Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
neen, maar omdat ze der pas onlangs terug staat helemaal vergeten en was cruizecontrol aant snorren en intussen met iphone aant klooien.. whoops coyote geeft hem nu wel alweer aan.
Als je op de E19 rijdt richting Antwerpen, voorbij de craeybeckxtunnel, je neemt richting Brugge, dan heb je een scherpe (leuke) bocht en dan kom je op de ring. Zou het kunnen dat er vanboven op de eerste of tweede brug waar je onder rijdt een camera geplaatst is?
Gisteren een flits gezien maar ik zou zweren dat het langs de andere kant was
Dus ofwel de brug op de Gerard le Grellelaan, ofwel de Jan van Rijswijcklaan.
Iemand een idee?
Op de brug weet ik niet, maar gisteren rond 14-1500 u stond er wel een mobiele flitser een beetje voorbij de Jan van Rijswijcklaan in de middenberm, richting Brugge. Misschien heb je die gezien?
Zoek een student met een rijbewijs en betaal die een paar weken om met jou rond te rijden.
Dat is de goedkoopste manier zonder je werk in gevaar te brengen, zeker als je je overdag moet verplaatsen.
Ben er nog eens langs gereden en het ding dat ik dacht te zien was een verkeersbord. Dus vanop die brug is niet mogelijk. Waarschijnlijk zag ik dan de flits van een mobiele camera in de middenberm die iemand gepakt heeft in de tegengestelde richting.
Zoek een student met een rijbewijs en betaal die een paar weken om met jou rond te rijden.
Dat is de goedkoopste manier zonder je werk in gevaar te brengen, zeker als je je overdag moet verplaatsen.
En ge kunt er ook nog samen pinten mee gaan drinken.
Dus ofwel de brug op de Gerard le Grellelaan, ofwel de Jan van Rijswijcklaan.
Op beide bruggen staat men wel eens te flitsen met een mobiel apparaat. Statief op kabouterstand, camera tussen de spijlen van de brug, onmogelijk op voorhand te zien, dus vrijwel altijd prijs. De dienstdoende agent ligt dan meestal te slapen in z'n auto die op de middenberm bovenaan is geparkeerd. Geen idee of 'ie er zondag stond, maar t'is wel een gekende weekendlocatie, omdat er in de week geen vrije parkeerplaats is, en daarom enkel in't weekend er ruimte is om ergens tussen 2 auto's een dutje te doen.
R6 => geen boete gekregen, dus paal was nog niet actief OF het is weer zo'n we-houden-geen-rekening-met-je-privacy-paal-maar-we-zijn-niet-rechts-maar-politiek-correct-steek-een-steekpenning-in-mijn-zak-en-ik-ken-je-nummerplaat-paal?
OVERIGENS ze hebben inmiddels nog wat camera's gemonteerd aan enkele verlichtingspalen. Iemand enig idee wat "ze" van plan zijn daar? Zijn dat wel snelheidscamera's? Of willen ze 'stiekem' alles filmen wat je doet in je wagen: appel eten, telefoneren, vrouw die je XXX't aan 120 km/u, slapen... ???
in feite hoort dat allemaal niet, iedereen maakt zo'n fouten maar het kan wel een reden zijn waarom je, als je toevallig vlak erna een accident doet, het aan uwe rekker kan hebben
Comment