Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    is vlak voor beernem denk ik... is een stuk waardat er veel + 150 gaan
    hmm ga toch moeten opletten dan. Wist niet dat ze soms ook in de middenberm staan
    Gisteren stonden ze onder de brug met het statief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Die semi-vaste palen, flitsen die langs voor? Vandaag nogal onoplettend langs de werken gepasseerd (zondagochtend) aan de E313 vlak voor de aansluiting met de E314.
      De Range Rover voor mij ging duidelijk te rap, ik zag iets flitsen en heb toen alles toegesmeten (+120 waar je 70 mag). Mijn vraag is: heb ik nog kunnen afremmen en is't die Range dat erop staat, of flitst dat ding ook langs voren?
      Ik rijd trouwens wel met Franse nummerplaten, dus komt zoiets uberhaupt aan?
      volgens mijn gegevens kunnen deze in beide richtingen flitsen, dus ook vooraan

Comment

• Dan is het alleen maar hopen dat die nooit gaat aankomen, want ik vrees dat dat rechtbank is + rijverbod?

Comment

• Gisteren in de late namiddag stond er een zilvere Astra te flitsen in de Lange Zandstraat in Walem/Mechelen. De flitser aan de Craeybeckxtunnel heb ik ook zien afgaan. Een ziekenwagen die in de tunnel 120km/u reed gaf enorm veel gas bij en zette zijn zwaailicht op ter hoogte van de flitspaal. Daarna zette hij alles terug af en reed die rustig verder
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Ik kreeg dit weekend verschillende keren een mail met onderstaande boodschap. Identiek hetzelfde bericht is terug te vinden op diverse fora.

Wat is er van aan ?

OPGELET, als je naar Oostende rijdt.
            Dit is de "nieuwe" ( ? ) flitspaal op het stuk E40 Brugge-Oostende op 400m voor het binnenrijden in Oostende !!!
            Je bent nog op de autostrade maar je mag hier slechts nog 50 km/u meer rijden, een paar honderd meter ervoor is dit nog 120 !!!!!!!!!
            Dit stukje kan je je rijbewijs kosten, want als je dus hier 90 km/u rijdt, ben je sowieso je rijbewijs kwijt !!!
            Stuur dit naar iedereen die je kent !
            Ziet eruit als een een gewone vierkanten bak maar is OOOOOOOO zo heimelijk gevaarlijk!!!

foto's plaatsen lukt niet
            Neen dit is geen vaste flitspaal (al wil dat niet zeggen dat ze er niet kunnen staan om te flitsen Deze bak staat er al een paar jaar en dient om de verkeersdrukte te meten je kan er zelfs een artikel over lezen op het Nieuwsblad (misschien ook op een andere krant maar dat weet ik niet )...
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              smerig, 2x...
              waar is dit?
              Is tussen Aalter en Beernem net na de oprit in aalter
              ( na de 2e of 3e brug )
              Andere locatie die ze daar hebben is inderdaad aan de brugpijler
              ( maar da's de laatste brug voor de afrit Beernem )

Hopelijk was het inderdaad maar een éénmalig actie om al de snelle
              ronde van vlaanderen toeschouwers te klissen.

Want als dit een vaste plaats wordt , dan gaan er nog véél verschieten.

Comment

• Vraagske voor de kenners:

Heb mijn boete thuis gehad van 77, 71 gecorrigeerd, in een zone 50. €160

Kan dat? Is het niet van 50 - 60 = 50€ en dan per extra km 10€, dus ik kom maar op €110 ipv €160.
                BMW X5 45e

Comment

• 50€ + 11 * 10€ = 160€
                  Back to elementary?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Vraagske voor de kenners:

Heb mijn boete thuis gehad van 77, 71 gecorrigeerd, in een zone 50. €160

Kan dat? Is het niet van 50 - 60 = 50€ en dan per extra km 10€, dus ik kom maar op €110 ipv €160.
                    In de bebouwde kom direct 10euro per 1km/h.
                    Op de snelweg idd 50euro tot 130 en dan 5euro per 1km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten

Uploaded with ImageShack.us

Zoek beide flitsers ...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                      Die km paal klopt jammergenoeg als een bus , toen ik de foto's ben gaan trekken op zondag 1 april was de flitser
                      richting kust constant aan het afgaan , was echt onzichtbaar ( jammergenoeg )
                      Gillio, da's daar toch niet 66.8 op je foto?
                      66.8 is net na de brug aan Stratem (waar ze dus OOK staan) als je uit richting Gent komt (en net voor voor wie uit richting Beernem komt)

Wat verder tussen Aalter en Beernem staan ze ook vaak op de middenberm aan die heuvel, provinciegrens O-Vl. met W.Vl
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Klopt het dat ze in Frankrijk de tijden tussen de péages bijhouden en zo controleren of je te snel gereden hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten

Uploaded with ImageShack.us

Zoek beide flitsers ...
                          Ik heb ze dat ding in de middenberm zien opstellen op 1 april. Ik ben daar net naast gereden aan een toch wel redelijke snelheid

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          Ik kreeg dit weekend verschillende keren een mail met onderstaande boodschap. Identiek hetzelfde bericht is terug te vinden op diverse fora.

Wat is er van aan ?

OPGELET, als je naar Oostende rijdt.
                          Dit is de "nieuwe" ( ? ) flitspaal op het stuk E40 Brugge-Oostende op 400m voor het binnenrijden in Oostende !!!
                          Je bent nog op de autostrade maar je mag hier slechts nog 50 km/u meer rijden, een paar honderd meter ervoor is dit nog 120 !!!!!!!!!
                          Dit stukje kan je je rijbewijs kosten, want als je dus hier 90 km/u rijdt, ben je sowieso je rijbewijs kwijt !!!
                          Stuur dit naar iedereen die je kent !
                          Ziet eruit als een een gewone vierkanten bak maar is OOOOOOOO zo heimelijk gevaarlijk!!!

foto's plaatsen lukt niet
                          nop : broodje aap verhaal van toen ze die bak er geplaatst hebben 5 jaar geleden. Ik passeer er nu elke dag en nog niets ontvangen daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                            Klopt het dat ze in Frankrijk de tijden tussen de péages bijhouden en zo controleren of je te snel gereden hebt?
                            Nee, natuurlijk niet.
                            De gendarmerie staat wel aan de peages te wachten om snelrijders aan te houden, maar dat zijn er die geflitst of gelazerd werden door bemande controles tussen de peages. Controleren op gemiddelde snelheid gebeurt er niet.
                            Snel rijden op Franse snelwegen is tegenwoordig wel een groot risico. Je kan er geen 15km doen zonder bemande controles te spotten, soms met amper een paar 100m tussen elkaar. En wees maar zeker dat je aan de kant gaat (zeker als Belg), er staan voldoende motards verborgen naast de snelwegen die je binnen enkele km's al vast hebben. Soms controleren ze wel maar vanaf een bepaalde snelheid, dus als de max 130 is en je rijdt 145, heb je kans dat ze u als kleine garnaal laten gaan. Als ze streng controleren hang je er wel aan dan.
                            Last edited by |) ][ |V| ][; 28/04/2012, 15:39.

Comment

• vorige week stonden ze met de speedgun enkele km voor de péage van Arras en bij de péage stond er aan iedere poort een gendarm en alle laagvliegers werden eruit gepikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
                                vorige week stonden ze met de speedgun enkele km voor de péage van Arras en bij de péage stond er aan iedere poort een gendarm en alle laagvliegers werden eruit gepikt
                                Dat komt ook vaak voor. Of ze staan op de laatste brug voor de peage en je hebt het ook vlaggen.

Comment

• Gisteren zag ik 's middags op de e314 richting Leuven, afrit Aarschot, een busje van de politie in tegengestelde richting staan. 's Avonds zag ik wederom op de e314, ook weer afrit Aarschot maar dan richting Lummen, datzelfde (of een ander) busje staan, ook weer tegengesteld aan de rijrichting. Wat is daar de bedoeling van? Zaten iedere keer 2 agenten in. Ze stonden op de gearceerde strook tussen autostrade en afrit met hun neus richting aankomend verkeer. Natuurlijk veel pummels die plots alles toegooien en aan 90 km/u verder rijden, maar kan me niet direct een reden bedenken waarom die daar in 2 richtingen naar het verkeer staan te koekeloeren.
                                  't Is niet dat ze klaar stonden om te intercepteren, daarvoor stonden ze totaal verkeerd opgesteld, leek me eerder observatie?

Comment

• misschien nr-plaat controleivm verzekeringen

Comment

• Geplukt vanop een ander forum.
                                      De Nederlandse boetes in 2012

Wat Kost een verkeersboete in 2012.

Hieronder een klein overzicht van de meest opmerkelijke boetes en prijsstijgingen.

Tegenligger met lichtsignalen waarschuwen voor snelheidscontrole € 85,-
                                      Parkeren op een gehandicaptenparkeerplaats € 340,-
                                      Bellen in de auto € 220,-
                                      Door rood licht rijden € 220,-

Onnodig toeteren € 350,-
                                      Over wegbaan rijden met rood kruis € 220,-
                                      Voetganger op zebrapad niet voor laten gaan € 340,-
                                      Geen gordel dragen € 120,-

Over verdrijvingsvak rijden € 220,-
                                      Rijden met lekke uitlaat € 240,-
                                      Zicht voorruit minder dan 55% € 220,-
                                      10 kilometer per uur te hard rijden in een 30 kilometerzone € 93,-

Hufterig en asociaal gedrag in het verkeer wordt hiermee vooral aangepakt.
                                      Prijs van boetes in het verkeer zijn flink duurder in 2012.
                                      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Vanmiddag in Deurne (bij Antwerpen) een zilveren Volvo S40 met nrplaat 1-BDx-552 gezien met ledjes achter de grill en 2 mannen met een zwarte jas erin.
                                        Geen idee of ze gingen flitsen maar ze parkeerden een beetje verder op een manier waarop het mogelijk was. Ik reed er net achter en ging echt niet wachten om te zien wat ze van plan waren.
                                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                        1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE
                                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                        1980 Volkswagen Derby CLS
                                        1990 Mercedes W124 230CE
                                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                          Vanmiddag in Deurne (bij Antwerpen) een zilveren Volvo S40 met nrplaat 1-BDx-552 gezien met ledjes achter de grill en 2 mannen met een zwarte jas erin.
                                          Geen idee of ze gingen flitsen maar ze parkeerden een beetje verder op een manier waarop het mogelijk was. Ik reed er net achter en ging echt niet wachten om te zien wat ze van plan waren.
                                          En gisterenavond in Deurne nog een andere anonieme gezien: een zilveren Opel Meriva, nieuw model.

Ook stonden ze te flitsen op de Nieuwe Steenweg in De Haan gisteren rond 18u.
                                          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                          1990 Volvo 344
                                          1991 Mercedes W124 230CE
                                          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                          1980 Volkswagen Derby CLS
                                          1990 Mercedes W124 230CE
                                          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Working...
                                          X