Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Daarstraks stond de toyota te flitsen aan electriciteitscabine in Haasrode, richting Brussel op E40.
    Ze hebben dus hun nieuwe digitale radar. Hij is helaas te groot voor achter dat kilometerbordje te plaatsen (zoals ze bij het vorige flitstoestel deden). Hij stond nu opgesteld aan het einde van de boompjes met een aantal takken opgeplakt Echt hilarisch zicht

Comment

Daarnet zag ik dat ze hier een straat verder hun flitskast aan het opzetten waren (baan van 70), achter een boom, de auto een stuk verder serieus verstoken. Was echt compleet niet te zien als je van de andere richting kwam.

Wat ik een halfuur later dus ook deed Gelukkig wist ik het, traagjes er voorbij, teruggeschakeld naar 2de en *vrooaaaappp*
      Flikken hadden hun raampje open

Hopelijk ben ik nu niet geflitst door het optrekken

Comment

Vandaag stond er een Peugeot te flitsen op de baan tussen Hoogstraten en Rijkevorsel, was eigenlijk al van ver zichtbaar maar toch nog behoorlijk moeten remmen.

In regio Hoogstraten-Rijkevorsel hebben ze precies wel vrij veel flitskarren.

Peugeot break
        Ford Focus vorige generatie
        Skoda Superb

Comment

De Focus is van PzVoorkempen , de Skoda van PzNoorderkempen.
          De Peugeot break is me zo direct niet bekend, maar ik heb een vermoeden dat PzVoorkempen er een 2°de flitskar bijheeft, als ik afga op de talrijke meldingen van de laatste weken zit die kans er dik in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
            De Focus is van PzVoorkempen , de Skoda van PzNoorderkempen.
            De Peugeot break is me zo direct niet bekend, maar ik heb een vermoeden dat PzVoorkempen er een 2°de flitskar bijheeft, als ik afga op de talrijke meldingen van de laatste weken zit die kans er dik in.
            Het is dit type break als ik me niet vergis

Comment

Weet er iemand of de flitspaal op de E17 komende van Moeskroen richting Kortrijk in werking is?

Ben er gisterenavond iets te snel gepasseerd en veel te laat opgemerkt. Maar ben niet zeker of ik een flits heb zien afgaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                Weet er iemand of de flitspaal op de E17 komende van Moeskroen richting Kortrijk in werking is?

Ben er gisterenavond iets te snel gepasseerd en veel te laat opgemerkt. Maar ben niet zeker of ik een flits heb zien afgaan.
                Ja ,

Misschien had je geluk en was het filmrolletje op zijn einde

Comment

Laat ons hopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Ja ,

Misschien had je geluk en was het filmrolletje op zijn einde
                    Ijdele hoop, t'is een digitale.

Comment

Heb nochtans geen flits gezien denk ik, en het was al donker dus het zou toch zeker moeten opgevallen zijn? Afwachten dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                        Heb nochtans geen flits gezien denk ik, en het was al donker dus het zou toch zeker moeten opgevallen zijn? Afwachten dus.
                        Digitaal geeft geen flits dacht ik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Ah oei, wist ik niet!

Dan hang ik er zeker aan.

Comment

Werken op de E17 thv Kruishoutem zijn blijkbaar gedaan en de inhammen in de middenberm zijn daarmee ook verdwenen. Iemand weet of ze op andere plaatsen staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Digitaal geeft ook een flits. Met een CCD sensor kan je wel wat foetelen, maar je kan er niet dergelijke wonderen mee verrichten. Belichting is nog altijd nodig, en als er niet genoeg omgevingslicht is moet een flitser bijkomend licht geven.

Comment

Ik ben tegen vandalisme.

Maar daar ga ik straks toch een flesje Westvleteren 12 voor opendoen

Comment

Net een brief aangekregen uit nederland, geflitst op 29 juli tege 62 (in zone 50).

Hoewel ik totaal niet in Nederland ben geweest de laatste maanden
                                  Echt bizar tenzij ik dement begin te worden...

Er onderuit komen zal allicht toch geen succes hebben, en niet betalen zal ook niet werken vrees ik...

Comment

gij zijt dus van plan een boete te betalen waarbij geen bewijs is dat het jou auto was?
                                    misschien is iemand met uw nummerplaten/auto een uitstapje gaan doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Net een brief aangekregen uit nederland, geflitst op 29 juli tege 62 (in zone 50).

Hoewel ik totaal niet in Nederland ben geweest de laatste maanden
                                      Echt bizar tenzij ik dement begin te worden...

Er onderuit komen zal allicht toch geen succes hebben, en niet betalen zal ook niet werken vrees ik...
                                      Als jij een voet buiten zet, zit je toch al in Nederland?

Jou vrees is gegrond.......eh.......vrees ik.....
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                        gij zijt dus van plan een boete te betalen waarbij geen bewijs is dat het jou auto was?
                                        misschien is iemand met uw nummerplaten/auto een uitstapje gaan doen
                                        Als hij DAT al nietmeer zou weten op 21 jarige leeftijd....
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                        X