Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
    Waar is die trajectcontrole?
    Het staat hier vol op de gewone gewestwegen. Deze was Herentals-Kasterlee, zijn er nog aan het bijzetten daar. Turnhout en Oud Turnhout staan er ook al. Komt volgens mij gewoon overal binnenkort... Schoon twee fotokes en al erbij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Ik rij eigenlijk al jaaaaaren veel te snel , had soms een boete maar al bij al viel het nog mee ( enkel 1 keer TE vlug waardoor ik 3 maand mijn rijbewijs kwijt was ) maar nu is het echt erg dit jaar : ben al 9 keer geflitst in zone 50 waar ik maximum 65 km/uur reed
      En eenmaal aan 110 km/uur in zone 70 , maar mijn madam zat toen juist aan het stuur
      Ik eigenlijk zeer weinig, zeker sinds ik de coyote heb maar met die trajectcontrole weet je nog niet helemaal zeker of ze al werken of niet...

Comment

• Die trajectcontroles zijn niet geijkt. Voor de politierechter wordt je vrijgesproken, voor zover je de overtreding niet hebt toegegeven in een verhoor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
          Daarnet op een matrixbord boven de E17 in Destelbergen (ivm werken aan E17 tussen Gent en Kruishoutem):

3 april : 1917 PV's

Sommigen zullen het nooit leren...
          Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
          9 april : 2036 PV's
          1 mei : 1500 PV's
          Dat kan harder !

Comment

• Voor de eerste keer er bij,
            101 km/h waar je 90 mag. Verbindingslaan in Diepenbeek.

Comment

• godvermiljaarde, daarnet juist voor de afrit expo (st denijs), was ik even niet ah opletten en mij aan het ergeren aan de auto voor mij.
              ik dacht eerlijk gezegd al dat ik al voorbij die vaste flitser was (want die staat toch redelijk dicht bij het waarschuwingsbordje),
              ik was dus terug onbewust aan het accelereren. ik keek voor de veiligheid nog eens naar links, zag de flitser en heb in een reflex alles dichtgesmeten, hopelijk was het op tijd want met die avondzon zie je dat niet.
              bmw 116d sportshatch

Comment

• en wat is dat nu: ter hoogte van de porsche garage te latem op de kortrijkse steenweg staat er een waarschuwingsbordje dat er een flitser staat... dat is ook wel vrij nieuw, mij dunkt. ik heb niet meteen iets zien staan. daar reed ik wel min of meer 70 denk ik :-)
                bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                  Voor de eerste keer er bij,
                  101 km/h waar je 90 mag. Verbindingslaan in Diepenbeek.
                  Hopelijk staan ze daar niet te vaak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Die trajectcontroles zijn niet geijkt. Voor de politierechter wordt je vrijgesproken, voor zover je de overtreding niet hebt toegegeven in een verhoor .
                    Achja 50 euro, ik denk dat ik daar heel de tijd 100 heb gereden en op de pv stond 82...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                      daar reed ik wel min of meer 70 denk ik :-)
                      Zo'n baan, daar is harder gaan gewoon onverantwoord.

Ik heb ergens gehoord dat ze drempels gaan leggen in de Koperstraat, klopt dat?
                      Last edited by ; 03/05/2011, 23:41. Reden: foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten

Zwaar onverantwoord zelfs, want meestal hangt er een of anderen debiel voor u 70 te rijden, of 65.

de truuk bestaat erin chance te hebben dat je voor de rode lichten (ad carrefour daar) staat, zodat je iedereen via links voorbij kunt en vrije baan hebt zodra je het rond punt aan de aldi overvliegt. enfin, zo deed ik het vanavond.

Ik heb ergens gehoord dat ze drempels gaan leggen in de Koperstraat, klopt dat?
                        Wat? Dat zou wel een tegenvaller zijn, dat is op weg naar huis, en je kunt daar nog effe plankgas gaan! Het is al erg genoeg dat heidebergen verneukt is. pardon my french :-)
                        bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten

Waar is de tijd dat ik naar school gereden werd, en je (enfin, toen de papa) kon nog écht onverantwoord hard gaan en iedereen voorbijgaan op de toenmalige middenstrook (nu verheven tot een extreem nuttige grasberm) tot je de sterre naderde, alwaar je handig via de pechstrook de file voorbij kon en nog vrij snel in centrum gent stond...
                          bmw 116d sportshatch

Comment

• Ze hebben de E19 terug in het vizier precies. Sinds een aantal weken bijna dagelijks controles.
                            Ik reed gisteren naar huis (richting Brussel, rond 20u) en passeerde de flitslocatie ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid. Ze waren (gelukkig ) net bezig met het afbreken van de camera.
                            Echt onzichtbaar staan ze niet: de auto staat vrij kort bij de camera die een beetje uitsteekt boven vangrail.
                            Vanmorgen waren ze net begonnen met uitlijning van de camera. Ze stonden nu richting Antwerpen ter hoogte van oprit Mechelen-Zuid. Zelfde verhaal: camera tegen vangrail en auto slechts een paar meter verwijderd. Je beseft snel dat het niet klopt dat er een auto in de middenberm staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                              Waar is de tijd dat ik naar school gereden werd, en je (enfin, toen de papa) kon nog écht onverantwoord hard gaan en iedereen voorbijgaan op de toenmalige middenstrook (nu verheven tot een extreem nuttige grasberm) tot je de sterre naderde, alwaar je associaal handig via de pechstrook de file voorbij kon en nog vrij snel in centrum gent stond...

Goe bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                Ze hebben de E19 terug in het vizier precies. Sinds een aantal weken bijna dagelijks controles.
                                Ik reed gisteren naar huis (richting Brussel, rond 20u) en passeerde de flitslocatie ter hoogte van afrit Mechelen-Zuid. Ze waren (gelukkig ) net bezig met het afbreken van de camera.
                                Echt onzichtbaar staan ze niet: de auto staat vrij kort bij de camera die een beetje uitsteekt boven vangrail.
                                Vanmorgen waren ze net begonnen met uitlijning van de camera. Ze stonden nu richting Antwerpen ter hoogte van oprit Mechelen-Zuid. Zelfde verhaal: camera tegen vangrail en auto slechts een paar meter verwijderd. Je beseft snel dat het niet klopt dat er een auto in de middenberm staat
                                Idd, ze staan er bijna dagelijks!
                                Ik denk trouwens dat mijn boete gelinkt is aan het feit dat mijn abonnement net verlopen was, waardoor ik geen melding heb gekregen
                                Toen stonden ze in Kontich-Rumst.

Vroeger lette ik ook niet op de middenstukken, waar er een vangrail over heel de lengte loopt. Toen dacht ik bij mezelf dat ze daar onmogelijk konden staan.

Comment

• Miljaar, vandaag E19 richting Antwerpen ter hoogte van Mechelen-Zuid stonden ze weer in de bosjes op de middenberm met de vogelkast naast de vangrail. Ik natuurlijk weer op linkervak leuk het verkeer aan het volgen, maar had het een 50m op voorhand gezien waardoor ik slechts lichtjes moest remmen. Spel ging niet af.

2 weken terug voorbij gereden tegen 128 km/h op GPS en tot nu toe nog nix ontvangen. Denk dak vandaag even snel reed en ook niets zien afgaan (spel stond vlak naast mij als ik er voorbij reed).

Hadden ze diene poot vroeger ook al ? Ik herinner me enkel dat ze hun camera op de golf zetten ipv met een poot te werken ?
                                  Soms stonden ze in die tijd echt wel ENORM zichtbaar Nu een stuk anoniemer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                    Hopelijk staan ze daar niet te vaak...
                                    Het was dan nog op paasmaandag.

Comment

• Ivm E19: staan ze steeds daar waar er een metalen vangrail is? Of ook waar die betonnen vangrail/afscheiding staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Ivm E19: staan ze steeds daar waar er een metalen vangrail is? Of ook waar die betonnen vangrail/afscheiding staat?
                                        Schiet me niet dood als't fout is: maar daar waar de betonnen blokken staan over heel de lengte, met enkel een opening om ertussen te kunnen glippen, ljkt mij niet te doen.
                                        Aangezien dat erg ver in de middenberm is en ver is van de autostrade. Waardoor ze de 3 pikkel naast de baan zouden moeten zetten, en direct dichtbaar zou zijn. De auto steek dan trouwens ook los bovenuit die betonnen scheidingen, lijkt mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                          Ivm E19: staan ze steeds daar waar er een metalen vangrail is? Of ook waar die betonnen vangrail/afscheiding staat?
                                          Ik ben letterlijk een jaar geleden geflitst op de terugweg van Antwerpen -> Mechelen door zo'n flitser in de middenberm. Auto stond aan de kant van Mechelen -> Antwerpen en de camera voor 1 van die betonblokken waardoor je onmogelijk iets kon zien tot je er naast stond. Reed toen een +- 180kmph, maar nog steeds niets van gehoord.

Nu heb ik wel gehoord van een advocaat dat in extremis ik 2 jaar na datum nog hier iets van kan horen dus ben nog niet safe, maar begin nu langzaam te hopen dat ik geluk heb gehad.

Comment

Working...
                                          X