Ik ben wellicht vandaag ook gepakt tegen 85 of mss 89 in een zone 70. Als je afrit Vilvoorde neemt op de E19 kom je een 2x2 baan terecht en daar stond een corsa te flitsen... Het heeft niet direct veel met veiligheid te maken op die baan denk ik... Geen huizen, geen zijstraten, geen spelende kindjes... Het zou gerust een baan van 90km/u kunnen zijn... Achja... Ik kan maar hopen dat ze pas flitsen van een hogere snelheid zeker? Of doen ze dat niet? Op die baan is het wellicht kassa kassa als die daar een paar uurtjes staat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Op de A12 richting nederland hebben ze een nieuwe flitslocatie gevonden. Eerst stonden ze in de middenberm beetje voor de afrit van hoevenen. Nu staan ze na de afrit van de leugenberg met de auto achter de geluidsschermen en enkel een camera in de berm.BMW X5 45e
Comment
-
Deze morgen E40 Kust Brussel,
Ik was net Beernem voorbij wanneer de melding kwam op q-music;
Flitser oostkamp E40 Kust Brussel..
Iemand een idee waar die juist stond? Want op de gebruikelijke bekende plaatsen als in de inham of na de geluidsmuur / Brug heb ik niet gezien..
Ondertussen wacht ik 'bang' af
Comment
-
Vanochtend denk ik dat ik op de A12 net voor Leugenberg, richting Nederland, een flitser gezien heb.
Er stond daar een wagen bovenop een brug met vlak ernaast precies een flitstoestel. Heeft iemand dat nog opgemerkt?
Is het mogelijk dat ze daar stonden te flitsen, of heb ik iets anders gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenVanochtend denk ik dat ik op de A12 net voor Leugenberg, richting Nederland, een flitser gezien heb.
Er stond daar een wagen bovenop een brug met vlak ernaast precies een flitstoestel. Heeft iemand dat nog opgemerkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenVanochtend denk ik dat ik op de A12 net voor Leugenberg, richting Nederland, een flitser gezien heb.
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenIk heb die locatie toch op de radio gehoord deze morgen. Dus is de kans niet onbestaande dat het om een flitser ging...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Het is de brug van de Luithagen die hier bedoeld wordt, daar stond de snoodaard. Dat is een klassieke vaste stek omdat er vrij kan geparkeerd worden naast de rijbaan bovenop de brug. Flitsvoertuig staat dan gewoon bovenop de brug geparkeerd, statief + batt netjes voor/achter de wagen op de snelweg gericht. Brug van Legrelle-laan, op Antwerpen Zuid, ook oppassen, daar doen ze net hetzelfde en totaal onzichtbaar in jouw rijrichting. Foto's volgen.
Comment
-
'T is niet meer leuk
Vandaag ontvangen tussen mijn papieren :
12/02/2011 om 13u51
Gullegemstraat in Wevelgem
Huisnummer 146
Rijrichting Wevelgem
Zone 50 km/uur
Gemeten snelheid = 62 km/uur
Gecorrigeerde snelheid = 56/km uur
50€ boete
12/02/2011 om 14u08
Gullegemstraat in Wevelgem
Huisnummer 146
Rijrichting Gullegem
Zone 50 km/uur
Gemeten snelheid = 62 km/uur
Gecorrigeerde snelheid = 56 km/uur
huisnummer 146
50€ boete
In 20 minuten tijd 2 maal prijs op dezelfde plaats aan dezelfde snelheid ...
Wat the fuck : die zetten hen langs den andere kant ofzo , of flitsen ze u nu voor en achteraan ???
+ nog 1 tje :
18/02/2011
Heulestraat in Wevelgem
Huisnummer 105
Rijrichting Heule
Zone 50 km/uur
Gemeten snelheid = 65km/uur
Gecorrigeerde snelheid = 59 km/uur
Boete zat er nog niet bij , maar is ook 50 € zeker ?
'T is niet meer leuk
Comment
-
rofl toere
tja, lotusjes gaan graag hardCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenToere
Hebde gij ne coyote?
Is wel altijd in zone 50 , duidt een Coyote deze bemande controle's ook aan?
( teller staat op 8 dit jaar met deze 3 erbij en ik heb nog 1 tegoed )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenrofl toere
tja, lotusjes gaan graag hard
Comment
-
aiiii dieselkoppel
normaal geeft een coyote dat toch aan? vraag is natuurlijk of er op die plek veel coyotes passeren natuurlijk...
Vandaag ook post gekregen trouwens :/Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Toere
Ze flitsen idd al heel lang vooraan en achteraan hoor... Mijn eerste vooraan is ondertussen al 5 jaar geleden of zo
En koop u een coyote of pak die van mij over, dan gebruik ik mijn icoyote...
Duidt een Coyote zo een bemande camera's aan , neen zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Want jij hebt in de heenweg niet gezien dat je geflitst bent en ging hem dus ook niet gemeld hebben...
.
Ik weet wanneer het gebeurd is hoor , ik was redelijk gejaagd ... gelukkig was het maar aan zo een snelheid
Ben echt benieuwd waar het was , subiet eens gaan kijken .
Comment
-
Ook al ben je nooit 100% zeker met zo'n coyote, in uw geval zal dat zeker wel 'n goede investering zijn hoor Toere!
Je bent dit jaar nu al een aantal keer gepakt, met uwe coyote ging dat in het slechtste geval maar de helft zijn. Dan spreken we al over een goede zaak hé..
Ofwel 't meest gemakkelijke: rustiger rijden hé
Ik moet (als student) zelf m'n boetes betalen en rij binnen de bebouwde kom nooit sneller dan 60 op teller. Op die manier ben ik nooit geflitst héLast edited by DJ Oli; 03/03/2011, 19:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten@ toere,
Ge rijdt wel constant als ge geflitst wordt (62-62 en 65 ) , dus dat verdient een pluim !
Het boetefonds is al één van uw vaste begunstigden zeker
Gelukkig dat ze u nog nooit hebben gepakt aan +200 km/uur , of ge mocht ne nieuwe fiets kopen
Chanse doe ik nooit geen 200
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWeet je wat mijn vrouw daarstraks zie toen ik het haar vertelde :
Gelukkig dat ze u nog nooit hebben gepakt aan +200 km/uur , of ge mocht ne nieuwe fiets kopen
Chanse doe ik nooit geen 200
mietje!bmw 116d sportshatch
Comment
Comment