Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits Part III o)))

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er iemand enig idee als die flitspaal in Mechelen richting Antwerpsesteenweg actief is? Google maps : 51.047735,4.462742

Ik passeer er bijna dagelijks maar was aan het bellen... Can shoot myself, reed veel te snel! Ik zag wel totaal geen flits vandaar vraag ik het mij af... Dank alvast voor reacties!!
    Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Vrijdagnamiddag stonden ze te flitsen in centrum van Spa, zondagvoormiddag tussen Lincent en Landen op de E40...

Merci Coyote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jag Bekijk Berichten
        Heeft er iemand enig idee als die flitspaal in Mechelen richting Antwerpsesteenweg actief is? Google maps : 51.047735,4.462742

Ik passeer er bijna dagelijks maar was aan het bellen... Can shoot myself, reed veel te snel! Ik zag wel totaal geen flits vandaar vraag ik het mij af... Dank alvast voor reacties!!
        Ik heb die paal van de andere kant uit al zien flitsen, dus hij is actief. Of hij op het moment dat jij passeerde actief was is een andere zaak want ik heb al gehoord dat die niet continu actief zou staan. Ik ga voor de zekerheid toch altijd terug naar 70. Dus als je geen flits gezien hebt zou ik me niet veel zorgen maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Madie Bekijk Berichten
          Ik heb die paal van de andere kant uit al zien flitsen, dus hij is actief. Of hij op het moment dat jij passeerde actief was is een andere zaak want ik heb al gehoord dat die niet continu actief zou staan. Ik ga voor de zekerheid toch altijd terug naar 70. Dus als je geen flits gezien hebt zou ik me niet veel zorgen maken
          Madie, thanks voor de heads-up Wel, we zullen het nog altijd moeten zien want overdag is dat toch allemaal niet 100% uit te sluiten. Die flitspaal staat daar op zo'n godgeklaagde plek dat niemand er komt en z'n SD kaartje wellicht volloopt..

Trouwens er hangt daar ook ergens zo'n flitspaal heel hoog aan een verlichtingspaal tussen Mechelen en Willebroek, Mechelsesteenweg. Zonder de Coyote had ik dat nooit van mijn leven gezien! Ter hoogte van één van de tankstations, flitst langs beide kanten.
          Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

Trouwens er hangt daar ook ergens zo'n flitspaal heel hoog aan een verlichtingspaal tussen Mechelen en Willebroek, Mechelsesteenweg. Zonder de Coyote had ik dat nooit van mijn leven gezien! Ter hoogte van één van de tankstations, flitst langs beide kanten.
            Dat is geen flitspaal, is een paal voor nummerplaatherkenning.
            Coyote geeft die foutief aan...
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              zondagvoormiddag tussen Lincent en Landen op de E40...

Merci Coyote
              Daar staan ze dikwijls op een zondagmorgen, vanaf 8h al of soms vroeger.
              Database error.
              The database has encountered a problem.

Comment

Madie, thanks voor de heads-up Wel, we zullen het nog altijd moeten zien want overdag is dat toch allemaal niet 100% uit te sluiten. Die flitspaal staat daar op zo'n godgeklaagde plek dat niemand er komt en z'n SD kaartje wellicht volloopt..

Ik heb hem ook al een keertje zien flitsen toen ik de andere richting uitreed. 2 korte felle flitsen na elkaar. Valt enorm op vond ik.
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• 280 km/h in Fleurus... Fleurus, komt dat niet bekend voor?

Comment

• zat daarnet het zelfde te denken, hoop voor hem van niet
                    wat voor straf zouden ze daarvoor uitspreken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      wat voor straf zouden ze daarvoor uitspreken?
                      Moest het van mij afhangen: levenslang rijverbod en wagen tot schroot herleiden.
                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                        280 km/h in Fleurus... Fleurus, komt dat niet bekend voor?
                        Dat is er wel wat over...

Comment

• Weet iemand als de vaste flitspaal op de westkerkestraat (N36 (net voor je Eernegem binnenkomt) werkt?

Comment

• Deze morgend waren ze aan het flitsen op de A12 in ekeren. Lege autostrade en ik was nogal gehaast. Ik reed iets van 160+ toen ik ze zag staan. Heb nog een coute frein gegeven en ik denk of hoop dat ik nog iets van een 130 reed toen ik ze passeerde.. Wel belachelijk dat ze op een zondagmorgend staan te flitsen, dat gaat de verkeersveiligheid zeker ten goede komen se
                            BMW X5 45e

Comment

• Geflitst in Luik tegen 121 (gecorrigeerd naar 113) waar de snelheidslimiet op dat moment 100 was. Nu vond ik persoonlijk de signalisatie niet erg duidelijk maar goed, dat ter zijde.
                              Proces verbaal in de brievenbus, alles in het Frans. Nu mijn Frans is gelukkig vrij goed, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de informatie i.v.m. het aanvechten van de bekeuring niet volledig snappen.
                              Ik dacht dat men deze informatie altijd tweetalig moest opsturen? Vooral aangezien ze de PV opsturen naar een adres in Vlaanderen.

Comment

• Daar op die steile afdaling op de E25 ? Staat een flitspaaltje in de middenberm.
                                't Is daar 100 ja, quasi helemaal beneden begint de beperking 80.

Luik is niet tweetalig, dus krijg je 't in 't Frans toegestuurd, logisch. 't Zou nogal wat kosten om al die PV's voor niet-franstaligen door een beëdigd vertaler te laten vertalen. In 't Brusselse krijg je 't uiteraard wel in twee landstalen, want da's tweetalig gebied.
                                Last edited by sibi; 01/08/2012, 00:48.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Op 31/07 geflitst geweest op de Willebroekkaai in Brussel richting Sainctelette. Da's ook de eerste keer dat ik ze daar weet staan, want ik rijd daar nooit 50 (viervaksbaan met middenberm). Dat weten we nu ook alweer.

Maar op mijn aanvankelijk proces verbaal staat dat ik het antwoordformulier moet terugsturen binnen de 8 dagen. Het gaat om geen zware overtreding: gemeten snelheid 64km/h, gecorrigeerd naar 58km/h. Er staat ook op dat ik over twee dagen een voorstel tot minnelijke schikking van 50 euro ga krijgen. Normaal gezien moet je dan toch niet je antwoordformulier terugsturen? Alleen als je niet akkoord gaat, maar ik ga braafjes die minnelijke schikking betalen, zoals gewoonlijk.

Is het in het Brussels Hoofdstedelijke Gewest anders dat je je antwoordformulier MOET terugsturen, no matter what? Het is de eerste keer dat ik geflitst wordt in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Ik stuur eigenlijk nooit antwoordformulieren terug en betaal altijd de minnelijke schikking. Ga ik daar nu problemen mee krijgen als ik de minnelijke schikking niet betaal.

Comment

• Neen, je moet die niet terugsturen, enkel als je niet akkoord gaat met wat er staat.
                                    En dat niet akkoord gaan kan ook betreffende de bestuurder zijn, dan zet je gewoon de naam van de persoon die er toen mee reed en betaal je de boete alsnog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk Berichten
                                      Op 31/07 geflitst geweest op de Willebroekkaai in Brussel richting Sainctelette. Da's ook de eerste keer dat ik ze daar weet staan, want ik rijd daar nooit 50 (viervaksbaan met middenberm). Dat weten we nu ook alweer.

Maar op mijn aanvankelijk proces verbaal staat dat ik het antwoordformulier moet terugsturen binnen de 8 dagen. Het gaat om geen zware overtreding: gemeten snelheid 64km/h, gecorrigeerd naar 58km/h. Er staat ook op dat ik over twee dagen een voorstel tot minnelijke schikking van 50 euro ga krijgen. Normaal gezien moet je dan toch niet je antwoordformulier terugsturen? Alleen als je niet akkoord gaat, maar ik ga braafjes die minnelijke schikking betalen, zoals gewoonlijk.

Is het in het Brussels Hoofdstedelijke Gewest anders dat je je antwoordformulier MOET terugsturen, no matter what? Het is de eerste keer dat ik geflitst wordt in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Ik stuur eigenlijk nooit antwoordformulieren terug en betaal altijd de minnelijke schikking. Ga ik daar nu problemen mee krijgen als ik de minnelijke schikking niet betaal.
                                      Daar staan ze niet, daar staat wel een groen geschilderd vogelkot tussen de bomen. Zoals in alle centra's mag je er inderdaad maar 50.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een vraagje, op 8 juli ben ik geflitst geweest, de 12e heb ik het pv in mijn bus gehad.
                                        Daarin stond vermeld dat ik binnen een paar dagen een 2e brief ging krijgen, met daarin een overschrijving.
                                        Er stond ook bij dat bij niet betaling, het dossier naar het parket gaat etc.

Nu heb ik tot vandaag nog altijd geen overschrijving ontvangen. Ondertussen is het toch al een maand later. Is dat normaal? Ik dacht dat het sneller ging, maar zoveel pv's heb ik nu ook nog niet gehad.
                                        Ik wil voorkomen dat ze aannemen dat ik niet wil betalen, en dat het dossier daardoor verder naar het parket gaat etc.
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• mijn vriendin heeft die een goeie 3weken later gehad na de eerste brief. dat vonden wij zelfs lang, maar een maand...
                                          staat er op de eerste brief geen nummer dat je kan bellen?

Comment

Working...
                                          X