Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anneke77 Bekijk Berichtenje mag der maar 50 en op men boete stond 65...
zelfs ik vind dat
65 is na aftrek van de correctiemarge dus je reed rond de 70?
is dat een gewone parking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cete2004 Bekijk Berichtenis dat niet wat te hoog qua snelheid om een parking op te rijden?
zelfs ik vind dat
65 is na aftrek van de correctiemarge dus je reed rond de 70?
is dat een gewone parking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenGehandicaptenparking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenGehandicaptenparking.
gehandicapten behoren tot een minderheidsgroep en de politie vindt het financieel niet interessant 2 of 3 gehandicapten per uur te flitsen.
Het is veel lucratiever de gemiddelde bestuurder te treiteren met dit soort controles omdat ze met meer zijn en je er meer kunt flitsen.
Comment
-
Gisterenavond om 22u30 in Houthulst een flits gezien in m'n achteruitkijk spiegel.. de baan poelkapelle - houthulst, niet ver van het militair kerkhof ..
weet niet of het een flitser was, maar ik vrees er voor ..
alleen, zouden ze daar nog flitsen om 22u30, waar bijna niets van verkeer is, én ze moeten aan de linkerkant van de baan gestaan hebben..
iemand die weet of ze daar gisteren effectief stonden?Last edited by reeva; 08/10/2010, 15:46.
Comment
-
Vanmorgen (8u) stond er volgens mij een zwarte Opel Vectra zich klaar te maken op de E19.
Ze stonden net voor afrit Mechelen-Noord richting Antwerpen. Niet aan de linkerkant (waar ze zich vroeger achter hun groen bord konden verschuilen), maar rechts op de "pechstrook". Daar is zo een uitsparing voor auto's met pech. (staat oa. ook een oranje telefoonpaal)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVanmorgen (8u) stond er volgens mij een zwarte Opel Vectra zich klaar te maken op de E19.
Ze stonden net voor afrit Mechelen-Noord richting Antwerpen. Niet aan de linkerkant (waar ze zich vroeger achter hun groen bord konden verschuilen), maar rechts op de "pechstrook". Daar is zo een uitsparing voor auto's met pech. (staat oa. ook een oranje telefoonpaal)
Maar als ik mij niet vergis kon men door het drukke verkeer toch niet meer dan 120 rijden of ... ?Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenHmmz ik ben daar ook gepaseerd en niets gezien, toch eens in het oog beginnen houden.
Maar als ik mij niet vergis kon men door het drukke verkeer toch niet meer dan 120 rijden of ... ?
Comment
-
Interessant. 70.4 is het taartpunt van de oprit Hasselt-Oost. 72.6 zal dan vermoedelijk de eerste brug zijn na die oprit. Daar heb ik ze nog niet weten staan, maar ongeveer 6 maanden geleden zijn daar bij elke brug de vangrails in de rechterberm verplaatst zodat men achterwaarts toegang heeft tot de brugpeilers.
Vreemd genoeg spreekt een reportage van flitsservice.be over een flitslocatie op kmp 78 wat amper een anderhalve kilometer verwijderd is van de oprit waarvan ik spreek. Dus het kan in jouw geval ook om een brug tussen Hasselt-Zuid en Hasselt-Oost gaan, of Hasselt-Zuid zelf.
Comment
-
Gisteren voor het eerst de west-vlaamse, anonieme spacegraue 325d gespot.. Nummerplaat opgeschreven maar moet dat papiertje juist terugvinden...
460-BVY als ik me niet vergis ?
En dan nog?
Op de natiënlaan in Knokke, een klein lichtblauw 5d Corsatje onderschept een bestelwagen met enkel zwaailicht.
Nummerplaat BQB- ...
Kent iemand deze???
Anoniem voertuig politie Knokke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk BerichtenKent er toevallig iemand (die daar in de buurt woont) de toegelaten maximumsnelheid op de Merodedreef in Westerlo, aan de verkeerslichten op het kruispunt met de Boerenkrijglaan? Ik dacht dat je daar 70 mocht maar 't schijnt 50 te zijn.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik weet nu niet waar dat je precies bedoelt, maar wij kwamen dus van Westerlo, werden geflitst aan het vermelde kruispunt iets na middernacht en nu blijkt uit het voorlopig pv dat je daar maar 50 mag rijden...
Nu, ik reed daar ook wel 70 maar ik dacht dus dat daar toegestaan was. Vandaar mijn vraag, heb nooit geweten dat je daar maar 50 mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk BerichtenIk weet nu niet waar dat je precies bedoelt, maar wij kwamen dus van Westerlo, werden geflitst aan het vermelde kruispunt iets na middernacht en nu blijkt uit het voorlopig pv dat je daar maar 50 mag rijden...
Nu, ik reed daar ook wel 70 maar ik dacht dus dat daar toegestaan was. Vandaar mijn vraag, heb nooit geweten dat je daar maar 50 mag.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIs toch het kruispunt aan de Aldi daar, of zit ik helemaal verkeerd?
Comment
-
Is dit een anonieme flikken bak?
Staat trouwens al paar dagen op mijn vaste parkeerplaats geparkeerd
Oei ben de nummerplaat vergeten weg te doen !
Comment
Comment