Nuja, ben ook rechtsbijstand verzekerd, advocaat zal wel kijken voor de beste oplossing..

zowiezo, wie z'n gat brand moet op de blaren zitten hé..
                              (je kan natuurlijk wel op een kussentje gaan zitten..) )

Comment

• btw,

politie regio brugge heeft inderdaad een nieuwe onderscheppingsbora!! potverdikke toch, zilvergrijze op wieldeksels, heb hem daarnet aan het werk gezien!

wel nr plaat niet gezien, was in tegengestelde richting op expressweg..
                                Die staat toch nog niet in het flitsservice bestand?

Dringend eens op zoek gaan naar een foto..

Comment

btw,

politie regio brugge heeft inderdaad een nieuwe onderscheppingsbora!! potverdikke toch, zilvergrijze op wieldeksels, heb hem daarnet aan het werk gezien!

wel nr plaat niet gezien, was in tegengestelde richting op expressweg..
                                  Die staat toch nog niet in het flitsservice bestand?

Dringend eens op zoek gaan naar een foto..
                                  Link me want er rijden vele grijze Bora's rond in Brugge

Comment

een jaar

een jaar? je weet toch wel eerder of je geflitst bent of niet, mag ik hopen?

zoniet kun je bv een jaar lang voorbij dezelfde flitser passeren, in de veronderstelling dat daar niets staat, en dan plots de ene na de andere boete krijgen...
                                    bmw 116d sportshatch

Comment

Die staat toch nog niet in het flitsservice bestand? .
                                      Initiëel is het de bedoeling dat we enkel de flitswagens in de lijst zetten, maar in de loop der jaren zijn daar de videowagens bijgekomen, en de anonieme voertuigen van de WPR. Hoofdzaak is dat deze gebruikt worden voor de verkeerszaken, het is niet onze bedoeling om de anonieme voertuigen van de recherche op te lijsten voor publieke verspreiding. Als een voertuig meermaals gespot wordt tijdens verkeersactie's, gaan we natuurlijk proberen die op te nemen. Hetgeen je op fs.be ziet, is slechts een fractie van het totaal aantal foto's en info die we tesamen hebben, soms is het even snuffelen om een voertuig op te zoeken dat bv. vroeger door de Recherche gebruikt werd, en, nu overgegaan is naar de Verkeersdienst van een zone. Ik heb persoonlijk 4 grijze Bora's in mijn archief, die ik niet kan verwijzen naar een bepaalde zone, wie weet zit'm er wel bij tussen.
                                      Dus, laat maar komen alle relevante info, dat maakt de puzzel er minder moeilijk op. We zijn nog altijd trots op het feit dat de politie zelf onze lijst als "de meest up-to-date" lijst bestempelt. Ik ken zone's waar een foto van het eigen flitsvoertuig in de refter hangt, of zoals het in het verleden al gebeurd is, nml. dat de politie onze foto's zelf gebruikt in hun eigen brochure. Maar we wijken af ... ne Bora dus, k'zal er naar uitkijken.

Comment

• Iemand die met zekerheid weet wanneer ze de boete opsturen naar België als je in Frankrijk geflitst bent?

Ik dacht (niet zeker) dat ze het net over de grens altijd zullen opsturen maar als het veel verder is in Frankrijk ze dat 9/10 niet zullen opsturen??

En wat indien je uw boete van het buitenland niet betaalt, moet je dan voor de rechtbank komen en dewelke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                          Iemand die met zekerheid weet wanneer ze de boete opsturen naar België als je in Frankrijk geflitst bent?

Ik dacht (niet zeker) dat ze het net over de grens altijd zullen opsturen maar als het veel verder is in Frankrijk ze dat 9/10 niet zullen opsturen??

En wat indien je uw boete van het buitenland niet betaalt, moet je dan voor de rechtbank komen en dewelke?
                                          Reeds 2x geflitst door die flitskasten in Metz en nooit iets van gehoord. Was vorig jaar en 2 jaar geleden.

Comment

Working...
                                          X