Oorspronkelijk geplaatst door Jopi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits Part III o)))
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenVanochtend in Loenhout Centrum geflitst in de zone 30 door een VW Passat Break van het vorige model. Kloteboete, ik reed hoogstens 45km/h.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenJah, voor de bruggelingen.. (en flitsservice)
De gekende videowagen VES 123 (mercedes c) heeft een nieuwe nummerplaat,.. wie hem eerst raad krijgt een lolly!
Heb hem deze middag een onderschepping zien doen..
(ik denk dat het 1 bhs 242 is, ik heb het opgeschreven op men bureau maar ben het nu vergeten..)
als we de redenering doortrekken zou het dus ook wel kunnen dat de flitswagens van pz brugge ook van een nieuwe nummerplaat zullen worden voorzien?
Werd waarschijnlijk toch net iets té bekend in Brugge en omstreke ^^
Thx om te laten weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenGr8, u "choepa choep" ligt klaar..
Jaaaaren geleden dat ik daar nog op 'gezabberd' heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Madie Bekijk Berichten4 nieuwe cameras op r6 mechelen, tussen stuk antwerpse steenweg en liersesteenweg, hangen aan verlichtingspaal, wss nummerplaatherkenning?
Btw, kent iemand de bestuurder van de zilvere Audi A2?? Ik heb hem al ettelijke keren zien "vliegen" over de Antwerpsesteenweg In Mechelen tussen de Volvo garage en het shell tankstation. Die kerel neemt écht risico's die niet normaal zijn... Je mag naargelang de locatie daar tussen 50km/u en 70km/u rijden en telkens komt die daar tegen 120km/u à 140km/u (gok ik) doorgevlamd op de middelste strook. Vroeg of laat loopt dit grondig verkeerd af. Hij remt zelfs niet af voor het groot kruispunt met de R6 . Ter hoogte van de Volvo garage draait hij het industrieterrein in dus daar zal hij ergens werken vermoed ik.
Een andere vraag:
Bezit Vilvoorde een donkerkleurige Passat break als flitswagen? Het gaat over het vorige model. Deze ochtend parkeerde die zich op de vilvoordebaan heel nipt voor en vrachtwagen. Ik vermoed dat het een flitser is.Last edited by BEEMER; 12/10/2011, 13:56.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Veel activiteit in de regio Turnhout vandaag. De Peugeot 308 YGB-187 stond tussen Lille en Wechelderzande te flitsen in de voormiddag, in de namiddag heb ik op de E34 tussen Lille en Beerse een flits zien afgaan, maar geen auto zien staan, en rond 16h stond de Golf IV verstopt naast de brug op de ring in Turnhout richting Merksplas, met in de vangrail een statief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk BerichtenJah, voor de bruggelingen.. (en flitsservice)
De gekende videowagen VES 123 (mercedes c) heeft een nieuwe nummerplaat,.. wie hem eerst raad krijgt een lolly!
Heb hem deze middag een onderschepping zien doen..
(ik denk dat het 1 bhs 242 is, ik heb het opgeschreven op men bureau maar ben het nu vergeten..)
als we de redenering doortrekken zou het dus ook wel kunnen dat de flitswagens van pz brugge ook van een nieuwe nummerplaat zullen worden voorzien?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk BerichtenGisterenmorgen terug de X-Trail van de Knokse vrienden gespot in de Oostkerkestraat, die staat daar altijd als je van Westkapelle richting Brugge gaat, net na de bocht en de afslag naar Oostkerke.
Wel smerig plaatsje, voor de bocht mag je 70, erin 50 tot de eerste straat rechts en dan weer 70.
Ze staan maar een 10tal meter voor het bord van 70 en eigenlijk vrij onopvallend zo vlak na die bocht. Van richting Brugge zie je ze van kilometers ver staan want daar staat praktisch nooit een auto, dus als er opeens iets SUV-achtig staat weet je hoe laat het is
Een en ander wil dus zeggen dat het nu 50 is van vlak voor de bocht tot aan De Groene Wandeling (of er net voorbij).
Er staat momenteel zo'n geval van "uw snelheid: xx km/u" dus ik verwacht de blauwtjes daar binnenkort ook wel
Als je het daar nog maar in uw hoofd zou halen om effectief 50 te gaan doen heb je binnen de 10sec een gatplakker vast volgens mij.
Wel subtiel dat het bewuste "70"-bordje opeens pootjes gekregen heeft, 'k vond het vrijdag al raar dat het spel rood flikkerde toen ik aan 70 voorbij kwam.
De rest van die baan is overigens ook 70 geworden ipv 90, met dank aan de Damse politici die zogezegd de situatie vereenvoudigd hebben.
2-3 bordjes van zone 70 en bebouwde kom is echt veel eenvoudiger dan dat ene bordje van 50 en die 1 of 2 andere van 70 voor telkens een kort stukje
Gelukkig is die X-Trail al wat bekend, maar dat lijkt me wel eens een plekje te kunnen worden waar de kassa ferm gaat rinkelen.Last edited by SilentSpring; 17/10/2011, 22:48.2018 BMW X1 18d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevos Bekijk BerichtenWoensdagnacht schoonvader lelijke val gemaakt, nu heb ik de ambulance gevolgd en ben ik een aantal keer op de foto gezet bij het volgen van de ambulance. Ik hoop dat ze dit aanvaarden. Iemand ervaring mee?
Lijkt me overigens vreemd dat de ambulancier zou zeggen "volg ons maar". Meestal is het devies "volg ons niet". Net om te voorkomen dat familie als een idioot door het rode licht zou scheuren, denkende dat ze beschermd worden door een krachtveld ofzo dat zou afstralen van de ambulance. Zelfs die ambulance heeft niet zo een krachtveld...
Comment
-
73 waar ge 70 moogt op 400m van mijn deur. en in die kloto toyota ziet ge ni wanneer ge geflitst wordt.
klotegeblindeerde ruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Madie Bekijk Berichten4 nieuwe cameras op r6 mechelen, tussen stuk antwerpse steenweg en liersesteenweg, hangen aan verlichtingspaal, wss nummerplaatherkenning?
Comment
-
Net in De Haan voorbij een zwarte Volvo V70 gereden die op een redelijk onlogische plaats geparkeerd stond vond ik.
Aan de ruit van de passagiersdeur zag ik een kabel lopen.
Was ermee aan het lachen dat, als dat een flitswagen zou zijn, hij serieus in het zicht opgesteld stond.
En uiteraard reed ik iets te snel (62 ongeveer op teller).
Heb ik prijs? Er zat niemand in de auto.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik heb die ook zien hangen, maar ik vind die zo raar geplaatst, die nemen langs voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik heb die ook zien hangen, maar ik vind die zo raar geplaatst, die nemen langs voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
Een andere vraag:
Bezit Vilvoorde een donkerkleurige Passat break als flitswagen? Het gaat over het vorige model. Deze ochtend parkeerde die zich op de vilvoordebaan heel nipt voor en vrachtwagen. Ik vermoed dat het een flitser is.
Comment
-
Eerstdaags komt er een nieuwe vaste flitspaal op de N60 richting Ronse in Maarkedal.
Net waar het van 90 naar 70 km/u gaat dus alweer een locatie waar we extra mogen opletten.
Totaal nutteloos qua verkeersveiligheid om op die plek eentje te zetten.
Bovendien staat er nog geen kilometer verder er al eentje aan 't kruispunt.
Maar goed ... de staatskas moet gevuld geraken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenLang geleden, maar ik heb ook nog eens prijs
In Nazareth, 53 na correctie in zone 50
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenwaar stonden ze nu weer; "´s gravenstraat; warandestraat; gaverse steenweg"
Weet je met welke wagen ze staan te flitsen? Want da's zo'n plek dat ik nog wel eens prijs ga hebben
Comment
Comment