Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisterenochtend, 8u, N31 Brugge-Zeebrugge ... vlak voorbij de afrit naar Blankenberge is er een brug, daaronder stond, onzichtbaar voor verkeer in die richting, een driepekkel ...

Gemeld via de Coyote; maar toen ik in m'n achteruitkijkspiegel keek was het precies een stroboscoop die afging, de één na de ander stond erop

Lelijke plaats om geflitst te zijn, de meeste rijden daar nog 120 of sneller
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• met al die camera's tegenwoordig... op de duur is de lol van het cruisen op de autobahn ook wel af... in de golden nineties, toen de beurzen nog stijl omhoog gingen en er niet zoveel camera's waren... dat waren de tijden... nu is't continu op je hoede zijn en de bermpjes in 't oog houden... :-/
      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
        met al die camera's tegenwoordig... op de duur is de lol van het cruisen op de autobahn ook wel af... in de golden nineties, toen de beurzen nog stijl omhoog gingen en er niet zoveel camera's waren... dat waren de tijden... nu is't continu op je hoede zijn en de bermpjes in 't oog houden... :-/
        ²²²²²

Comment

• en 't ergste is: in de golden nineties was ik een tiener, toen belegde ik niet op de beurs en had ik geen rijbewijs :´-(
          Last edited by koenvj; 21/04/2011, 23:13.
          bmw 116d sportshatch

Comment

• Ik mag nu zelf maar beginnen rijden, veel lol zal er dus ook niet meer aan zijn, en het zal er niet op verbeteren met die traject controles. Kzie het nog gebeuren dat ze een gps chip in uwen auto plaatsen dat ze constant uw snelheid meten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Die staat daar idd al minstens een jaar of 2-3 denk ik.

Eerste keer dat ik die zag was schrikken, dat wel
              Ow, dan moet ik die toch een paar keer gemist hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                Ik mag nu zelf maar beginnen rijden, veel lol zal er dus ook niet meer aan zijn, en het zal er niet op verbeteren met die traject controles. Kzie het nog gebeuren dat ze een gps chip in uwen auto plaatsen dat ze constant uw snelheid meten

schouppe krijgt alleszins nooit mijn stem.

ma bon, ons wegennet is tegenwoordig zodanig verzadigd dat het overdag zowiezo weinig uitmaakt. morgen doe ik voor de afwisseling op de middag brussel brugge brussel voor een of andere vergadering; benieuwd hoelang dat partijtje E40 aanschuiven deze keer gaat duren....
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Ik dacht vanavond een bliksemflits gezien te hebben met al die onweerswolken voor mij.
                  Helaas, voor ik het besefte was het te laat. Op de E19 richting Brussen, net voor afrit Rumst.
                  Normaal kijk ik altijd tussen de inhammekes, deze keer te druk naar 't verkeer aan't kijken en PATS.
                  't Zal kantje boordje worden vrees ik. Teller hing tussen 160 en 170, en dat terwijl ik net van de rechtbank kom
                  Coyote had 'em niet gemeld... Pff, ne mens begint zich dan af te vragen waarom hij nog verder zou betalen....

Comment

• Nadeel van Coyote is dat het gebruikers gebaseerd is, iemand moet de eerste zijn...

En die eerste moet dan ook de moeite nemen om effectief rond te kijken en te melden. Ik denk dat er velen zijn die dat ding kopen met de gedachte dat dat allemaal vanzelf bolt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Nadeel van Coyote is dat het gebruikers gebaseerd is, iemand moet de eerste zijn...

En die eerste moet dan ook de moeite nemen om effectief rond te kijken en te melden. Ik denk dat er velen zijn die dat ding kopen met de gedachte dat dat allemaal vanzelf bolt.
                      Fak, was ik die auto niet voorbij gegaan, had ik 'em gezien, want achter mij regende het flitsen opeens.
                      Ik heb dan wel plichtsbewust de radar gemeld.

Comment

• Als de teller werkelijk tussen 160 en 170 hing is er geen probleem ivm uw rijbewijs, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Als de teller werkelijk tussen 160 en 170 hing is er geen probleem ivm uw rijbewijs, toch?
                          Feit is dat ik op zomerrubber een quasi juiste teller heb.
                          Dus als 'ie effectief òp 170 stond, dan heb ik wel een probleem, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Feit is dat ik op zomerrubber een quasi juiste teller heb.
                            Dus als 'ie effectief òp 170 stond, dan heb ik wel een probleem, toch?
                            170 kan nog NET ok zijn, als je er de 6% tolerantie aftrekt die ze hanteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              170 kan nog NET ok zijn, als je er de 6% tolerantie aftrekt die ze hanteren.
                              Is dat een tollerantie die ze er zowiezo vanaf trekken? Of is dat geval per geval, en kan dat percentage ook minder zijn dan 6%? Of trekken ze zowiezo 6% af àls ze er iets vanaf trekken?
                              Dan kan 170 nog net ok zijn idd. Gewoon geen invordering van't rijbewijs, da's al wat ik hoop! En geen politierechtbank.
                              Want moet nog aan mijn 21 dagen invordering beginnen

Comment

• -100km/u = 6km/u marge
                                +100km/u = 6% marge

Dus 170km/u gemeten is dan 159,8km na correctie.
                                Dan mag je blij zijn...

Mvg

Comment

• Vandaag ook fucking veel chanse gehad

Ik was met de Lotus op weg naar Avelgem (zoon was daar aan het voetballen ) en van in Zwevegem zat ik achter 2 moto's ... snelheid was redelijk vlot , en iets verder hebben ze een groot nieuw rondpunt aangelegd waar de moto's dus ook naar rechts moesten net zoals ik en de snelheid ging redelijk goed omhoog ( denk toch al 150 km/ uur) toen ik plots een flitscamera zag staan
                                  Toere in de remmen , en terwijl ik 2 maal een flits zag afgaan voor de bikers heb ik de camera gepasseerd aan 70 km /uur ( je mocht 70 )
                                  Fieuw heb were geluk

Camera kan daar nog niet lang staan denk ik , alhoewel het een tijd geleden is dat ik daar nog geweest ben.

Comment

• Toere jong, echt, aan het ratio dat gij ze spaart had ge al lang een Coyote kunnen hangen + abonnement van 2 jaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Vandaag ook fucking veel chanse gehad

Ik was met de Lotus op weg naar Avelgem (zoon was daar aan het voetballen ) en van in Zwevegem zat ik achter 2 moto's ... snelheid was redelijk vlot , en iets verder hebben ze een groot nieuw rondpunt aangelegd waar de moto's dus ook naar rechts moesten net zoals ik en de snelheid ging redelijk goed omhoog ( denk toch al 150 km/ uur) toen ik plots een flitscamera zag staan
                                      Toere in de remmen , en terwijl ik 2 maal een flits zag afgaan voor de bikers heb ik de camera gepasseerd aan 70 km /uur ( je mocht 70 )
                                      Fieuw heb were geluk

Camera kan daar nog niet lang staan denk ik , alhoewel het een tijd geleden is dat ik daar nog geweest ben.
                                      Is dat ook niet de baan richting Moen? Die paal staat er al zeker een jaar en redelijk opvallend zelf. Vind ik nogal dom geflitst alé voor die bikers. .
                                      Die rondpunt vind ik wel een serieuze verbetering met vroeger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Toere jong, echt, aan het ratio dat gij ze spaart had ge al lang een Coyote kunnen hangen + abonnement van 2 jaren
                                        Ben niet geflitst he

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        Is dat ook niet de baan richting Moen? Die paal staat er al zeker een jaar en redelijk opvallend zelf. Vind ik nogal dom geflitst alé voor die bikers. .
                                        Die rondpunt vind ik wel een serieuze verbetering met vroeger.
                                        Yep is daar , was al lang geleden dat ik daar nog had gepasseerd dus wist niet dat er daar een paal stond ... en die bikers zeker niet
                                        Rondpunt is zeker veel beter , en via het rondpunt naar links , langs het water kun je lekker knallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Ben niet geflitst he

Yep is daar , was al lang geleden dat ik daar nog had gepasseerd dus wist niet dat er daar een paal stond ... en die bikers zeker niet
                                          Rondpunt is zeker veel beter , en via het rondpunt naar links , langs het water kun je lekker knallen
                                          Langs het water kan je zeker hard gaan en nu dat ze die bomen daar gerooid hebben heb je een nog groter traagheidsgevoel.

Hoe hard gingen die bikers op het moment dat ze geflitst waren? toch geen 150 hoop ik?

Dat baantje richting Moen vind ik heerlijk om te rijden. Mooi bochtig en toch kan je snelheid houden, dan kan je naar links naar Anzegem en rechts naar Moen. Ik vind het heerlijk om die bocht(moen) vol te nemen zonder over die kasseien te gaan, vlak naast die vangrail

ps: er staat ook een flitspaal in de omgekeerde richting alé gow ajt nog nie wist. Ik vind die tweede minder opvallen dan de eerste.

Comment

Working...
                                          X