Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fak

Daarnet op de E17, een Audi A4 leasingslet komt aan een vlot tempo in mijn gat duwen. Ik ga enigszins wat tegen mijn zin aan de kant, een BMW 3 achter mij geeft opnieuw de ruimte om in te voegen. Effe later ga ik ook aan de kant voor de BMW die de achtervolging inzet op de Audi en echt 10 seconden later zie ik blauwe lampen tevoorschijn komen uit die BMW

Toch efkes schrikken

Comment

• Eindelijk de anonieme motard op foto! Nummerplaat MMJ-192

Hij zou beter aan de rechterkant van het rijvak rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Eindelijk de anonieme motard op foto! Nummerplaat MMJ-192

Hij zou beter aan de rechterkant van het rijvak rijden...
        Dat doet hij toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
          Dat doet hij toch?
          Linkerkant, oeps!

Comment

• Geflitst op de N60 tussen De Sterre en Zwijnaarde rond punt aan 72 km/u. €110.

Vroeger mocht je daar 90. Dan 70. Nu 50. Ow boy.

Comment

• Was jij je rijbewijs niet kwijt of verwar ik met iemand anders?
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                Was jij je rijbewijs niet kwijt of verwar ik met iemand anders?
                Enkel weekendverval. Tijdens mocht ik rijden. Ook in die week dus (was 27/7).

Nu heb ik het "volledig" terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                  Enkel weekendverval. Tijdens mocht ik rijden. Ook in die week dus (was 27/7).

Nu heb ik het "volledig" terug.
                  Cool. Daar heb je wel een deftige uitleg voor moeten geven zeker? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                    Cool. Daar heb je wel een deftige uitleg voor moeten geven zeker? :-)
                    Wanneer? 27/7 hebben ze me niet doen stoppen. Gelukkig.
                    Waarom zouden ze ook? Gecorrigeerd 66 waar je 50 mag is belachelijk.

De rijbewijs-verlies-prestatie was 129 waar je 70 mag. Dat is iets anders.

Comment

• Heb daarnet ter hoogte van Evere/Vilvoorde een rare bestelwagen zien rijden. Was grijs van kleur en had een grote antenne op het dak. Ik ben niet zeker maar ik denk dat er in de motorkap 2 zwaailichten stonden. De bestelwagen reed extreem traag.

De antenne trok hierop

Iemand enig idee waarvoor zo een bestelwagen gebruikt wordt??
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Heb daarnet ter hoogte van Evere/Vilvoorde een rare bestelwagen zien rijden. Was grijs van kleur en had een grote antenne op het dak. Ik ben niet zeker maar ik denk dat er in de motorkap 2 zwaailichten stonden. De bestelwagen reed extreem traag.

De antenne trok hierop

Iemand enig idee waarvoor zo een bestelwagen gebruikt wordt??
                        Kleine gok: wagen van het BIPT. Die geven vergunningen uit voor radioapparatuur te mogen gebruiken zoals een marifoon of dergelijke op boten/schepen.
                        Zo gaan ze met die antennes ook 'radiopiraten' zoeken in een bepaalde regio
                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                        1990 Volvo 344
                        1991 Mercedes W124 230CE
                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                        1980 Volkswagen Derby CLS
                        1990 Mercedes W124 230CE
                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Wat is de geldboete als je in zone 50 (bij wegenwerken) aan 100 wordt geflitst?

Comment

• Dat passeert langs de rechtbank, zien hoe goed ge u kunt verantwoorden zeker?

Comment

Geflitst op de N60 tussen De Sterre en Zwijnaarde rond punt aan 72 km/u. €110.

Vroeger mocht je daar 90. Dan 70. Nu 50. Ow boy.
                              Ben daar ook al eens gepakt geweest een aantal jaar terug. Nooit geweten waar ze zich eigenlijk opstellen. Belachelijk dat ge daar niet sneller moogt.

Comment

Wanneer? 27/7 hebben ze me niet doen stoppen. Gelukkig.
                                Waarom zouden ze ook? Gecorrigeerd 66 waar je 50 mag is belachelijk.

De rijbewijs-verlies-prestatie was 129 waar je 70 mag. Dat is iets anders.
                                dat laatste :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                  Ben daar ook al eens gepakt geweest een aantal jaar terug. Nooit geweten waar ze zich eigenlijk opstellen. Belachelijk dat ge daar niet sneller moogt.
                                  Die parkeerstrook parallel aan de rijweg (N60) richting Zwijnaarde, voor de brug, net na het Texaco-kruispunt, ter hoogte van Het Computerwinkeltje aan de overkant.

Duidelijk?

Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                                  dat laatste :-)
                                  Fuck uitleg. Advocaat is geweest naar de rechtbank. Zelf aanwezig zijn of niet is niet van invloed op de strafmaat, dus...heb ik wel iets anders te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Wat is de geldboete als je in zone 50 (bij wegenwerken) aan 100 wordt geflitst?
                                    Niemand?

Comment

• Iemand ervaring met dit? https://www.cobra.com/detail/index.cfm?nPID=242

Comment

Die parkeerstrook parallel aan de rijweg (N60) richting Zwijnaarde, voor de brug, net na het Texaco-kruispunt, ter hoogte van Het Computerwinkeltje aan de overkant.

Duidelijk?
                                        Ha ja, ze stonden daar met een Astra H GTC in Silver Lightning.
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Gisteren eentje ontvangen van 51 na correctie, ik zit precies in een slechte periode
                                          Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Vandaag eentje binnengekregen van 143 gecorrigeerd op de E314. Mijn vorige was meer dan 5 jaar geleden, dus 250 000 kilometer zonder boete dat valt nog mee
                                          Het is precies een heel slecht jaar nu ...
                                          Vandaag eentje binnengekomen van 123 per uur op de E40 in Middelkerke. De nieuwe auto is direct gedoopt
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X