Oorspronkelijk geplaatst door STA911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk rij eigenlijk al jaaaaaren veel te snel , had soms een boete maar al bij al viel het nog mee ( enkel 1 keer TE vlug waardoor ik 3 maand mijn rijbewijs kwijt was ) maar nu is het echt erg dit jaar : ben al 9 keer geflitst in zone 50 waar ik maximum 65 km/uur reed
En eenmaal aan 110 km/uur in zone 70 , maar mijn madam zat toen juist aan het stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenDaarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):
3 april : 1917 PV's
Sommigen zullen het nooit leren...Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten9 april : 2036 PV's
Dat kan harder !
Comment
-
godvermiljaarde, daarnet juist voor de afrit expo (st denijs), was ik even niet ah opletten en mij aan het ergeren aan de auto voor mij.
ik dacht eerlijk gezegd al dat ik al voorbij die vaste flitser was (want die staat toch redelijk dicht bij het waarschuwingsbordje),
ik was dus terug onbewust aan het accelereren. ik keek voor de veiligheid nog eens naar links, zag de flitser en heb in een reflex alles dichtgesmeten, hopelijk was het op tijd want met die avondzon zie je dat niet.bmw 116d sportshatch
Comment
-
en wat is dat nu: ter hoogte van de porsche garage te latem op de kortrijkse steenweg staat er een waarschuwingsbordje dat er een flitser staat... dat is ook wel vrij nieuw, mij dunkt. ik heb niet meteen iets zien staan. daar reed ik wel min of meer 70 denk ik :-)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenVoor de eerste keer er bij,
101 km/h waar je 90 mag. Verbindingslaan in Diepenbeek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDie trajectcontroles zijn niet geijkt. Voor de politierechter wordt je vrijgesproken, voor zover je de overtreding niet hebt toegegeven in een verhoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtendaar reed ik wel min of meer 70 denk ik :-)
Ik heb ergens gehoord dat ze drempels gaan leggen in de Koperstraat, klopt dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZo'n baan, daar is harder gaan gewoon onverantwoord.
de truuk bestaat erin chance te hebben dat je voor de rode lichten (ad carrefour daar) staat, zodat je iedereen via links voorbij kunt en vrije baan hebt zodra je het rond punt aan de aldi overvliegt. enfin, zo deed ik het vanavond.
Ik heb ergens gehoord dat ze drempels gaan leggen in de Koperstraat, klopt dat?bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZo'n baan, daar is harder gaan gewoon onverantwoord.
Waar is de tijd dat ik naar school gereden werd, en je (enfin, toen de papa) kon nog écht onverantwoord hard gaan en iedereen voorbijgaan op de toenmalige middenstrook (nu verheven tot een extreem nuttige grasberm) tot je de sterre naderde, alwaar je handig via de pechstrook de file voorbij kon en nog vrij snel in centrum gent stond...bmw 116d sportshatch
Comment
-
Ze hebben de E19 terug in het vizier precies. Sinds een aantal weken bijna dagelijks controles.
Ik reed gisteren naar huis (richting Brussel, rond 20u) en passeerde de flitslocatie ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid. Ze waren (gelukkig ) net bezig met het afbreken van de camera.
Echt onzichtbaar staan ze niet: de auto staat vrij kort bij de camera die een beetje uitsteekt boven vangrail.
Vanmorgen waren ze net begonnen met uitlijning van de camera. Ze stonden nu richting Antwerpen ter hoogte van oprit Mechelen-Zuid. Zelfde verhaal: camera tegen vangrail en auto slechts een paar meter verwijderd. Je beseft snel dat het niet klopt dat er een auto in de middenberm staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk BerichtenWaar is de tijd dat ik naar school gereden werd, en je (enfin, toen de papa) kon nog écht onverantwoord hard gaan en iedereen voorbijgaan op de toenmalige middenstrook (nu verheven tot een extreem nuttige grasberm) tot je de sterre naderde, alwaar je associaal handig via de pechstrook de file voorbij kon en nog vrij snel in centrum gent stond...
Goe bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenZe hebben de E19 terug in het vizier precies. Sinds een aantal weken bijna dagelijks controles.
Ik reed gisteren naar huis (richting Brussel, rond 20u) en passeerde de flitslocatie ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid. Ze waren (gelukkig ) net bezig met het afbreken van de camera.
Echt onzichtbaar staan ze niet: de auto staat vrij kort bij de camera die een beetje uitsteekt boven vangrail.
Vanmorgen waren ze net begonnen met uitlijning van de camera. Ze stonden nu richting Antwerpen ter hoogte van oprit Mechelen-Zuid. Zelfde verhaal: camera tegen vangrail en auto slechts een paar meter verwijderd. Je beseft snel dat het niet klopt dat er een auto in de middenberm staat
Ik denk trouwens dat mijn boete gelinkt is aan het feit dat mijn abonnement net verlopen was, waardoor ik geen melding heb gekregen
Toen stonden ze in Kontich-Rumst.
Vroeger lette ik ook niet op de middenstukken, waar er een vangrail over heel de lengte loopt. Toen dacht ik bij mezelf dat ze daar onmogelijk konden staan.
Comment
-
Miljaar, vandaag E19 richting Antwerpen ter hoogte van Mechelen-Zuid stonden ze weer in de bosjes op de middenberm met de vogelkast naast de vangrail. Ik natuurlijk weer op linkervak leuk het verkeer aan het volgen, maar had het een 50m op voorhand gezien waardoor ik slechts lichtjes moest remmen. Spel ging niet af.
2 weken terug voorbij gereden tegen 128 km/h op GPS en tot nu toe nog nix ontvangen. Denk dak vandaag even snel reed en ook niets zien afgaan (spel stond vlak naast mij als ik er voorbij reed).
Hadden ze diene poot vroeger ook al ? Ik herinner me enkel dat ze hun camera op de golf zetten ipv met een poot te werken ?
Soms stonden ze in die tijd echt wel ENORM zichtbaar Nu een stuk anoniemer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHopelijk staan ze daar niet te vaak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenIvm E19: staan ze steeds daar waar er een metalen vangrail is? Of ook waar die betonnen vangrail/afscheiding staat?
Aangezien dat erg ver in de middenberm is en ver is van de autostrade. Waardoor ze de 3 pikkel naast de baan zouden moeten zetten, en direct dichtbaar zou zijn. De auto steek dan trouwens ook los bovenuit die betonnen scheidingen, lijkt mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenIvm E19: staan ze steeds daar waar er een metalen vangrail is? Of ook waar die betonnen vangrail/afscheiding staat?
Nu heb ik wel gehoord van een advocaat dat in extremis ik 2 jaar na datum nog hier iets van kan horen dus ben nog niet safe, maar begin nu langzaam te hopen dat ik geluk heb gehad.
Comment
Comment