Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Ze staan momenteel in de brugseweg (baan parallel aan de ring) in Sint-Jan richting de brug van de A19.
Ik had hem al van ver gezien in tegenovergestelde richting en gemeld in de juiste richting.
Ik ben toen nog speciaal gedraaid om hem in de andere richting ook op de coyote te melden (aangezien coyote nog zo innovatief niet is om dat onmiddellijk in beide richtingen in hun systeem te krijgen).
Dus mooi 45-50 gereden en ik zag een zwarte BMW E46 met nieuwe nummerplaat (1-A...-...) met bijhorende jonge knaap snel op me afkomen.
Haalt hij me niet net in als ik de groene corolla passeer?!
Ik hoop nu maar 1 ding en dat is dat ik de boete niet in de bus krijg voor een overtreding van (zeker 70-80 km/u) de andere bestuurder...
Of kan dat niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenZe staan momenteel in de brugseweg (baan parallel aan de ring) in Sint-Jan richting de brug van de A19.
Ik had hem al van ver gezien in tegenovergestelde richting en gemeld in de juiste richting.
Ik ben toen nog speciaal gedraaid om hem in de andere richting ook op de coyote te melden (aangezien coyote nog zo innovatief niet is om dat onmiddellijk in beide richtingen in hun systeem te krijgen).
Dus mooi 45-50 gereden en ik zag een zwarte BMW E46 met nieuwe nummerplaat (1-A...-...) met bijhorende jonge knaap snel op me afkomen.
Haalt hij me niet net in als ik de groene corolla passeer?!
Ik hoop nu maar 1 ding en dat is dat ik de boete niet in de bus krijg voor een overtreding van (zeker 70-80 km/u) de andere bestuurder...
Of kan dat niet?
Btw hoe snel duurt het om de 'flitser' te herladen voor een volgend shot ? (afgezien van die 2 ingerekende shots bij 1 registratie, als dat al klopt ten minste)・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVandaag opnieuw ... in beide richtingen; ik reed richting Kortrijk en 't was gewoon NIET te zien. Auto stond in de andere richting en de kast stond tussen bergjes aarde weggemoffeld.
Nooit zo blij geweest dat ik een Coyote hadOorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenAnyway, zondagmorgen (gisteren) richting oprit E403 aant rijden en, ja hoor, ze stonden daar terug. Watch it!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichtenc/p
Ja man, daarnet 1 van de nieuwe anonieme BMW's achter mij gehad op de E40... Hebben mij zeker een halfuur gevolgd (nam expres afrit Beernem en hier en daar paar straten)...
Moeten die mannen je tegenhouden of mogen zijn hun vaststellingen omgieten in PV zonder mij staande te houden of enig signaal van 'vaststelling' te tonen?
Kwam de E40 opgereden met de Rallye in Brugge (lang leve die lange, scherpe bocht) aan 160 en direct van het rechter rijvak naar links geknald en dan, al bumperklevend, die mannen aan 180 ofzo voorbij gestoken.
Fuckklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
HAHAHahahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenWaar ergens stonden ze?Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk BerichtenVorige vrijdag op A19 Ieper-Kortrijk ter hoogte van Moorsele/Wevelgem.
Er zijn werken (wss al genoeg op de radio gehoord ondertussen) en er is daar een 'inkeping' in de nieuwe middenberm. Er stond een mega-huge-flitsding met een donkergrijze Avensis. Je kon het onmogelijk zien van op afstand.
Ik passeer er dagelijks en rij altijd de correcte 70 (of net dat ietsje erboven dan) maar vrijdag had ik wat haast (ging afspraak missen) ...
Anyway, zondagmorgen (gisteren) richting oprit E403 aant rijden en, ja hoor, ze stonden daar terug. Watch it!!・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichtenc/p
Ja man, daarnet 1 van de nieuwe anonieme BMW's achter mij gehad op de E40... Hebben mij zeker een halfuur gevolgd (nam expres afrit Beernem en hier en daar paar straten)...
Moeten die mannen je tegenhouden of mogen zijn hun vaststellingen omgieten in PV zonder mij staande te houden of enig signaal van 'vaststelling' te tonen?
Kwam de E40 opgereden met de Rallye in Brugge (lang leve die lange, scherpe bocht) aan 160 en direct van het rechter rijvak naar links geknald en dan, al bumperklevend, die mannen aan 180 ofzo voorbij gestoken.
Fuckklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Hopelijk blijft je brievenbus leeg・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenDat is niet in het deel waar je maar 70 mag toch hé?
Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichtengeen Coyote ?
Comment
-
Ik ontvang hier een onmiddelijke inning waarop staat
max. toegelaten snelheid: 70km/u
gemeten snelheid: 76km/u
boete: 50 euro
nochtans als ik op deze site
bij gemeten snelheid 76km/u invul dan kom ik uit op 70km/u na de marge en dus geen boete.
wat is dit?? is die marge dan weggevallen misschien? de gemeten snelheid is 76? wat hier mee doen? tijdstip klopt ook al niet.
en kan ik die foto opvragen zonder dat risico inhoud op extra kosten of rechtbank?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenIk ontvang hier een onmiddelijke inning waarop staat
bij gemeten snelheid 76km/u invul dan kom ik uit op 70km/u na de marge en dus geen boete.
wat is dit?? is die marge dan weggevallen misschien? de gemeten snelheid is 76? wat hier mee doen? tijdstip klopt ook al niet.
en kan ik die foto opvragen zonder dat risico inhoud op extra kosten of rechtbank?
Wie heeft er antwoord op de vraag van de foto? Dit zou ik ook wel eens willen weten :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenIs bij de gemeten snelheid van 76km/h al geen marge afgetrokken?
Wie heeft er antwoord op de vraag van de foto? Dit zou ik ook wel eens willen weten :-)
Comment
-
Vanochtend rond 8h30 stond er een zwarte Vectra te flitsen op de E34 Eindhoven-Antwerpen, rechts van de weg naast de vangrail onder de brug thv Turnhout-Centrum.
Op de ring in Turnhout stond de Peugeot aan het begin van de brug over de spoorlijn. Heeft er een groot deel van de voormiddag gestaan.
Comment
-
Begin februari heb ik een gelijkaardige boete in de bus gekregen...
Bij mij was de gemeten snelheid ook 76 km/u, waar je 70km/u mocht rijden.
Mijn 'echte' snelheid was 82km/u. Als je dit ingeeft op de site dan klopt die 76km/u wel.
Vond die 50euro boete wel wat overdreven...maar ik reed te snel...
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenIk ontvang hier een onmiddelijke inning waarop staat
Comment
-
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Ik ben hier ook gepasseerd aan 70+ , maar werd nochtans door iedereen voorbijgestoken. In het vervolg best Cruise Control op 78 oid.
Bij wegenwerken zie ik trouwens nooit een kat. Op welk uur ik ook voorbij werken rijd, ze zitten altijd in hun pauze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk word altijd ongemakkelijk als ik in deze thread lees waar ze allemaal stonden
En blijkbaar staan ze deze morgen al heel vroeg op de E403 tussen Lichtervelde en Ardooie. Ik heb ze wel niet gezien. Ik reed wel richting Brugge aan +/- 100km/h... Geen strobo in mijn achterruit gezien, dus hopelijk enkel richting Kortrijk.
Comment
Comment